Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
5981/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo voi olla noin kovia säätämään? Hirveä huuto yhtäaikaa, kun tulee mitä tahansa ohjeita, ja sitten jokainen vuorollaan ymmärtää ohjeet väärin. 😂

Vierailija
5982/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uskoivat Valavuoren Nigerian. Rosa vielä varmisti. Valavuorella on joku outo valta muihin. Hän sanoo vastauksen ensimmäisenä ja isolla äänellä --> kaikki vakuuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jonka mielestä tää ketju juttu on ihan tyhmä? Eihän tuo vaikeuta mitenkään heidän elämäänsä talossa.

Vierailija
5984/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä häsellys ja älämölö koko ajan. Miksi puhuvat toistensa päälle?:D

Ihan normaalia kun jotain tehdään ryhmässä että osa alkaa huutamaan kurkku suorana omaa ideaansa ja sitten muutama jää suosiolla sivuun seuraamaan sitä minäminäminä-ihmisten mekastusta ja kaiken tietämistä muita paremmin. Sitä huutoa ei vaan tietty itse silloin huomaa kun on suuna päänä huutamassa muiden kanssa. Jossain vaiheessa (eli kun ensin on tehty tarpeeksi monta kertaan päinvttua) nämäkin sitten havahtuu ekaa kertaan ajattelemaan että mitä tässä nyt pitikään tehdä ja kuinka se tehdään. Ilmeisesti sen rosan mainitseman "mene esille"-kasvatuksen tulosta tuo suuna päänä ja ekana kaakattaminen.

Ei tuossa ole mitään uutta/erikoista vaan noin ryhmät toimii yleensä aina. Ärsyttävää tuo kyllä on koska siinä menee aikaakin aivan hukkaan.

Vierailija
5985/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisillä katsoa näitä ohjelmia joissa kieroillaan ja juorutaan. En ymmärrä.

Vierailija
5986/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VÄLILLÄ tuo Nina on ok, mutta voi jumalauta kun rakastaa omaa kamalaa ääntään.

Häntäkö ei muka kuunnella? Miten voi olla kuulematta tuota kamalaa raakkumista.

Itse huutaa ja mesoaa muiden puheen päälle, ja loukkaantuu sitten itse jostain mitättömästä. Rasittava akka.

Itse tykkään Sannasta, olkoon vaikka laiska, mutta jotenkin höpsö ja söpö, vaikka onkin oikeasti aika fiksu.

Rosastakin sanoisin söpö, koska aina kun hän on keskipisteenä, hän hymyilee leveästi silmät tuikkien.

On myös hauska.

Sarasta ei sanottavaa. Tylsä.

Sanista ei erityisemmin sanottavaa, ihan ok.

Toni on hauska ja hymyileväinen kaveri.

Valavuori seuramies eikä häpeile sanoa Ninallekkin vastaan. Itse tulisin Valavuoren kanssa toimeen, ei tulisi hiljaista hetkeä. Tosin urheilusta en jaksaisi kauaa höpöttää. On myös kiltti kaikille.

Sedu. Ok tyyppi.

Pinjasta ei hirveästi sanottavaa kuin ei myös Ronistakaan.

Petra ihan hauska myös kunhan vain saisi jutuillensa raon välillä.

Porkka ihan hauska.

Markku on mukava tyyppi. Huomaa, että aidosti kiltti ja huomioonottava ihminen.

En tiedä unohtuiko joku. Jos unohtui, sille on luultavasti syynsä.

Mä tykkään Ninan äänestä.

Mä en edes ajattele sitä noin, vaan jotenkin säälittää, kun ei anna äänensä yhtään levätä. Aina tuollaisen tautisen kuuloinen, eikä ääni oikein lähde, kun pälättää koko ajan.

Ei sen ääneen lepo tai rasitus vaikuta. Kertoi kyllä jo miksi ääni tuollainen. Menkääs vaihteeksi pilkkaamaan Räikkösen ääntä tai joku vammainen kadulta kovanaamat.

Vierailija
5987/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku syö Valavuoren itsevarmuutta, kiva kattoo.

Vierailija
5988/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etää Valtsulla on immuniteetti. En jaksa enää sen huomionhakuisuuta. Pitää mennä joka keskusteluun väkisin mukaan.

Vierailija
5989/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sara tuonut esille Helluntailaisuus taustansa ja kotinsa. Häpeääkö sitä kun vaikenee siitä aina.

Vierailija
5990/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme ihmisillä katsoa näitä ohjelmia joissa kieroillaan ja juorutaan. En ymmärrä.

Eihän tässä kieroilla eikä juoruilla? Juoruilu olisi aika mahdotontakin kun ovat yhdessä ja samassa huoneessa 24/7.

Vierailija
5991/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninalla menossa taas Porkan kehumissessio.

Nina vuoroin kehuu kaikkia, liekö taktiikka vai onko ihan luonnostaan tuollanen?

Tänään on pitänyt ainakin Markulle, Ronille ja Porkalle tänään kehusmistuokion.

No ainakaan tuo ei ole luontevaa kehumista.

Vierailija
5992/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas uskoivat Valavuoren Nigerian. Rosa vielä varmisti. Valavuorella on joku outo valta muihin. Hän sanoo vastauksen ensimmäisenä ja isolla äänellä --> kaikki vakuuttuu.

Itse sanoi Valavuori alussa että jos ei tiedä niin on hiljaa, nyt veti 5 vai 6 väärää vastausta. Kaikkein eniten mokasi ja pilasi muilta itse, mutta silti jakelee tuomioita ja kiitoksia kuin joku johtaja. 

Vierailija
5993/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Valavuori vielä korosti alussa, että saa huutaa vastauksen vain jos tietää olevansa satavarmasti oikeassa. 😂 Ehkä hän sitten ajattelee aina olevansa oikeassa. 🤔

Vierailija
5994/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää millaiset keskustelut syntyisi, jos Nina ja Valavuori saataisiin pihalle. Tosi vähän olen 24/7 katsonut, mutta aina kun yritin niin nämä kaksi ovat äänessä tavalla tai toiselle. Joinakin hetkinä, Markku, Janne, Roni tai Pinsku puhuu jostain kiinnostavasta kunnes taas alkaa Valavuori-show tai Mikkosen loputon monologi. Siis onko JOKAISEEN asiian aina pakko tunkea omalla kokemukselle. 

Pahasti vaan näyttää, että Nina vie koko potin. En tajua suosiota. 

Vierailija
5995/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Sani pitää lätsää tai huppua koko ajan päässä, muutenkin on ihan kuin joku vanha juoppo, ei yhtään naisellinen.

Vierailija
5996/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sara tuonut esille Helluntailaisuus taustansa ja kotinsa. Häpeääkö sitä kun vaikenee siitä aina.

On kertonut perheensä baptisti- ja lähetystyötaustasta.

Vierailija
5997/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuonut esille ja puhunut myös lapsuudestaan, kun vanhemmat oli lähetystyössä.

Vierailija
5998/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuonne menossa uusia ihmisiä?

Vierailija
5999/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori menee aina keskusteluihin mukaan jossa 2 ihmistä keskustelee kahdestaan. Ei anna heidän rauhassa puhua vaan kääntää huomion itseensä pitkällä puheenvuorollaan. Introverteillä on vaikeaa enää lähteä keskusteluun mukaan.

Ja sit jos se ei menisi puhumaan niin alkaisi meuhkaaminen siitä kuinka ylimielinen m*lkku se on ja muut on sille ihan ilmaa..

Vierailija
6000/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus mikä säätö ja älämölö yhdestä kahvin keittämisestä. 😂

Ketju on lukittu.