Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalla on vaan piristävän omanalainen pukeutumistyyli. Ei se ole niin justiinsa jos vähän vilahtaa :D
Kyllä mäkin sannasta tykkään mutten ymmärrä miksei koskaan voi housuja pitää, mikä siinä oikein on. Onko joku itsetunto-ongelma vai mikä, ettei halua reisiään laittaa puntteihin, en ymmärrä. Kyllähän tunikat on keksitty, jos ei halua että "perse näkyy" tms. Minullakin on aina paitoja jotka menee tarpeeksi alas.
No ei varmasti ole mikään itsetunto-ongelma miksi käyttää hameita :D Jotkut vaan tykkää hameista enemmän kuin housuista...
Ja mitä enemmän hameisiin tottuu, sitä ahdistavammilta housut tuntuu!
Ihana Markku huolehtii että kaikille riittää ruokaa ja leipää :3
Ukkola ratkaisi hatun arvoituksen. Valavuori ja DI Sedu ei osannut
Vierailija kirjoitti:
Nuo Valavuoren urheilupaasaukset on niiiin tylsiä
Ei yhtään sen tylsempiä kuin ninan tai rosankaan.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Markku joku tuotannon palkkaama kokki vai onko ihan taval. asukas.
Tekeekö muutako ruokaa tuol?Saran kanssa jutellessaan kertoi, että talossa hänelle jää aina nälkä. Kannattaa siis mennä kokiksi, näin saa mieleisensä ja kunnon aterian.
Eläpä vääristele. Sarahan se sanoi että ei oikein tullut oikein maha täyteen. Ja siihen Markku sit sano että pitää oikeasti sanoa, että tehään nii et kaikille riittää.
Kyllähän Markku ite kykenee huolehtimaan et oman ruuan saa ku aina siinä kauhan varressa ite on.
Nyt sai human centipede tehtävän. :D
Nina taas marttyyrimoodissa: "Ei haittaa koska mä oon häätöäänestyksessä ja lähden tänään pois..."
Kohta varmaan alkaa anteeksipyytely, koska hänen vuoksi kaikki joutui kettinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Täh! Nina Mikkonen on 56-vuotias. Luulin että se on jo yli 60 vuotta.
Täh! Mä oon tässä ihmetellyt miten rypyttömältä Nina näyttää kasvoista. Itse olen häntä yli 10 vuotta nuorempi, mutta ryppyisempi. Ja silti minustakin kuitenkin sanotaan usein että näytän ikääni nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalla on vaan piristävän omanalainen pukeutumistyyli. Ei se ole niin justiinsa jos vähän vilahtaa :D
Kyllä mäkin sannasta tykkään mutten ymmärrä miksei koskaan voi housuja pitää, mikä siinä oikein on. Onko joku itsetunto-ongelma vai mikä, ettei halua reisiään laittaa puntteihin, en ymmärrä. Kyllähän tunikat on keksitty, jos ei halua että "perse näkyy" tms. Minullakin on aina paitoja jotka menee tarpeeksi alas.
Eli kun sulla itselläsi on itsetunto-ongelma prseestäsi niin Sannallakin on oltava reisistään?
Ei tullut yllätyksenä, että Nina valitsi seuraavaksi onnenpyörän pyörittäjäksi suosikkinsa Ronin.
Sannan lajitellessa pulloja vilkkui alkkarit kriittisistä kohdin.Vaaleat kukikkaat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio toinen on Markku Pulli, joka tekee paljon ,mutta sitten selän takana uhriutuu. Eilen nillitti melkein kaikesta suuri marttyyri.
Markku ei uhriutunut vaan kaipasi oikeudenmukaisuutta ja järjesti sitä järjestämällä kaikille huonoissa pedeissä nukkuneille paremman pedin. Joutuivat Sedu, Pinja ja Rosa nukkumaan yhden yön vähän huonommin, kun tähän asti olivat nukkuneet kunnon sängyissä. Markku itse oli nukkunut edellisen yön riippumatossa ja aiemman pinnasängyssä. Roni oli nukkunut kaksi yötä huonosti( ulkona ja pinnasängyssä).
Markku on niin symppis ja hyvä tyyppi. Hoiti homman hienosti. Kuorsaava lemmu olis voinu ihan itse esimerkiksi tarjoutua nukkumaan ulkona. Itsekkydeltään ei piittaa siitä miten muut valvoo. Sietämätön emäntä!
Onpas pitkät ketjujen väli. Noihinhan voi kompastua ja satuttaa itsensä pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Täh! Nina Mikkonen on 56-vuotias. Luulin että se on jo yli 60 vuotta.
Sinäpä osaatkin laittaa ihmiset aika tarkkaan ikähaarukkaan. Mulla ei onnistuisi. Taito tuokin..
Vierailija kirjoitti:
Nina taas marttyyrimoodissa: "Ei haittaa koska mä oon häätöäänestyksessä ja lähden tänään pois..."
Kohta varmaan alkaa anteeksipyytely, koska hänen vuoksi kaikki joutui kettinkiin.
Joo, ei enää jaksa yhtään tuota itsesääli-ulinaa ja uhriutumista. Nina kotiin!
ITSERAKAS VALAVUORI ULOS kirjoitti:
Voiko itserakkaampaa ihmistä olla kun Valavuori! 😡
Minä kun tiedän kaikki, tunnen kaikki ja olen kaikessa oikeisssa ja paras. 😤
Siis ei noin selvää narsismia ihmisestä voi olla huomaamatta.
Kaveri ei ole saavuttanut urheilussa mitään, mutta puhuu kun olisi kovempikin tekijä.
Säälittävä minä-minä-minä tyyppi.
Ulos heti kun vaan mahdollista.
No ei ulos missään nimessä, toihan on loistavaa komiikkaa. Tahatonta ehkä, mutta joskus se on parhautta. Lisämausteen tuo nuo muuta asukkaat, jotka varovat lipumasta Aleksin hämäräbisneksiin mukaan edes vahingossa ja kääntävät aina silloin tällöin sekä puheenaihetta että jopa selkänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole mikään itsetunto-ongelma miksi käyttää hameita :D Jotkut vaan tykkää hameista enemmän kuin housuista...
No näinpä. Jossain vaiheessa kuvittelin, että Suomen oloissa on pakko käyttää housuja ( varsinkin, kun työ vaatii paljon ulkoilua kaikkina vuoden aikoina). Oli muuten vapauttavaa, kun huomasin, että voinkin käyttää hameita ympäri vuoden .
Vierailija kirjoitti:
Sannan lajitellessa pulloja vilkkui alkkarit kriittisistä kohdin.Vaaleat kukikkaat vielä.
Vai olikohan se "puolukkaa". ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinpä. Jossain vaiheessa kuvittelin, että Suomen oloissa on pakko käyttää housuja ( varsinkin, kun työ vaatii paljon ulkoilua kaikkina vuoden aikoina). Oli muuten vapauttavaa, kun huomasin, että voinkin käyttää hameita ympäri vuoden .
Ja en olekaan vielä tässä reilun kymmenen vuoden aikana tajunnut, että tämäkin on asia, joka saattaa ärsyttää jotain
Nuo Valavuoren urheilupaasaukset on niiiin tylsiä