Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
2241/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina on kyllä mun suosikki, vaikka en kaikista asioista olekaan täysin samaa mieltä. Tosin täytyy sanoa, että on noissa jutuissa vähän pointtiakin. Itsekin olen sitä mieltä että monessa perheessä ns tasa-arvo koituu lasten kohtaloksi, pahimmassa tapauksessa vanhemmat tappelee siitä kumpi saa enemmän lapsivapaata ja lapset ja nuoret voivat pahoin.

Vierailija
2242/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lirahtiko Saaralla oikeasti pissa housuun kun pelästyi BB:n ääntä?? Sanoi itse niin ääneen ja housuissa oli läikät? 🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB takas Subille ja Sainio puikkoihin

Vierailija
2244/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskafirman oksettava paskatuotanto.

Vierailija
2245/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tota Sannaa on äänestänyt???!!!

Vierailija
2246/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset on järjestäneet Ukkolan olemaan koko ajan esillä noissa ohjelmissa.

Jännä että hänellä kuitenkin on perussuomalainen mies.

Ei Sanna ole persu eikä vihervassari.

Persuhan se on.

Ei ole.

Vierailija
2247/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Toni esitellyt vartaloaan?

Esittelispä toi Markku, aika hyvää settiä instassa, uuh huuh

Voisivat esitellä yhdessä ja antaa käsiensä vaeltaa toistensa vartaloilla. Nam.

Ööö.. tuo markku on lopettanut painojen nostelemisen yli 6 vuotta sitten ja on nykyään vegaani... ei ole enää niin timmissä kunnossa, eisillä että nytkään huono olisi.....

Mä katoinkin kun meni saunaan, et eihän tuo edes ole kovin timmissä kunnossa:( Vähän sellainen laiha läski, kädetkin kuin pulkannarut.

Älä vastaile itsellesi, nolo!

en vastannut itselleni. Joku trolli. Ja anteeksi tietämättömyyteni :/

Vierailija
2248/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Roni vegaani? Näyttää siltä.

Vierailija
2249/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lirahtiko Saaralla oikeasti pissa housuun kun pelästyi BB:n ääntä?? Sanoi itse niin ääneen ja housuissa oli läikät? 🙈

Katsoin samaa.

Vierailija
2250/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on kyllä mun suosikki, vaikka en kaikista asioista olekaan täysin samaa mieltä. Tosin täytyy sanoa, että on noissa jutuissa vähän pointtiakin. Itsekin olen sitä mieltä että monessa perheessä ns tasa-arvo koituu lasten kohtaloksi, pahimmassa tapauksessa vanhemmat tappelee siitä kumpi saa enemmän lapsivapaata ja lapset ja nuoret voivat pahoin.

Tänne on nyt ihan turha nostaa vanhoja juttuja, joita tuo Nina -vihaaja copystaa vuonna 2009 tekemästään ketjusta. Nosti sen ekana ylös mutta kukaan ei innostunutkaan haukkumaan niin kopsaa niitä nyt tähän ketjuun. 

Tämä on BB -ketju. Pysytään BB -talon aiheissa ja siellä kuulluissa keskusteluissa.

Vierailija
2251/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon hauskempiahan nämä Niemisen tarinat on kuin Valavuoren. Nieminen kertoo muista ja näkemistään sattumuksista ja mitä ovat yhdessä tehneet kenenkin kanssa. Valavuori kertoo itsestään.

No eikö tuo valavuori ole ihan samalla tavalla kertonut juttuja/kommelluksia ym muista ja siitä kuinka on saunoneet porukalla jne? Vaikuttaa ihan siltä, ettei joillekin keskustelijoille vaan ole olemassakaan asiaa mistä valavuorta ei voisi haukkua, koska se ei käy että se puhuu itsestään eikä se kyllä saa puhua muistakaan.. Ja jos se olisi hiljaa niin sitten alkaisikin valitus kuinka ylimielinen pelle se on eikä edes alennu puhumaan muille.

Sama näyttää koskevan myös ukkolaa joka ei kanssa osaa näemmä tehdä eikä sanoa mitään oikein vaan sekin oli väärin, että ei pidä eläinten kasvattamiseksi ruuaksi mutta ei kuitenkaan ole täydellisen kasvissyöjä.. Tuntuu ihan ettei missään asiassa ole enää olemassa kuin kaksi ääripäätä eikä niistä ole hyväksytty kuin vain toinen ja kaikki välimuodot on mahdottomia ja _yllättäen_ väärin.

Maailmasta on tullut kumman musta-valkoinen.

Ei vaan Valavuori puhuu vain itsestään. Kun minä olin Matin paras ystävä ja Hjallis Harkimo soitti minulle ja pyysi minua niin minä läksin Matin  tulkiksi ja sitten minä siellä tein sitä ja minä sanoin ja sitten minä tunsin sieltä sen ja ton ja blaa blaa blaa.

Ja Nieminen kertoi mitä Matti oli sanonut ja tehnyt ja mitä Mikko Alatalo teki yllättäen keksi-eurooppalaisessa laskettelukeskuksessa ja millaisiin kommelluksiin joutui eräskin mäkihyppyporukka.

Hahmotatko eron?

Kuuntelen mieluummin ihmisen kertovan itsestään ja kokemuksistaan kuin toisten kokemuksista.  Jälkimmäinen on juoruilua, ensimmäinen on avautumista ja antautumista toisille, että toiset saavat tilaisuuden tutustua tyyppiin ja toisaalta myös, että toiset saavat rohkaisua kertoa myös itsestään.

Vierailija
2252/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnpanelin mukaan puolet BB-ohjelman katsojista vaihtaa kanavaa kesken jakson.

Vierailija
2253/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanin ääni on kyllä aikamoisen käheä, sekö polttaa?

Vierailija
2254/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä??? Miten toi Sanna Ukkola voi olla noin ylivoimaisessa johdossa???

Samaa mietein. Onkohan ihmiset huomannut, että nyt äänestetään kenet haluaa jäävän taloon. Ei sitä kenet haluaa lähtevän 🤦‍♀️

Mitä vikaa Sannassa muka on? Yksi mielenkiintoisimmista keskustelijoista. Harvoin bb:ssä on aidosti fiksuja ja koulutettuja kilpailijoita, kuten nyt esim. Sanna, Rosa ja Ronikin. Tosi kiva kuunnella niiden keskusteluja.

Vierailija
2255/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina aito. Eloisa nainen.👍

Vierailija
2256/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimin nykyisin tasapainoisesti ja järkevästi, poislukien toi tuomio " :'D

Vierailija
2257/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnpanelin mukaan puolet BB-ohjelman katsojista vaihtaa kanavaa kesken jakson.

Ne , jotka sit kertoo" En siis itse kyllä katso ohjelmaa, mutta, kun nyt sattui siinä hetken olemaan päällä niin, näin sen, että..:"

Vierailija
2258/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra on kuuma, hän ja tonin tehtävä voisi olla laittaa alulle kauniita arjalaisia lapsia<3 Vaikka V tyylillä :)

Vierailija
2259/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markulla hieman hämmentynyt ilme kun joutui kuuntelemaan saunassa Valavuoren ja Sedun verovelkatilityksiä. Hyviä varoittavia esimerkkejä, ei kannata sössiäraha-asioita, ajattelu varmaan Markku hiljaa päässään....

Vierailija
2260/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittiko tuo Nina Mikkonen jonkin laihdutuskisan vai muistanko väärin?

Ketju on lukittu.