Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Minusta Sannan ja Rosan pitäis jäädä. Toni on tylsin noista. Istuu monesti ajatuksissaan ja muut yrittää haastatella sitä. Itse ei oikein osaa mitään antaa ainakaan sen puoleen mitä itse olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista tubettajista parhaiten pärjänneistä ei yksikään ole mihinkään missi- tai mistermuottiin sovitettavissa. Nykynuoret on silleen fiksuja että he arvostavat yksilöllisyyttä ja erilaisuutta, hyväksyvät jokaisen sellaisena kuin on.
Ei sillä ulkonäöllä olekaan väliä, vaan kysyttiin suosion salaisuutta. Mikä tekee Ronin tubevideoiden sisällöstä ja persoonasta niin kiinnostavan, että on niin supersuosittu? Liittyykö siihen, että oli ensimmäisiä tubettajia? Minusta hän ei ole persoonana mitenkään erityisen poikkeava tai erilainen, mitä kerroit nuorten arvostavan. Roni on itse sanonut hänen juttunsa olevan samaistuttavuus. Eli suosion salaisuus on olla mahdollisimman tavallinen ja samaistuttava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni on kyllä puiseva ja kuiva tyyppi. Mäkin ihmettelen hänen valtavaa suosiota. Luulin, että olisi karismaattisempi, rennompi ja hauskempi, kun niin moni tykkää. Mikä on hänen suosion salaisuus?
Täysi mysteeri. Jossain ottamassaan videossa Roni kertoi peiliin katsoessaan omaavansa kauniit kasvot. Siis itse kertoi omista kauniista kasvoistaan. Mun on vaikea kuvitella pikkutyttöjen pitävän noista kasvoista ja pitkästä luisevasta ruumiista. Mieluummin kuvittelisin söpöt, nallemaisen pyöreät pörröiset purevan. Ehkä noi jutut sitten on vaan niin ihania. En ymmärrä.
Varmasti ne kasvot on itsestäkin kauniit kun vertaa niitä kasvoihinsa ennen ylä- ja alaleukaleikkauksia. Voisikohan aikuiset ihmiset mitenkään lakata haukkumasta ja ihmettelemästä muitten ulkonäköjä. Missä peräkammarissa te olette kasvaneet jos ette ole edes erinäköisiä ihmisiä nähneet.
Olen eri, mutta itselläni särähtää korvaan Ronin omakehu, etenkin kun mies kehuu itseään kauniiksi.
Et taida ymmärtää hänen huumorintajuaan tai olla samalla tasolla muutenkaan. Mulla särähtää silmään täällä tämä jatkuva ulkonäön haukkuminen. Siitähän sitä Roniakin on vuosikausia kiusattu. Onneksi leikkaus onnistui hyvin ja terveys nyt kunnossa. Jos ja kun ei tunne empatiaa, on mahdollista olla myös hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronin mielestä (nimeämisperustelu) Sannan spekulointi bb-talon tulevista tapahtumista rikkoo bb-kuplaa. Tavallaan ymmärrän tämän, mutta Roni ei ole tainnut katsoa aiempia kausia? Talossahan merkittävin ajanviete on nimenomaan se spekuloiminen mitä seuraavaksi tapahtuu. Arvuutellaan joukolla millaisia viikko- ja päivätehtäviä seuraavaksi tulee, tuleeko uusia asukkaita, mitä asukkaalle x sanottiin pk-vierailulla, onko joku saanut salatehtävän, mikä on palkinto, millainen rangaistus tulee, miksi taloon on ilmestynyt outo esine, miksi makuuhuoneen ovi on lukittu, jne jne jne. Spekulointi on erittäin runsasta jokaisella bb-kaudella.
