Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Alkuasukas ja suvaitsija aina tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa Meriläistä tuntuu Mikkoska tökkivän melkoisesti. Puhuu jatkuvasti Ninan päälle eikä jaksa kuunnella mitä Mikkonen puhuu...
Suoraan sanottuna minäkään en ehkä jaksais kuunnella Mikkosen tajunnanvirtamaisia monologeja hänen omista vaivoistaan. Ihan mukava nainen varmaan, mutta voipi olla, että meikäläisenkään keskittymiskyky ei riittäisi.
Kertoiko jokseenkin näin: (Kertoi ajasta, kun kaikki omaisuus oli mennyt, Timo sairas ja Nina itse oli ihan loppu)jossain vaiheessa olin tehnyt sen päätöksen, että mä tap an ensin Timon , sitten pojat sitten itseni. Kun ihminen menee syviin vesiin, kun sul ei oo enää, et löydä enää mitään vaihtoa ehtoa. Sit ajattelin, että ei mulla ole oikeutta pojiltani riistää heidän henkeään, enkä ole heitä siksi tänne synnyttänyt. " Ja kertoi, että oli 12-vuotiaana todistanut isänsä riistävän itseltään hengen heidän keittiössä.
Peseekö sani naamaansa koko reissun aikana?
Harmi, että joku tippuu huomenna. Jos joku on pakko valita niin Valavuori. Myös Kelly, Nina ja Rosa vähiten kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Sanna voittoon! Lämmin ja aito ihminen <3
Jannepas!
Onko Sani ilman meikkiä yhtä harvinainen näky kuin Janna ilman meikkiä?
Olenko ainoa jonka mielestä Aleksi on hot? 🙈
Musta on vähän häiritsevää kun tänään mun kirjoittama viesti on lainattu jo pariin kertaan, ilman mitään lainausmerkkejä.
Mutta no, sinällään hyvä että on lainattu, kirjoitin sen mahdollisimman tarkasti Ninan sanojen mukaisesti ( tuosta synkästä ajastaan, tuo mitä tuohon parin viestin taaksen on kopioitu viestistäni.
Miten tuolla voi istua rauhassa paskalla monta vessaa siellä on
Saralla kauniit kasvot ja hyvä vartalo.
Kyllä Sedu on tuolla tylsin. Petra toisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna mene juttelemaan kun muut pesevät hampaita?! Ei ikinä. Hampaiden pesun katsominen ja kuuleminen on hirveää. Yäk.
Sanna epäilemättä tunkee mukaan tuijottamaan tuo lehmänilme naamalla kun muut menee vessaankin.
Rapistelee oven takana sierain painettuna ovenrakoon ja vetää syviä nuuhkaisuja.
Sara ja Aleksi nukkuu ulkona ens yön.
Bb aina tappaa tunnelman näillä kokontukaa sohville -käskyillä ja odottelu kestää ikuisuuden.
siis eikö 24 lives näy noi päiväkirjahuoneen jutut?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Aleksi on hot? 🙈
Itsekeskeisyys karistaa kaiken kuumuuden tehokkaasti
Vierailija kirjoitti:
Saralla kauniit kasvot ja hyvä vartalo.
Niin kyllä on. Ketä hän muistuttaa. Joku mainitsi aiemmin Katy Perryn , mutta muistuttaa jotain muutakin,
Pitääkö liven katsomisesta maksaa ja mistä sitä liveä näkee?