Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Nina: nyt mun tekiee makeeta pakko ottaa joku marmelaadi tai jotain
Pussillinen lakuja suuhun ja sitten puhua mongertamaan.
Huvittaa nää jotka suoltaa seiskalähteitä absoluuttisena totuutena tänne. Kertoo kyllä jengin median lukutaidosta jos pitää seiskaa luotettavana lähteenä. Onneksi talossa oleva sakki on sellaista jotka jo oppineet elämään/pelaamaan median kanssa. Osaavat pysyä poissa näiltä vauva/lauta palstoilta jotka on täynnä katkeria, ilkeämielisiä ja kapeakatseisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä suoraa valehtelua ei oo Petran miehellä lapsia eikä ole ollut ees naimisissa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Seiska-selvitti-Petra-Ollin-virolaisrakka…
Petralla näitä miehiä riittää
https://www.seiska.fi/Uutiset/Painijatahti-Petra-Olli-rakastui-varattuu…
Painijatähti Petra Olli rakastui varattuun perheenisään – ikäeroa 25 vuotta!
UUTISET | 09.02.2017 06:55
Painijaässä Petra Olli kuuluu Suomen kärkiurheilijoihin. MM-mitalistilla on Seiskan selvityksen mukaan suhde 47-vuotiaan miehen kanssa.
Noni, voi Petra Petra
Vierailija kirjoitti:
Nina on koko kauden ajan mainostanut rahapulaansa ja sitä, että on köyhä yksinhuoltaja, jolla on rankempia kokemuksia kuin muilla. On vetänyt marttyyrin roolia, alentanut itseään ja mielistellyt muita överiksi menevillä ylisanoilla. En kyllä toivo, että näin läpinäkyvällä ja röyhkeällä pelitaktiikalla voitetaan 30 tonnia. Tuollaista käytöstä ei kuuluisi palkita. Toivottavasti Petra tai Markku voittaa.
Täysin samaa mieltä. Noin äitelää nuoleskelemista ei pidä missään koskaan kenenkään hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
täällä suoraa valehtelua ei oo Petran miehellä lapsia eikä ole ollut ees naimisissa.
Painijaässä Petra Olli kuuluu Suomen kärkiurheilijoihin. MM-mitalistilla on Seiskan selvityksen mukaan suhde 47-vuotiaan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan lukija bongasi kyyhkyläiset Petran palattua viime perjantaina (3.2.) leirimatkalta Ranskasta, kun kaksikko jäi miehen asunnolle pääkaupunkiseudulle.
Tilannetta mutkistaa paitsi parin ikäero, myös se, että mies on vielä keskellä omaa avioeroprosessiaan.
Lähipiirin mukaan Petran suhde on myös hiertänyt hänen välejään vanhempiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala pitää huolen twitterissä että Markku vie voiton👌
Keränny jo muutaman tuhat ääntä
Pakko näitä räikeimpiä valheita on alas ampua. Bigbrother.fi somessa lukee seuraavaa :
Finaalipäivä. Lienee sanomattakin selvää, et seison Sara Forsbergin jengissä. Todella kaunis suomalainen daami, joka on ollut mulle jo pitkään iso stara. Sara oli mulle erityisen tärkeä henkilö talossa ja ylivoimaisesti kovin kilpakumppani. #bbsuomi
@Valavuori
Mitä sä hyödyt tällaisista viesteistä?
Luuletko olevasi jotenkin nokkela?
Vierailija kirjoitti:
Vala pitää huolen twitterissä että Sara vie voiton👌
On kerännyt muutaman tuhat äänestäjää melko nopeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko näitä räikeimpiä valheita on alas ampua. Bigbrother.fi somessa lukee seuraavaa :
Finaalipäivä. Lienee sanomattakin selvää, et seison Sara Forsbergin jengissä. Todella kaunis suomalainen daami, joka on ollut mulle jo pitkään iso stara. Sara oli mulle erityisen tärkeä henkilö talossa ja ylivoimaisesti kovin kilpakumppani. #bbsuomi
@Valavuori
Niinpä. Vala ei liity enää mitenkään.
Ai että ottaa jotain takaraivoon kun Vala kerää Petralle ääniä😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Nina voittaa, äänestän tänään 5000€:lla.
Hölmö! Anna ne rahat suoraan Ninalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on ollut suosikki jo pitkään, mutta tuskin Valavuoren tuesta mitään haittaa on.
Av-mammojen äänillä ei tätä kisaa ratkaista.Eikä Valavuoren! Menes Aleksi nyt poikkeen, Petra pärjää paremmin ilman sua.
Missä on poikke?
Kysy Aleksilta, se läksi just sinne
Valan kommenttiin vaihtanut Petran tilalle Saran..voi voi myötähäpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vala pitää huolen twitterissä että Sara vie voiton👌
Finaalipäivä. Lienee sanomattakin selvää, et seison Markku Pullin jengissä. Todella kova suomalainen kundi, joka on ollut mulle jo pitkään iso stara. Roinatan oli mulle erityisen tärkeä henkilö talossa ja ylivoimaisesti kovin kilpakumppani. #bbsuomi #liiga
@Valavuori
Nina ei muista...
"Sanokaa nyt sen mustan tytön nimi."
Myötähäpeä :(
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu nyt hyvä lapsi, ei Petra tarvitse Aleksia mihinkään. Petra voittaa Aleksista huolimatta. Aleksi aina koettaa hyötyä jokaisesta, sulle näköjään menee teatteri läpi.
Vierailija kirjoitti:
Nina ei muista...
"Sanokaa nyt sen mustan tytön nimi."
Porkka sanoi viimeisenä päivänä talossa että hyvä kun tässä enää muistaa edes oman nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@Valavuori
On olemassa kirjo ihmisiä, jotka valehtelevat patologisesti. He tuntevat pakonomaista tarvetta kertoa valheita, vaikkei valheesta mitään selvää hyötyä kyseiselle ihmiselle olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu nyt hyvä lapsi, ei Petra tarvitse Aleksia mihinkään. Petra voittaa Aleksista huolimatta. Aleksi aina koettaa hyötyä jokaisesta, sulle näköjään menee teatteri läpi.
Allu kun ei itse pärjänny ni koettaa ottaa kunniant ästä että hänen avulla Petra voitti, hän auttoi Petran voittoon.
@Valavuori