Roni:
annan 2 pistettä Sannalle, koska mä oon vähän huolissani hänen terveydestää, koska ei saa nukuttua yöllä ja nin kova kofeiiniaddikti että kuinka pitemmän päälle se toimii plus ehkä Sanna pelaa tätä peliä eniten, puhuu paljon siitä mitä kaikkee voi tapahtua ja sen sellaista ja se ehkä vähän rikkoo tätä BB-kuplaa kun phtii jatkuvasti mitä tässä oikein tapahtuuja niin edespäin
Joo, minusta toi oli tyhmin peruste tähän mennessä. Pinsku vastasi paljon järkevämmin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannan ja Rosan pitäis jäädä. Toni on tylsin noista. Istuu monesti ajatuksissaan ja muut yrittää haastatella sitä. Itse ei oikein osaa mitään antaa ainakaan sen puoleen mitä itse olen nähnyt.
Mä tiputtaisin Ninan. Tonilla on hauskat hetkensä. Tupareissa oli jopa hulvaton.
Sanna ihan kädetön siivouksessa.
Käykö hänellä ostosiivooja kotona?
Kiesus Sanna ei osaa mopata lattioita, Janne neuvoo että nihkeällä ei liian märällä.. Osasiko se keittää kahvia edes moccamasterilla kun tuntu jäävän kesken :D
Ei hemmetti! On tuo Ukkola täysin avuton joka hommassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas kämäinen tuo studioon rakennettu "kauppa". Eivät ilmeisesti voi koskaan ostaa mitään spesifimpää, koska tuonne on roudattu vain hyvin rajallinen määrä tiettyjä perustuotteita.
On aivan käsittämätöntä, että kauppaan tulevat asukkaat ovat samassa tilassa juontajan ja vieraan kanssa. Näkevät ja puhuvat studiossa heille. Sama juttu siinäkin, kun häätöuhan alla olevat asukkaat roudattiin toissapäivänä studioon tentattavaksi ja kisaamaan, minkä jälkeen palasivat taloon. Minusta tämä asukkaiden käyttäminen studiossa on formaatin vastaista toimintaa. Tuosta voisi ihan vinkata Endemolille onko hyväksyttävää. BB:n ideana on eristää asukkaat ulkomaailmasta. Ei siihen siten kuulu mitkään studiovisiitit ja juontajien kanssa kohtaamiset. Silloin asukkaalla menee bb-kupla rikki.
Nimenomaan, samaa ihmettelee moni muu. Toisaalta voisin kuvitella, että kun on kyse vip-versiosta, tässä on formaatin puolesta mahdollisuus ottaa jotain erityisvapauksia. Mutta meille pitkäaikaisille formaatin seuraajille tämä on todella häiritsevää.
Kaupan osalta on pakko tulla jokin parannus. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että jostain kasoista pitää 20 sekunnissa löytää monen päivän ruoat. Tässähän ei ole edes kerrottu, miten usein kauppaan pääsee, vai onko? Ja miksi tuon on pakko tapahtua lähetyksen aikana? Eikö sen voisi tehdä ihan normaalisti päivän aikana ja sitten näyttää studiolähetyksessä? Vai meneekö studiolähetyksen idea pieleen, jos se pidetään talosta erillisenä?
Niillähän on ns. perusruokatarvikkeet koko ajan saatavilla ja extrat kuten kahvi ja jostain syystä näemmä myös maito sekä tietysti pizzat ymv. herkut puuttuu.
Niinhän aina on ollutkin, mutta silti kaupassa on käyty joka viikko, yleensä kymmenillä tai sadoilla euroilla. Esim lihaa ja sitä surullisenkuuluisaa tofua ei taida olla siellä perustarvikkeissa.
Oli. Nimenomaan erilaisia lihoja ja tofuja oli pöytä täynnä. Älä anna vääriä tietoja.
Mikä pöytä? Ai se kauppa vai? Siitähän juuri puhuinkin, että ne lihat ovat siellä kaupassa eikä perustarvikkeissa.
