Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Mitä nuo Mikkosen kähinät kuuluu vieläkin, vaikka näytetään Aleksia studiossa.
Voi jessus, laitetaan tunnari päälle, kun pitäisi haastatella pudonnutta..
No onneksi Nina jäi, mutta Saara olisi saanut lähteä. Vala oli kuitenkin viihdyttävä siinä omituisuudessaan.
Ainaki Ninalla ois rahalle käyttöä.
Nina voittaa, symppis ihminen, joka on nähnyt elämää monilta puolilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota Ninaa ei saada ulos tuolta???[/quote
Ne joista puhutaan eniten säilyy loppuun asti. jatka vaan niin teet mikkoskasta voittajan. Kiitos sinulle <3
Jopa on taas haastattelu. BB musiikki pauhaa ja Aleksin ääni ei kuulu.
Tosi hyvin toimii Mikkosen haukkumis- ja mustamaalaamiskampanja palstalla. Putosi heti. ;D
Annettakoon Ninalle ja pojille se 30 000 puhtaana käteen ja kaikki ne vempaimet ja värkit mitä talosta irtoaa. Nihanan totesi eilen, että Petra Ollilla taitaa olla koti hyvin varustettu. Suokaa anteeksi, en muista tarkkaa sanamuotoa. Olisi kauheaa jos Nina ei voittaisi, hänhän tanssi jo koko eilisen päivän voitontanssia.
Onnittelut, vaikka en koskaan näissä geimeissä äänestä.
En ole katkera mutta kuitenkin....
Vielä vaan pitää koettaa valehdella, viimeiseen saakka vaikka nähty jo aika monta kertaa minkä verran sillä on merkitystä mihinkään.
Olisin toivonut Valan olevan vielä talossa loppuun asti. Ei kuitenkaan voittoa.
Mutra hän toi jonkilaista särmää ja yllättäviä tilanteita taloon kommenteillaan ja reaktioillaan. Tää loppuporukka on liian "mukavaa", ei tuu mitäää erikoisempaa äksöniä. Ja Nina pääsee entistä enemmän ääneen...
Vala vielä haastattelussakin jaksoi puhua Ninan "vaappumisesta". Miten se kehtaa?
Vala olisi saanut olla vielä finaalin asti. Ja tippua sitten vaikka ensimmäisenä. Mutta menee kai se pari päivää näinkin.
Hyvä että Valavuori putosi, ei sitä pöyhkeää joka-alan asiantuntijaa olisi jaksanut enää katsella eikä kuunnella. Nyt minun tarvitse enää äänestää kun minulle on täysin yhdentekevää kuka näistä neljästä voittaa.
Ihan mukavat juttelut porukalla oli ennen nukkumaanmenoa illalla.
Ei mua ainakaa haittaa et Vala lähti.
Yeah, ei enää hikinauhaa!