Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Onko Sedu todella kuntavaaliehdokas? Saako ehdokas osallistua tositv-ohjelmaan ja hakea sitä kautta näkyvyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Sedu todella kuntavaaliehdokas? Saako ehdokas osallistua tositv-ohjelmaan ja hakea sitä kautta näkyvyyttä?
En tiedä onko, mutta eipä ole vaalikaranteenia vielä. Jokainen saa esiintyä ihan vapaasti missä haluaa.
Missä ne kaikkien toisilleen antamat häätöpisteet yleensä näkyy?? BB:n sivuilta en löytänyt vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Älkää jankatko ja kyselkö koko ajan samaa. Menkää lukemaan https://bigbrother.fi/
Se on kyllä todella huono sivu minkään tiedon saamiseksi. Yleensä yksi tai kaksi juttua päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne kaikkien toisilleen antamat häätöpisteet yleensä näkyy?? BB:n sivuilta en löytänyt vieläkään.
Oli ne siellä, avautui juuri tuosta jonkun äsken laittamasta linkistä.
Vierailija kirjoitti:
On näköjään ehdolla.
"– Lähdin perussuomalaisten ehdokkaaksi, koska heidän ajatuksensa ja ohjelmansa ovat jokaisen helppo ymmärtää. Silloin kun on vaikeampaa, pitää hoitaa perusasiat kuntoon ja kun taas menee paremmin, voidaan parantaa elämisen laatua. Eli laitetaan asiat tärkeysjärjestykseen, Koskinen toteaa PS:n Helsingin piirin tiedotteessa.
Koskinen on aiemmin ollut kokoomuslainen. Hänet valittiin kokoomuksen listoilta Turun kaupunginvaltuustoon vuonna 1996."
Vierailija kirjoitti:
Siellähän ne näkyy olevan.
https://bigbrother.fi/uutiset/vip-asukkaat-nimeavat-ensi-kertaa-kenet-k…
Vierailija kirjoitti:
Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.
Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin
Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.
Tuli yllätyksenä Sedun persulaisuus, luulin kokkariksi.
Valavuorelta tipahti siivousvälineet käsistä ja läksi kahville. Kuten näköjään myös Rosa, Toni, Sara, Sani ja Pinja. Vaikka siivouskamat on pesemättä ja pois korjaamatta. Sit vaan istutaan kahvilla ja Roni, Janne ja Markku korjailee kamoja pois ja Nina siivoaa suihkutiloja.
Vierailija kirjoitti:
Valavuorelta tipahti siivousvälineet käsistä ja läksi kahville. Kuten näköjään myös Rosa, Toni, Sara, Sani ja Pinja. Vaikka siivouskamat on pesemättä ja pois korjaamatta. Sit vaan istutaan kahvilla ja Roni, Janne ja Markku korjailee kamoja pois ja Nina siivoaa suihkutiloja.
Tuskin riittää kahvia eniten ja loppuun asti siivoneille kun minä minä -tyypit aloittivat ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen päivällä/iltapäivällä sanottiin, että eilen tulisi jokin jymy-yllätys. Oliko se huijausta? Koska mitään jymy-yllätystä ei ainakaan talossa näkynyt.
Uusi asukas?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki talossa siivoavat, imuroivat, keräävät peteivaatteita ja pyyhkeitä pyykkipusseihin, siistivät tavaroita paikoilleen, järjestävät kenkiä, viikkaavat vaatteita, pyyhkivät pöytiä ja Sanna Ukkola kulkee kansio kainalossaan ympäriinsä ja kyselee mitäs myö tehhään? :D
Toi hän sen omat pyyhkeet pesuun.
Aijjaa, itsekkäät kahvinjuojat lukee siellä jo postiakin ilman että kaikki on edes paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Roni on kyllä puiseva ja kuiva tyyppi. Mäkin ihmettelen hänen valtavaa suosiota. Luulin, että olisi karismaattisempi, rennompi ja hauskempi, kun niin moni tykkää. Mikä on hänen suosion salaisuus?
Ainakin 24/7 katsoessa on huomannut, että on sujuvasanainen ja hauska tyyppi. Vetäytyy ehkä isosta porukasta kuten aika moni muukin, koska Nina tai Aleksi on yleensä ne joilta muut ei saa suunvuoroa.
Pienemmissä porukoissa ihan kaikilta tulee juttua kyllä. Kun Nina ja Aleksi lähtee niin uskon että monesta kuoriutuu esiin enemmän, kun saavat tilaa ja ääntä kuuluviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni kahlaa tämäkin formaatin samalla tyylillä millä on vetänyt aikaisemmat tosi-tv esiintymiset. Näyttelee tutut kuviot eikä tuo omaa itseään esiin. Ronin yleistietämys yhteiskunnallisista asioista ym. täysin nolla, jatkuvaa universaalia höpötystä mikä ei johda mihinkään.
Hauska hattu laitan sen päähän...oho..sukat meni väärinpäin eiku oikeinpäin....nykyt nukun hassusti...oho..kompastuin...katso minun ilmettä...oho ai niinkö...joo...nyt vähän hassua puhetta ja ilmettä...joo minä voin
Mun mielestä Ronin olemuksessa näkyy tää somettajien ikäluokka. Eilen puhui siitä, että mieleluummin laittelee ääniviestejä kavereiden kans, kuin soittelee. Että soittaminen on ahdistavaa, ku ei ehdi yhtään miettiä mitä sanoo. Mun mielestä sama on näkyvissä tuolla talossa, sellanen spontaani rentous ja vitsailu puuttuu kokonaan. Sellasta suunniteltua, muka hauskaa ihan tilanteesta irralista läppää yrittää heittää. Vertaa esim. Porkkaan, jolla tulee sellasta tahatonta tilannehuumoria kokoajan.
Ymmärrän sen, että TYÖasioissa haluaa suunnitella ja miettiä tarkoin mitä sanoo puheluissaan, mutta miksi ihmeessä toimii noin myös kavereiden kanssa? Miksi kavereiden kesken pitäisi harkita tarkkaan mitä sanoo? Tosi outo ajatus. Mä ainakin tykkään jutella kavereiden kanssa mahdollisimman rennosti, ilman turhia paineita mistään tarkoin käsikirjoitetuista nasevista kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni on kyllä puiseva ja kuiva tyyppi. Mäkin ihmettelen hänen valtavaa suosiota. Luulin, että olisi karismaattisempi, rennompi ja hauskempi, kun niin moni tykkää. Mikä on hänen suosion salaisuus?
Ainakin 24/7 katsoessa on huomannut, että on sujuvasanainen ja hauska tyyppi. Vetäytyy ehkä isosta porukasta kuten aika moni muukin, koska Nina tai Aleksi on yleensä ne joilta muut ei saa suunvuoroa.
Pienemmissä porukoissa ihan kaikilta tulee juttua kyllä. Kun Nina ja Aleksi lähtee niin uskon että monesta kuoriutuu esiin enemmän, kun saavat tilaa ja ääntä kuuluviin.
Roni on varmaan just Nina seurassa puhunut eniten. Uskaltaa olla oma itsensä Ninan seurassa. Kuten mutkin nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen päivällä/iltapäivällä sanottiin, että eilen tulisi jokin jymy-yllätys. Oliko se huijausta? Koska mitään jymy-yllätystä ei ainakaan talossa näkynyt.
Uusi asukas?
Ei tullut ketään uutta. Nimenomaan eilen piti tapahtua joku iso yllättävä juttu.
Se on hänen youtube seuraajien mielestä hauskaa?