No ei. Varastohuoneen pöytä, josta ovat joka päivä hakeneet kaikki ruokatarvikkeet. Lihat oli varastihuoneessa. Lihat ja tofut oli varastohuoneen pöydällä. Lihaa ja tofua oli varastohuoneen pöytä täynnä. Lihaa ja tofua oli varastihuoneen pöydällä paljon. Ja siltä niitä kantoi keittiöön aika moni ihminen. Niitä oli paljon. Ei yksi pystynyt itsekseen kantamaan.
Tuliko tämä nyt selväksi?
Ei liha ja tofu ole heidän peruselintarvike. Sara ja Vala voittivat proteiinia yötehtävässä, jossa ampuivat jousipyssyillä aidan yli kurkkivia pahvieläimiä ja -tofuja. Ne piti ansaita.
Katsoitko minkä määrän grillasivat sinä päivänä kaikkia erilaisia grillilihoja ja vielä kanafileet päälle?
Sehän liittyi siihen, että eräilijöiksi valituille (ulkona nukkujat) oli annettu grilliruokaa, joka myöhemmin hyödynnettiin. Myös tupareihin oli toimitettu lihaisia herkkuja.
Lakkaa vänkäämästä. Talossa on ollut liha aja tofua joka päivä ihan jokaiselle riittävästi. Kaupassa ei ollut lihoja edes tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanat piti viedä pesuun, Markku on ehtinyt jo tyhjentää puolet sängyistä ku muut irrottelee omaa peittoaan :D
BB on kyllä oikeasti vähä huono paikka noin tekeville ihmisille ku Markku, kun tulee luonnostaan sellanen rivakkuus että tartutaan työhön heti ja homma hoidetaan, niin ehtii tehdä kaikkien muidenki hitaampien työt siinä samalla. Sit siitä tulee sellanen oravanpyörä, et kukaan muu ei edes yritä tehdä mitään ku Markku hoitaa. Sit jossain vaiheessa Markkua alkaa ärsyttäään ku tekee kaiken ite.
Ja tää ei tietenkään ole kenenkään vika varsinaisesti, mutta erilaiset luonteet ja toimintatavat on vaan ristiriidassa.
Sama on ruoan laitossa, Markku on keittäny jo iltapuurot ennen ku kukaan edes tajuaa että hei vois tehä jotai ruokaa.
Tuo Markku olisi täydellinen puoliso. Ja vielä ulkonäkökin ihan kohdallaan. Uneksin tuollaisista tekevistä ja asioihin tarttuvista miehistä, kun avoukkoni on tasan päinvastainen nahjus, joka ei saa mitään aikaan kotona. Palkkatyönsä se hoitaa tunnollisesti juurikin sen palkan takia, mutta kotona ei tee mitään, kun ei mulla ole varaa sille täällä maksaa palkkaa...
Mä ihmettelin nimeämisperusteluissa sitä Petran antamaa 1 pistettä Sedulle. Syynä oli nimittäin se, että Petra oli kuullut Sedun sängystä jotain pientä yninää ja arveli, että Sedukin saattaisi alkaa jossain vaiheessa kuorsaamaan.
Mää nauran ihan kipeenä ku Ukkola siivoaa lattioita ja lontraa vettä pitkin lattioita ja Porkka ja Markku opastaa :'D
Vierailija kirjoitti:
Sanna ihan kädetön siivouksessa.
Käykö hänellä ostosiivooja kotona?
Sen mies on matalapalkka persu duunari joka pitää kodista huolen.
Vierailija kirjoitti:
Janneko ei saanut minkäänlaista hotelliaamiaista?
Ei saanu. Teetä joi kupillisen samalla kun siivosi keittiötä ja puhdisti kahvinkeittimiä valmiiksi.
Apua oikeasti Sanna pyörittää likaa ympäriinsä lattialla, miksi ei tee sellaista 8-liikettä, kun lattian reuna tulee vastaan, se lika ei lähde noin!
Nina jynssää kylppäriä oikein perusteellisesti hanoja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Mikkosella on ihana ääni. Rakastan<3
0/5
voi totta sannaa, kätevä emäntä
Janneko ei saanut minkäänlaista hotelliaamiaista?