Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
24221/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustin Ninaa ja kehuin täällä Petraa. Musta tuntuu että ne ilkeimmät ihmiset ovat olleet Markun kannattajia, joilla on tarve vain haukkua muita ja olla kateellisia.

Mä en muista Markun kannattajista tiedä, mut itsellä ei ainakaan ole mitään tarvetta haukkua muita asukkaita. Koko finaalinelikko oli huippu, ja vaikka mun suosikki ei voittanutkaan niin olen todella iloinen Petran voitosta. Petra oli myös huipputyyppi!

Musta on typerää haukkua ja verrata muita asukkaita omaan suosikkiinsa. Markku itsekin arvosti, kunnioitti ja tsemppasi muita asukkaita, niin tottakai mä haluan myös fanin toimia yhtä fiksusti. Nimenomaan sitä Markussa arvostin että kohteli muita hyvin ja itse toimin samoin.

Vierailija
24222/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Markku viettivät viime yön yhdessä. Toki ei ollut mikään yllätys kun heidän kehonkieltään ja juttujaan eilen kuunteli 24/7 kautta. Toki flirttiä oli jo pidemmän aikaa ja mikäs siinä.

Mitään viettäny. Täällä se oli. En sano kumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24223/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Hautala huutaa lavalla onnitellen voittaja Petraa, joka seisoo ihan vieressä.  Lisäksi sanoo, että voikun voisin halata voittajaa,  mutta kun ei voi. Olisi mielummin halannut kuin huutanut kurkku suorana, ei se korona halaamalla tartu....

Muutenkin aika turvavälitön toimnta siellä studiossa. 

Osat haastateltavat istuivat vierekkäin ja välillä taas esitettiin niin varovaista kuin olla ja voi. 

Välillä käteltiin ja välillä nyrkkiä tai kyynärtä yhteen. 

Osallistujilla oli maskit päälla katsomossa ja istuivat kunnon välimatkoineen toisistaan. Eikö se sääntö mene, että välimatka tai maski? Tietty osa halusi nyrkittää voittajaa ja tulivat pois penkeiltään...

En tiedä teistä, mutta huomastteko, ettei ihan menty nyt ohjelmassa korona ohjeistuksien mukaan :( 

Vierailija
24224/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin kauden loputtua sanoa vielä muutama ylistävä sana mun lempparista eli Markusta. Musta oli niin ihana seurata sellasta tyyppiä, joka on luonnostaan kohtelias ja auttavainen muita kohtaan. Sen kyllä huomaa, jos joku tekee ja sanoo jotain vaan mielistelläkseen. Markulta kaikki eleet tuli niin luonnostaan ja helposti. Hän myös kohteli kaikkia tasapuolisesti niin keskusteluissa kuin tehtävissä ja muissa touhuissa. Markku kokkasi ja suunnitteli kaikille asukkaille ruokaa, vaikka itse ei sitä syönytkään.

Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli vegaaniin. Huippua nähdä ihminen, joka on oikeasti ilmeisen ehdoton vegaani, eikä tee siitä mitään ongelmaa itselleen eikä kanssa-asukkaille. Eikä hän myöskään tuputtanut veganiuttaan muille ja ruokaostoksissakin huomio yhtälailla muitakin syöjiä. Loistava esimerkki monille muille vegaaneille!

Kaikesta tästä kiltteydestä huolimatta ei ole mikään kynnysmatto tai säälin kerjääjä vaan tarvittaessa piti puolensa ja sanoi vastalauseen. Itsevarma omilla vahvoilla jaloillaan seisova mies, joka ei ota itseään ja elämää liian vakavasti. Osasi myös ottaa johtajan aseman ja vastuun kunniakkaasti vastaan.

Ja kirsikkana kakun päällä vielä charmikas ja komea ulkonäkö, joka miellyttää ainakin minua. Kertakaikkiaan ihana mies, oli huippua seurata kaverin tekemisiä muutaman viikon ajan :)

Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D

"Mikäs sun suurin saavutus elämässä on ollut?" kyssä Petralle + muut möläytykset olivat kyllä aika tyrmääviä. Neitimäinen puhetapa pisti korvaan.

Eikö täälläkin ole tullut jo selväksi, ettei se naisten paini ole kaikille tuttu laji. Ihmisillä on elämässä niin paljon kaikenlaista, että on suorastaan mahdotonta pysytellä kärryillä kaikesta, ellet pelkästään keskity seuraamaan elämää sivusta, että mitä muut tekevät. Eikä uutisiakaan katso televisiosta enää kuin se vanhempi kansanryhmä, jotka ovat siihen tottuneet.

Itse en edes muista, milloin olisin viimeksi niin tehnyt. Ainakin siitä on vuosia.

