Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
5221/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä on yleisöäänillä, kun häädettävät tulee muilla perusteilla? Ketkä on häätöuhan alla?

5222/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninan mielestä ei saisi käyttää sanaa ignoorata, mutta itse viljelee usein ruotsista/englannista väännettyjä sanoja, jotka on myöskin huonoa suomea. Tyyliin "se indikeeraa sitä, että..." tms

Mikkosesta huomaa, ettei ole paljon kouluja käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on yleisöäänillä, kun häädettävät tulee muilla perusteilla? Ketkä on häätöuhan alla?

Nina , Sanna, Toni, Rosa

Vierailija
5224/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei kauppaa näytetty

Näytettiin kyllä "kauppa".

No just edellä aika moni kommentoi ettei heillä ole telkkaria ja Ruudussa ei vielä näy tän päivän ohjelma. 24/7:ssa ei näkyny kauppareissua

Ruudusta näkee kyllä ihan suoraan mitä Neloselta tulee. En minäkään lähetyksiä ikinä katso telkkarista vaan Ruudun kautta.

Vierailija
5225/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38526 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninan mielestä ei saisi käyttää sanaa ignoorata, mutta itse viljelee usein ruotsista/englannista väännettyjä sanoja, jotka on myöskin huonoa suomea. Tyyliin "se indikeeraa sitä, että..." tms

Ei ehkä olekaan, mutta keskustelee mun mielestä yllättävänkin hyvin.

Vierailija
5226/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara  ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.

Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla? 

No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?

Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä,  ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu. 

Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.

Juuri tämä sinulla menee pieleen. Minä en ainakaan ole nainen herättääkseni sinua. Siispä minua ei voisi vähempää kiinnostaa, miten sinä määrittelet naisellisuuden. Olen jo lisääntynyt ja laittanut piuhat poikki. Silti olen nainen, vaikka sanoisit mitä. 

No miksi sitten otat pulttia noin? Älä jaksa. Täällä saa jokainen kertoa miten kenetkin kokee ihan vapaasti. Sinä et kuulu ohjelmaan ollenkaan.

-eri

En minä ota pulttia. Tuo henkilö esitti kysymyksen ja vastasin siihen. On se nyt kumma kun ei kysymyksiinkään enää saa vastata. 

Voisitko kerto mihin kysymykseen sinä vastasit? Trollaat vaan. Jokainen saa kertoa kokevansa täällä kent miten haluaa, eikä siihen sinulta lupaa tarvita. Mies kokee naiseksi naisen. Ei jätkämäistä. Normisti. Sitten menee kirjollenne jos ei näin.

BB -ketju! Ei sun tuntemus-/kokemusketju!

Vierailija
5227/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppareissu näytettiin vaan telkkarissa

Aiemmin kauppareisdun näki 24/7:sta. Voihan vee, joutuu siis katsomaan studio-osuuden myöhemmin Ruudusta. Onkohan tv-koosteiden katsojaluvut tippuneet, kun pitää pihdata kauppareissutkin vain sinne.

Vierailija
5228/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki odotti tälle päivälle saunaa, ei tullut :( Nyt kun kausi on lyhyt ja asukkaita tippuu joka toinen päivä, pitäisi bileitä ja iltaohjelmaa olla enemmän.

Vierailija
5229/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi painijanainen on ihan kypsä noiden kahden Ninan ja Rosan nauruun, mulkoilee niitä aina kun naiset innostuu oikein kunnon naurun remakkaan, päivälläkin kysyi happamana mille te oikein nauratte, oma ilmeensä ei vahingossakaan taivu edes hymyn tapaiseen. Miksi yleensä on mennyt tonne kun ei selvästikään viihdy?

Vierailija
5230/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ja Sanna käyneet yliopiston myös Roni. Ronilla kesken KKK. Sedu insinööriä mies.

Vierailija
5231/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38526 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä olekaan, mutta keskustelee mun mielestä yllättävänkin hyvin.

Todellakin! Kukas näistä on paljon kouluja käyny?  Minä minä minä Meriläinen ja muiden asukkaiden juuri itsekeskeisimpänä häätöön nimeämä Ukkola. Onnea.

Vierailija
5232/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte ketkä vetäneet handuun ja lirputtaneet itsensä hekuman huipulle?

Itse veikkaan Toni ja Markku miehistä ja naisista Nina Mikkonen, Sara Forsberg ja Rosa Meriläinen.

Vala oli yöllä puoli tuntia vessassa.

Aika nopeasti kävi. Itsellä voi mennä tuntikin, että saa suolen kokonaan tyhjäksi. Usein eneema ja rytmikästä liikuntaa. Kannattaa myös kokeilla erilaisia kyykkyjä, joilla saa puserrettua suurimman osan ulos ja sitten viimeistellä eneemalla.

Ketkä oli vessassa?

Vierailija
5233/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI ainakaan Rosaa pois, hän on tän ohjelman suola.

Se juurikin joutaa jo pois tuolta kotiinsa kuorsaamasta. Omaa agendaansa vaan höyryää naama vaahdossa. Rasittava tapaus, eikä siedä, jos joku on eri mieltä.

Vierailija
5234/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa ja Sanna käyneet yliopiston myös Roni. Ronilla kesken KKK. Sedu insinööriä mies.

KKK?

Eiks se ole kauppatieteiden kandi

Vierailija
5235/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo T A kuoli neljä vuotta sitten.

Nina on siis ruikuttanut neljä vuotta.

Mitään ansioita hänellä ei ole.

Neljä vuotta ei ole pitkä aika toipua puolison kuolemasta. Joku syy siihen varmaan on, että tämä nainen on julkisuuden henkilö ja kutsuttu tähänkin ohjelmaan.

Enitenhän tässäki ketjussa on Mikkosesta kommentteja, kaikkein kiinnostavin henkilö asukkaista.

Saanut esityksillään manipuloitua tuotannon puolelleen, sillä häntä näytetään joka koosteessa runsaasti.

Vierailija
5236/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vala ja Rosa hakeutuvat toistensa seuraan, hyvä keskustelupari.

Vierailija
5237/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla oli kunnon rooli päällä ekat päivät, kyllähän sokeekin huomasi, että esitti. Yökylässä Veitola ohjelmassa Sara oli paljon introvertimpi ja selvästi oli tosi väsynyt Marian vierailusta ja sanoikin, että lempitekemistä on olla kotona yksin.

Vierailija
5238/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa antoi Porkalle nimeämispisteen. Rosa ULOS!

Vierailija
5239/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki odotti tälle päivälle saunaa, ei tullut :( Nyt kun kausi on lyhyt ja asukkaita tippuu joka toinen päivä, pitäisi bileitä ja iltaohjelmaa olla enemmän.

Olisi edes päiväohjelmaa. Tämän päivän tehtävät: pommin kantaminen, sääntöjen lukeminen ja yksi pyöräytys onnenpyörää

Vierailija
5240/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-tuotanto sai kovaa kritiikkiä eilisen häätölähetyksen sekoilun takia. Olisi ollut suoraselkäistä ja reilua kommentoida asiaa edes jollakin tavalla. Kovin ylimielistä asettua kritiikin yläpuolelle. Tämänpäivän lähetys samaa tyhjänpuhumista kuin eilen. Ammattitaito todella hakusessa sekä juontajilta että koko tuotannolta. Lapsellista ja sisäänpäin lämpiävää puuhastelua.

Ketju on lukittu.