Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
4261/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on ihanan aito ja rehellinen nainen ja aina heikompien puolella. Myös sopivan iloinen höpöttäjä.

😂😂😂

Voi luoja. Täysin päinvastainen, aitoudesta ei tietoakaan. Lipslips, vinkuvonku, antakaa rahsa, oon vaan niin surkea leski, kullat, rakkaat lipulipu.

Vierailija
4262/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne Porkka joutui nukkumaan pommipallon kanssa, siitä kiinnipitäen. Roosa ja Sanna ystävykset ne ei saavutetuista eduistaan luovu. Melkein kaikki muut on joutuneet nukkumaan ulkona tai lasten sängyissä tai painipatjasängyssä. Rosa pilaa kuorsailullaan kaikkien unet. Olotila muuttuisi kaikilla mukavammaksi kun saisivat nukkua paremmin.

Sanna sanoi nyt aamulla voivansa nukkua pinnasängyssä. Joku epäili et on aika pitkä, et silleen hankala mutta asia jäi muun puheen jalkoihin.

No viime yönähän pinnasängyssä nukkui Roni joka on porukan pisin😅

Niin ja tähän Sanna tänä aamuna sanoi, että on järjetöntä, että porukan pisin nukkuu pinnasängyssä ja sanoi, että voi itse mennä sinne. 

Tuossa pinnasängyssä pitäisi nukkua sen pinskun koska se on kaikista pienin, mutta sillähän taitaa olla yksi talon suurimmista sängyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne Porkka joutui nukkumaan pommipallon kanssa, siitä kiinnipitäen. Roosa ja Sanna ystävykset ne ei saavutetuista eduistaan luovu. Melkein kaikki muut on joutuneet nukkumaan ulkona tai lasten sängyissä tai painipatjasängyssä. Rosa pilaa kuorsailullaan kaikkien unet. Olotila muuttuisi kaikilla mukavammaksi kun saisivat nukkua paremmin.

Sanna sanoi nyt aamulla voivansa nukkua pinnasängyssä. Joku epäili et on aika pitkä, et silleen hankala mutta asia jäi muun puheen jalkoihin.

Kun Nina on Roni seisoivat vierekkäin, niin Ninan pää oli Ronin vyötärön korkeudella. Menis Mikkonen siihen pinnasänkyyn.

Vierailija
4264/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut julkkis-BB:tä vain ja ainoastaan 24/7:n kautta. En ole katsonut studio-osuuksia kertaakaan, enkä aiokaan katsoa. Talon tapahtumat kiinnostaa enemmän kuin ammattitaidottomien juontajien häslääminen tai alati vaihtuvat äänestystilanteet. Myöskään koosteet ei kiinnosta, koska niissä annetaan usein väärää kuvaa. Tiettyjä asukkaita näytetään vähemmän kuin toisia, eikä koosteisiin yleensä edes päädy me parhaat palat. Hauskat hetket ja mielenkiintoiset keskustelut leikataan pois. Ainoa asia, mikä koosteissa kiinnostaisi olisi pk-huonekeskustelut.

Minä katson koosteista vain ne pätkät, joita en ole nähnyt 24/7:sta eli aamupäivän tapahtumat (kun olen töissä) ja myöhäisillan tapahtumat. Muuksi ajaksi laitan äänet pois ja katson 24/7. Eilisen lähetyksen katsoin ihan vain siitä hämmennyksestä, kun en tajunnut, miksi kaikki kolme menivät studioon. 

Vierailija
4265/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku ja Janne viihtyy toistensa seurassa. Valavuoren aisapari on Niämine.

Vierailija
4266/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että Sedu ei jaksa Ninaa. Pitää selvästi tätä jotenkin rasittavana ja typeränä.

Aina kun Nina puhuu, Sedun ilme kertoo kaiken.

Sedu kylläkin jutteli aamulla tosi kauan Ninan, Aleksin, Snnan ja keitä siinä nyt olikaan kanssa ihan sujuvasti. Ei näkynyt mitään kuvailemaasi. Seduhan komppasi monesti että samoja kokemuksia.

Vierailija
4267/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne vaan niin fiiniä porukkaa nuo julkkikset ettei voi tunnustaa jättäneen vaikkuisen pumpulipuikon vessaan. Ja ei voi millään paljastaa että kävi paskalla pesemättä jarrujälkiään. Aleksi heräsi yöllä otti käden peiton alta ja nuuhkaisi ja meni veskiin ja oli yöllä lähes puolituntia veskissä. Pieraisemistakaan ei voi paljastaa pieru kuulustelussa.

Vierailija
4268/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lihavat ihmiset eivät käytä alkoholia, vaan syövät karkkia jäätelöä kakkuja rasvaisia ruokia ja makeita mehuja

Vierailija
4269/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on ihanan aito ja rehellinen nainen ja aina heikompien puolella. Myös sopivan iloinen höpöttäjä.