Kyllä painin maailmanmestaruudet uutisoidaan isolla jopa keltaisessa lehdistössä, eikö "nykynuoriso" lue edes niitä uutisia?

Vierailija
24225/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah E kirjoitti:

Anni Hautala huutaa lavalla onnitellen voittaja Petraa, joka seisoo ihan vieressä.  Lisäksi sanoo, että voikun voisin halata voittajaa,  mutta kun ei voi. Olisi mielummin halannut kuin huutanut kurkku suorana, ei se korona halaamalla tartu....

Muutenkin aika turvavälitön toimnta siellä studiossa. 

Osat haastateltavat istuivat vierekkäin ja välillä taas esitettiin niin varovaista kuin olla ja voi. 

Välillä käteltiin ja välillä nyrkkiä tai kyynärtä yhteen. 

Osallistujilla oli maskit päälla katsomossa ja istuivat kunnon välimatkoineen toisistaan. Eikö se sääntö mene, että välimatka tai maski? Tietty osa halusi nyrkittää voittajaa ja tulivat pois penkeiltään...

En tiedä teistä, mutta huomastteko, ettei ihan menty nyt ohjelmassa korona ohjeistuksien mukaan :( 

Oli kyllä noloa hössötystä. Anto jollekin sen pullon ja koski siihe yläosaan vahingossa ja käski saajan ottamaan sen alaosasta, mitä ei sit tehny.

Tais vehviläinenki ojentaa kädestä sen pullukan.

Ja miks Nina sai jonku korin pullon sijaan? Eihän valakaan käytä alkoholia ja sai silti pullon?

Vierailija
24226/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS kirjoitti, että Petra Olli voitti täpärästi. Hah hah 6%.n erolla ei ole täpärästi.

reilusti voitti, eriasia jos 1 prossan erolla. 

Liian tasaiset palkit herätti liikaa epäilyksiä.

Vierailija
24227/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin kauden loputtua sanoa vielä muutama ylistävä sana mun lempparista eli Markusta. Musta oli niin ihana seurata sellasta tyyppiä, joka on luonnostaan kohtelias ja auttavainen muita kohtaan. Sen kyllä huomaa, jos joku tekee ja sanoo jotain vaan mielistelläkseen. Markulta kaikki eleet tuli niin luonnostaan ja helposti. Hän myös kohteli kaikkia tasapuolisesti niin keskusteluissa kuin tehtävissä ja muissa touhuissa. Markku kokkasi ja suunnitteli kaikille asukkaille ruokaa, vaikka itse ei sitä syönytkään.

Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli vegaaniin. Huippua nähdä ihminen, joka on oikeasti ilmeisen ehdoton vegaani, eikä tee siitä mitään ongelmaa itselleen eikä kanssa-asukkaille. Eikä hän myöskään tuputtanut veganiuttaan muille ja ruokaostoksissakin huomio yhtälailla muitakin syöjiä. Loistava esimerkki monille muille vegaaneille!

Kaikesta tästä kiltteydestä huolimatta ei ole mikään kynnysmatto tai säälin kerjääjä vaan tarvittaessa piti puolensa ja sanoi vastalauseen. Itsevarma omilla vahvoilla jaloillaan seisova mies, joka ei ota itseään ja elämää liian vakavasti. Osasi myös ottaa johtajan aseman ja vastuun kunniakkaasti vastaan.

Ja kirsikkana kakun päällä vielä charmikas ja komea ulkonäkö, joka miellyttää ainakin minua. Kertakaikkiaan ihana mies, oli huippua seurata kaverin tekemisiä muutaman viikon ajan :)

Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D

"Mikäs sun suurin saavutus elämässä on ollut?" kyssä Petralle + muut möläytykset olivat kyllä aika tyrmääviä. Neitimäinen puhetapa pisti korvaan.

Eikö täälläkin ole tullut jo selväksi, ettei se naisten paini ole kaikille tuttu laji. Ihmisillä on elämässä niin paljon kaikenlaista, että on suorastaan mahdotonta pysytellä kärryillä kaikesta, ellet pelkästään keskity seuraamaan elämää sivusta, että mitä muut tekevät. Eikä uutisiakaan katso televisiosta enää kuin se vanhempi kansanryhmä, jotka ovat siihen tottuneet.

Itse en edes muista, milloin olisin viimeksi niin tehnyt. Ainakin siitä on vuosia.

Kyllä painin maailmanmestaruudet uutisoidaan isolla jopa keltaisessa lehdistössä, eikö "nykynuoriso" lue edes niitä uutisia?

Tindereissä ja tuupeissa ei yleissivistystä saa.

Vierailija
24228/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän kuulunut finalisteista mitään juttuja tai haastatteluja. Petrasta varmaa jokunen voittajan haastattelu, mutta muista ei oikestaan mitään.

Kuitenki lähes kaikista kesken kaudan pudonneista on jos minkälaisia haastatteluita ja juttuja.

