Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
5921/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Valavuoren urheilupaasaukset on niiiin tylsiä

Vierailija
5922/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Sannalla on vaan piristävän omanalainen pukeutumistyyli. Ei se ole niin justiinsa jos vähän vilahtaa :D

Kyllä mäkin sannasta tykkään mutten ymmärrä miksei koskaan voi housuja pitää, mikä siinä oikein on. Onko joku itsetunto-ongelma vai mikä, ettei halua reisiään laittaa puntteihin, en ymmärrä. Kyllähän tunikat on keksitty, jos ei halua että "perse näkyy" tms. Minullakin on aina paitoja jotka menee tarpeeksi alas.

No ei varmasti ole mikään itsetunto-ongelma miksi käyttää hameita :D Jotkut vaan tykkää hameista enemmän kuin housuista...

Ja mitä enemmän hameisiin tottuu, sitä ahdistavammilta housut tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Markku huolehtii että kaikille riittää ruokaa ja leipää :3

Vierailija
5924/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola ratkaisi hatun arvoituksen. Valavuori ja DI Sedu ei osannut

Vierailija
5925/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Valavuoren urheilupaasaukset on niiiin tylsiä

Ei yhtään sen tylsempiä kuin ninan tai rosankaan.

Vierailija
5926/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralijaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Markku joku tuotannon palkkaama kokki vai onko ihan taval. asukas.

Tekeekö muutako ruokaa tuol?

Saran kanssa jutellessaan kertoi, että talossa hänelle jää aina nälkä. Kannattaa siis mennä kokiksi, näin  saa mieleisensä ja kunnon aterian.

Eläpä vääristele. Sarahan se sanoi että ei oikein tullut oikein maha täyteen. Ja siihen Markku sit sano että pitää oikeasti sanoa, että tehään nii et kaikille riittää.

Kyllähän Markku ite kykenee huolehtimaan et oman ruuan saa ku aina siinä kauhan varressa ite on.

Vierailija
5927/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sai human centipede tehtävän. :D

Vierailija
5928/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina taas marttyyrimoodissa: "Ei haittaa koska mä oon häätöäänestyksessä ja lähden tänään pois..."

Kohta varmaan alkaa anteeksipyytely, koska hänen vuoksi kaikki joutui kettinkiin.

Vierailija
5929/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh! Nina Mikkonen on 56-vuotias. Luulin että se on jo yli 60 vuotta.

Täh! Mä oon tässä ihmetellyt miten rypyttömältä Nina näyttää kasvoista. Itse olen häntä yli 10 vuotta nuorempi, mutta ryppyisempi. Ja silti minustakin kuitenkin sanotaan usein että näytän ikääni nuoremmalta. 

Vierailija
5930/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Sannalla on vaan piristävän omanalainen pukeutumistyyli. Ei se ole niin justiinsa jos vähän vilahtaa :D

Kyllä mäkin sannasta tykkään mutten ymmärrä miksei koskaan voi housuja pitää, mikä siinä oikein on. Onko joku itsetunto-ongelma vai mikä, ettei halua reisiään laittaa puntteihin, en ymmärrä. Kyllähän tunikat on keksitty, jos ei halua että "perse näkyy" tms. Minullakin on aina paitoja jotka menee tarpeeksi alas.

Eli kun sulla itselläsi on itsetunto-ongelma prseestäsi niin Sannallakin on oltava reisistään?

Vierailija
5931/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut yllätyksenä, että Nina valitsi seuraavaksi onnenpyörän pyörittäjäksi suosikkinsa Ronin.

Vierailija
5932/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan lajitellessa pulloja vilkkui alkkarit kriittisistä kohdin.Vaaleat kukikkaat vielä.

Vierailija
5933/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio toinen on Markku Pulli, joka tekee paljon ,mutta sitten selän takana uhriutuu. Eilen nillitti melkein kaikesta suuri marttyyri. 

Markku ei uhriutunut vaan kaipasi oikeudenmukaisuutta ja järjesti sitä järjestämällä kaikille huonoissa pedeissä nukkuneille paremman pedin. Joutuivat Sedu, Pinja ja Rosa nukkumaan yhden yön vähän huonommin, kun tähän asti olivat nukkuneet kunnon sängyissä. Markku itse oli nukkunut edellisen yön riippumatossa ja aiemman pinnasängyssä. Roni oli nukkunut kaksi yötä huonosti( ulkona ja pinnasängyssä).

Markku on niin symppis ja hyvä tyyppi. Hoiti homman hienosti. Kuorsaava lemmu olis voinu ihan itse esimerkiksi tarjoutua nukkumaan ulkona. Itsekkydeltään ei piittaa siitä miten muut valvoo. Sietämätön emäntä!

Vierailija
5934/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pitkät ketjujen väli. Noihinhan voi kompastua ja satuttaa itsensä pahasti.

Vierailija
5935/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh! Nina Mikkonen on 56-vuotias. Luulin että se on jo yli 60 vuotta.

Sinäpä osaatkin laittaa ihmiset aika tarkkaan ikähaarukkaan. Mulla ei onnistuisi. Taito tuokin..

Vierailija
5936/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina taas marttyyrimoodissa: "Ei haittaa koska mä oon häätöäänestyksessä ja lähden tänään pois..."

Kohta varmaan alkaa anteeksipyytely, koska hänen vuoksi kaikki joutui kettinkiin.

Joo, ei enää jaksa yhtään tuota itsesääli-ulinaa ja uhriutumista. Nina kotiin!

Vierailija
5937/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSERAKAS VALAVUORI ULOS kirjoitti:

Voiko itserakkaampaa ihmistä olla kun Valavuori! 😡

Minä kun tiedän kaikki, tunnen kaikki ja olen kaikessa oikeisssa ja paras. 😤

Siis ei noin selvää narsismia ihmisestä voi olla huomaamatta.

Kaveri ei ole saavuttanut urheilussa mitään, mutta puhuu kun olisi kovempikin tekijä.

Säälittävä minä-minä-minä tyyppi.

Ulos heti kun vaan mahdollista.

No ei ulos missään nimessä, toihan on loistavaa komiikkaa. Tahatonta ehkä, mutta joskus se on parhautta. Lisämausteen tuo nuo muuta asukkaat, jotka varovat lipumasta Aleksin hämäräbisneksiin mukaan edes vahingossa ja kääntävät aina silloin tällöin sekä puheenaihetta että jopa selkänsä. 

Vierailija
5938/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole mikään itsetunto-ongelma miksi käyttää hameita :D Jotkut vaan tykkää hameista enemmän kuin housuista...

No näinpä. Jossain vaiheessa kuvittelin, että Suomen oloissa on pakko käyttää housuja ( varsinkin, kun työ vaatii paljon ulkoilua kaikkina vuoden aikoina). Oli muuten vapauttavaa, kun huomasin, että voinkin käyttää hameita ympäri vuoden .  

Vierailija
5939/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannan lajitellessa pulloja vilkkui alkkarit kriittisistä kohdin.Vaaleat kukikkaat vielä.

Vai olikohan se "puolukkaa". ;D

Vierailija
5940/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä. Jossain vaiheessa kuvittelin, että Suomen oloissa on pakko käyttää housuja ( varsinkin, kun työ vaatii paljon ulkoilua kaikkina vuoden aikoina). Oli muuten vapauttavaa, kun huomasin, että voinkin käyttää hameita ympäri vuoden .  

Ja en olekaan vielä tässä reilun kymmenen vuoden aikana tajunnut, että tämäkin on asia, joka saattaa ärsyttää jotain 

Ketju on lukittu.