😂😂😂

Voi luoja. Täysin päinvastainen, aitoudesta ei tietoakaan. Lipslips, vinkuvonku, antakaa rahsa, oon vaan niin surkea leski, kullat, rakkaat lipulipu.

Nina on ollut tosi kiva kaikille talossa ja todella empaattinen ja auttavainen nuoremmille.

Vierailija
4270/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Petran pommi räjähtänyt?

Mun alapäässä räjähtäis jos näkisin Saran alasti suihkussa.

Vierailija
4271/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopiirit on aina bb-talon tylsintä sisältöä. Onneksi treeniä ei ole sentään tällä kaudella vetämässä hassu hattuilija jekku-Kati.

Vierailija
4272/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tinni raskaana? Eilen oli samanlainen väljä mekko kuin Annillakin.

On ollu jo monta vuotta. Laskettu aika on kesäkuussa 2035.

Vierailija
4273/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppainen Kelly äänestettiin ulos ja nyt joudutte katsomaan Rosan näköisiä pulleroita. Kyllä jää katsomatta.

Olen varmaan liian älykäs katsoja, kun ihmisten muodot on ihan sivuseikka, enämpi kiinnostaa persoona, eli luonne.

Vierailija
4274/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on todellakin tyhjä kuori... Huomasi jo sunnuntai-iltana, kun astui taloon, että oli jokin rooli päällä eikä ollut oma itsensä. Nyt vain haahuilee siellä täällä olematta osana oikein mitään porukkaa, vaikuttaa aidosti epävarmalta ja ulkopuoliselta. Harmi, että ensivaikutelman voi saada vain kerran...

Niinpä. Tuntuu että ei aidosti viihdy kenenkään seurassa eikä halua oikein osallistua keskusteluihinkaan. Itsestään kertoo vain rehvastellen ja jotenkin ylimielisesti. Huumorikin on sellaista mukahauskaa. Kommunikointikin on sellaista ylikohteliasta. 

Vierailija
4275/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt Annin tyylistä juontaa edes aamulypsyssä,. Siinä se on kyllä pelkkää kikatusta. Tosin mun on sanottava etten tykännyt Elinastakaan. Hyvä että oli rauhallinen eikä huutanut, mutta muuten mulla oli koko ajan tunne että haluis olla missä tahansa muualla eikä ne kysymykset jne tulleet mitenkään luonnollisesti.

Oisko siis joku ihan uus juontaja seuraavalla kerralla?

Vehviläinen ja Sainio ei sentään huuda koko aikaa joten miellyttävämpi kuunnella.

No jokuhan mainitsi ketjussa jo eilen Sanin omaavan miellyttävän puheäänen (kun lukivat niitä tarinoita) ja miksei, sillähän on mukavan tumma ääni. Toisaalta tuolla talossahan on asukkaana nyt oikeinkin ammattitaitoinen juontaja joka osaa rennon luontevasti puhua ja isännöidä eli Janne Porkka.

Vierailija
4276/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun kirjoittelijoilla jokaisella on pää omassa peräsuolessaan haistelemassa omaa tuotantoaan.

Myös sinulla?

Kyllä vain.

Vierailija
4277/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on ollut tosi kiva kaikille talossa ja todella empaattinen ja auttavainen nuoremmille.

Kyllä, mutta hänellä menee se höösääminen ihan yli. Alentaa itseään jatkuvasti ja kehuu muita ylisanoin. Raskasta kuunneltavaa. Aluksi vaikutti mukavalta ja symppikseltä, nyt alituinen jaarittelu ja tietyt piirteet on alkanut kyllästyttää. T. Eri

Vierailija
4278/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tuo jarrutusjälkien jättäjä on?

Vierailija
4279/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Nina on Roni seisoivat vierekkäin, niin Ninan pää oli Ronin vyötärön korkeudella. Menis Mikkonen siihen pinnasänkyyn.

Nina tarttis tikapuut, että se edes pääsis siihen sänkyyn. Ei sen töppöjaloille sinne kiivetä ilman apua.

Vierailija
4280/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nina itki eilen niiden kolmen jouduttua häätöön? Ketä itki?

Kukaan ei vislannut, kun Petra tuli takaisin, vasta Aleksin kohdalla taputettiin '(

Nina kertoi, että itki koska kolmen vähiten ääniä saaneen ollessä lähdössä studioon hän halasi Kellyä ja Kelly oli sanonut, että mä niin toivoin että ihmiset olis pitäneet musta. Ja Ninalle tuli paha mieli kun Kelly piti itseään ulkopuolisena ja oletti ettei häestä pidetä vaikka on oikeasti niin kaunis ja nuori ja mukava.

Onkohan Nina läheisriippuvainen!

Ketju on lukittu.