Vierailija
24229/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tinni oli kyllä myötäpeyden huippu. Jokaikinen sana aivan hirveää papereista luettua tuubaa ja jos joutu improvisoimaan niin "niin", "se on justiisa näin" "no mut en minäkään ois".

Ja ANNI, MIKÄSON ÄÄNESTYSTILANNE?, ANNI, ANNI?

Vierailija
24230/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän kuulunut finalisteista mitään juttuja tai haastatteluja. Petrasta varmaa jokunen voittajan haastattelu, mutta muista ei oikestaan mitään.

Kuitenki lähes kaikista kesken kaudan pudonneista on jos minkälaisia haastatteluita ja juttuja.

Ainahan nää on antikliimakseja ku loppuu. Konfettisade ja sen jälkeen joku seiska korkeintaan kirjottaa jostain randomista jotain epäkiinnostavaa.

Ens maanantain Sanna Ukkola Live kyllä kiinnostaa ku aiheena tosi-tv ja ainakin vala ja muitakin tän kauden asukkaita lupailtiin vieraaks.

Vierailija
24231/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens syksynä tulee siis Neloselta sekä Big Brother, että Tempparit. Ja kai Selviytyjät ja Vain elämää.

Onko Sanoma tullu hulluks ku on korona?

Puuttuu enää Idols ja Voice of Finland. Ja samat juontajat juoksee suoraan illan livelähetyksistä aamuradioon.

Ihan psykoottista.

Vierailija
24232/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sara suurentanut rintojaan?

Oli tai ei ni hyvät dösät

Bussit? Lieksassako vai mistä kirjoittelet?

Vierailija
24233/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, uutisia voi lukea niin että skippaa ne sivut mitkä ei kiinnosta. Aivan kuten moni ei tiennyt talossa olevia tubettajiakaan, jotka niissä lehdissä ja otsikoissa on useammin kuin entiset urheilijat.

Sitäpaitsi kuinka monta luettua uutista itse muistat vuodelta 2018? Niinpä. Ne jotka itseäsi kiinnosti.

Vierailija
24234/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens syksynä tulee siis Neloselta sekä Big Brother, että Tempparit. Ja kai Selviytyjät ja Vain elämää.

Onko Sanoma tullu hulluks ku on korona?

Puuttuu enää Idols ja Voice of Finland. Ja samat juontajat juoksee suoraan illan livelähetyksistä aamuradioon.

Ihan psykoottista.

Kyllähän myös Voice of Finland tulee syksyllä, joku Allstars-versio.

Vierailija
24235/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näillä ole mitään velvollisuutta osallistua mihinkään lehtijuttuihi.

Jos ei oo tavoitteena tehdä mitään julkista työkseen nii ei välttämättä halua edes mitään "turhia" lehtijuttuja.

Vierailija
24236/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko Pyhimys/Nelonen julkaista sen Suutele mun sormusta -biisin, kuten alunperin puhuivat? Ei löytynyt Spotifysta. Siinä voisi olla potentiaalia yllätyskesähitiksi. Mulla ainakin soi jatkuvasti päässä: "Suutele mun sormusta, päiväunikielto edelleenkin voimassa. En mä mikään Markku oo...jne" :)

Vierailija
24237/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Nina alkoholisti, kun ei uskalla ottaa pisaraakaan viinaa?

Timo TA:n vaikutusta käsittääkseni. Hän oli raivoraitis.

Nina sanoi, että hänellä on yhtä tasokkaat jutut ilman alkoholiakin.

Eiköhän liene ihan oma päätös.

No tietenkin on oma päätös. Vastasin siis tuohon kun joku kysyi että onkohan Nina alkoholisti kun ei juo pisaraakaan, että voi olla edesmenneen miehensä vaikutusta. Eli tarkoitin sillä, että ei ole varmaankaan alkoholisti.

Kyllä Nina kertoi talossa miksi ei juo.

Vierailija
24238/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tavis-BB-perutaan ja tilalle tulee taas julkkis-BB.

Kuka jaksaa katsoa näiden tavisten ryyppäämistä ja typeriä tekoja, joiden vuoksi sitten kuormitetaan myöhemmin terapeutteja.

Vierailija
24239/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Pyhimys/Nelonen julkaista sen Suutele mun sormusta -biisin, kuten alunperin puhuivat? Ei löytynyt Spotifysta. Siinä voisi olla potentiaalia yllätyskesähitiksi. Mulla ainakin soi jatkuvasti päässä: "Suutele mun sormusta, päiväunikielto edelleenkin voimassa. En mä mikään Markku oo...jne" :)

Ei sitä voi julkaista Saran levytyssopimuksen takia.

Vierailija
24240/24387 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ridge on tippunut?

Ketju on lukittu.