Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Tykkään noista kaikista ja mulle tulee ikävä niitä :D :D
Vierailija kirjoitti:
Petrafani tiukkana ettei Petran miehestä saa kommentoida kun ei liity BB, mutta samalla haukkuu itse Mikkosen poikia ja kuollutta miestä. Hieno logiikka petrafanilla.
Petrafanilla ois itsellään isoin tarve psykiatrille kuten muille aukoo päätään
Vierailija kirjoitti:
Vala pitää huolen twitterissä että Petra vie voiton👌
Älä jaa Valalle kunniaa, Petra ei tarvii sitä luuseripelleä mihinkään. Ainoastaan haittaa Petralle tuollaisesta raivohullusta rikollisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petran miehestä kirjoittaminen on naurettavaa ja pikkusieluista, eikä sillä ole mitään tekemistä BB-talon kanssa.
Jollakin jumittaa taas pahasti. Käynti psykiatrilla voisi auttaa.
Olet varmaan muistanut kommentoida saman Ninan miehestä? Ja lapsista?
Ninan lasten iloitseminen jostain risteilystäkin irvaillaan ja pilkataan köyhyydestä. Empaattisen tuntuista ryhmää, jokuhan ne koulukiusaajatkin kasvattaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kerännyt muutaman tuhat äänestäjää melko nopeesti!
Millähän perusteella tällaista väität, hemmetin noloa jo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko jäykkä on kyllä Mikkonen ikäisekseen kun vertaan 20vuotta vanhempaa äitiäni ei se teko lonkka kaikkea selitä..portaatkin kävelee alas kuin lapasi molemmat jalat aina yhelle portaalle..
Ei ihme että pitää itseään vanhuksena.Miksi jankkaat taas äidistäsi? Miten liittyy? Ei se tekolonkka vaikeuta liikkumista vaan helpottaa. Se toinen puoli, kulunut lonkka vaikuttaa liikkumiseen haittaavasti.
Ninahan kertoi sen toisen lonkan olevan pitempi kuin toinen.
Kyllä. Koska toiselle puolelle on vaihdettu tekonivel ja toiselle puolelle ei.
Kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää Ninan halu esittää vanhempaa kuin on.
Hän on vasta 56-vuotias, mutta puhuu kuin seitsemänkymppinen.
Yleensä naiset tahtovat olla nuorekkaita.Kyllähän se on ikäisekseen tosi jäykkä mutta veikkaan että haluu että porukat ois että tosi nuoren näköinen oot..meet ihan nelikymppisestä..onneks kukaan ei ole lähtenyt sille tielle!
Se ei ole jäykkyyttä. Sillä on kulunut lonkkanivel ja polvissakin kulumaa. Se on kipua. Joka askeleella.
eikö Ninalla oo tekonivel lonkassa, Saulihan kävelee hyvin ja hänellä myös lonkkaa operoitu. Mulla tekonivel kimmassakin polvessa ja ei menoa haittaa.
Valavuori on kerännyt Ninalle jo muutaman tuhat äänestäjää melko nopeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää Ninan halu esittää vanhempaa kuin on.
Hän on vasta 56-vuotias, mutta puhuu kuin seitsemänkymppinen.
Yleensä naiset tahtovat olla nuorekkaita.Kyllähän se on ikäisekseen tosi jäykkä mutta veikkaan että haluu että porukat ois että tosi nuoren näköinen oot..meet ihan nelikymppisestä..onneks kukaan ei ole lähtenyt sille tielle!
Se ei ole jäykkyyttä. Sillä on kulunut lonkkanivel ja polvissakin kulumaa. Se on kipua. Joka askeleella.
eikö Ninalla oo tekonivel lonkassa, Saulihan kävelee hyvin ja hänellä myös lonkkaa operoitu. Mulla tekonivel kimmassakin polvessa ja ei menoa haittaa.
Ninalla on tekonivel asennettu toiselle puolelle lonkkaan ja toisella puolella on edelleen kulunut nivel, jota ei ole vielä vaihdettu. Kuten sanoit, tekonivel ei menoa haittaa. Ne kuluneet nivelet nimenomaan haittaa. Tuskin sullekaan oi vaihdettu jos ei ois haitanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petrafani tiukkana ettei Petran miehestä saa kommentoida kun ei liity BB, mutta samalla haukkuu itse Mikkosen poikia ja kuollutta miestä. Hieno logiikka petrafanilla.
Täällä on vain kaksi kirjoittajaa: Leena-lehtori ja Petra-fani.
Kumpi sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Petrahan nostaa työttömyyskorvauksia ihan pokkana vaikka samalla kehuu kuinka elää mljonäärimiehen rahoilla. Ei ole itse edes veroja maksanut ikinä, yhteiskunnan tukia vaan saanut.
Petra painijana oli häpeä Suomen kansalle. Menee ja häviää olympialaisissa jokaisen ottelun ja sitten itkee silmät punaisina televisiokameroiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain auto-keskutelussa MARKKU meni aivan vaikeaksi kun Nina kysyi onko sillä autonpesupaikka kotona. Myönsi että on. Eli 1+1, jos toi asuu Hesassa niin kuin helvetin rikas pitää olla että Hesassa on OK-talo jossa iso piha
Missä Markku asuu?????
Toivottavasti NAINEN voittaa, tuolla 3 naista jolle voiton suo. Petra taitaa voittaa.
Katoin tänään Yle Areenalta dokkarin Petra Ollista - Kun liekki sammuu. Oi että, niin koskettava. On se tyttö menny niin paljon läpi. Ja ymmärtää häntä tänä päivänä niin paljon paremmin, kun näkee sen, mikä hänen tausta on. Todellinen mestari, joka tapauksessa. Kantsii katsoa, vaikkei häntä äänestäiskään.
Vala pitää huolen twitterissä että Sara vie voiton👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaa Valalle kunniaa, Petra ei tarvii sitä luuseripelleä mihinkään. Ainoastaan haittaa Petralle tuollaisesta raivohullusta rikollisesta.
Samaa mieltä, ei todellakaan ole mitenkään Valavuoren ansiota Petran menestyminen. Valavuoriko se siellä itse koettaa tästäkin kaapata itselleen kunnian 😂
Mikä tuon hammastikkuleikin idea on?
Mies oli vapaa kun Petraan törmäsi, näin ymmärsin kun kertoili kerran miten tavannut. Ja entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ei todellakaan ole mitenkään Valavuoren ansiota Petran menestyminen. Valavuoriko se siellä itse koettaa tästäkin kaapata itselleen kunnian 😂
Ei haittaa. Pääasia että Petralle sataa ääniä ja paaaaaljon. :)
Sehän on vain säälipisteiden keruuta, jokaisen talossa olijan pitäisi sanoa, että voi voi olet niin nuorekas ja kaunis, huikeeta että saamme olla kanssasi täällä BB-talossa.