Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Ihana kuulla Saran (lausutaan Saaran) laulua! 🥰
Vierailija kirjoitti:
No olihan biisi. Markku, Vala ja Petra onnistui pelastamaan sen mitä tuosta oli pelastettavissa.
Sara vissiin kuvitteli olevansa jokin pääesiintyjä.
Miten nii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Studiossa ilmeisesti kylmä. Antakaa pyhimykselle vielä tumput käsiin. Sataako vettäkin?
Mää katoin ensin että sillä on eilinen banaanipuku päällä.
Olikohan tahallaan laittanu keltaisen hupparin kun Vala ai eilen keltaiesta niin kovat traumat.
Kaipa ne tuostakin studiossa vääntää hitin.
Biisin pelastivat Markun, Petran ja Aleksin osuudet. Onnistuivat hyvin. Sara ja Nina suoriutuivat sitten huonommin.
Nyt on biisi esitetty ja Sara hoilottaa vielä. Kaikki tiedätte miten se palkitaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Markku olisi ollut heikoin lenkki, koska unohteli eniten sanoja harjoituksissa. Mutta studiossa Markku muistikin kaikki sanat, hyvä! Sen sijaan Petra ja Vala unohteli toisia säkeistöjään ja Nina oli myöhässä. Mutta kaiken kaikkiaan hyvin meni!
Oliko Markku ainoa kellä oli paperi
Nyt ekana Markku ja Aleksi turvaan ja naiset sitten kisaa keskenään vikoista paikoista. Markku ja Allu on jo paikkansa finaalissa ansainneet ja niin on kaksi naistakin, mutta kun kerran pitää vielä yksi rahastus järjestää..
Vierailija kirjoitti:
Saran lauluosuus meni huonoiten. Markku ja Aleksi veti hyvin.
Markku veti parhaiten. Muisti kaikki sanat ja osui tahtiin oikein. Aleksilla meni toinen kierros vähän pieleen. Petrakin veti tosi hyvin, ei unohtanut kuin yhden säkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Pyhimyksestä mieleen isokokoinen vauva.
Mulle tulee sun kommentista mieleen tyhmä ihminen
Se ketä haukkuu tyhmäksi on ite tyhmä.
Se ketä haukkuu isokokoiseksi vauvaksi on ite isokokoinen vauva hahaa!
Onko vauvoissa kenties jotain pahaa?
Ei kovin imarteleva kuvaus
Mun mielestä Nina oli ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Markku, Petra ja Alkesi parhaita. Muiden osuus epätahdissa ja -vireessä.
Alkesi ainakin mokasi sen toisen riiminsä, veti ihan liian pitkäksi eikä Nina päässy alottaa omalla iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Nina oli ihana :)
Kaikki ne oli ihania <3
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippuu?
Sara tai Nina. Sara tippuu jos menee oikeudenmukaisesti, mutta Nina jos tuotanto suojelee oman firman tyttöä..
Sara on ollut tuolla ihan turha eikä tämä laulutehtävä sitä miksikään muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on biisi esitetty ja Sara hoilottaa vielä. Kaikki tiedätte miten se palkitaan. Kiitos.
Juu, aleksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Pyhimyksestä mieleen isokokoinen vauva.
Mulle tulee sun kommentista mieleen tyhmä ihminen
Se ketä haukkuu tyhmäksi on ite tyhmä.
Se ketä haukkuu isokokoiseksi vauvaksi on ite isokokoinen vauva hahaa!
Onko vauvoissa kenties jotain pahaa?
Ei kovin imarteleva kuvaus
Vauvathan on söpöjä. Sä et ilmeisesti tykkää vauvoista. Ok.
Onhan tää aika turhaa katsoa kun tietää et Markku voittaa koko paskan.
Luulin, että Markku olisi ollut heikoin lenkki, koska unohteli eniten sanoja harjoituksissa. Mutta studiossa Markku muistikin kaikki sanat, hyvä! Sen sijaan Petra ja Vala unohteli toisia säkeistöjään ja Nina oli myöhässä. Mutta kaiken kaikkiaan hyvin meni!