Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku laittaa ton esityksen youtubeen ni kuka korvaa Saran levy-yhtiölle?
Jumala?
Markusta tuli kunnon käskyttäjä :D
Vierailija kirjoitti:
Tämähän voisi olla vuoden 2021 Kesäkumibiisi, kun lyriikoissa on mainintaa kumin käytöstäkin :D
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "Kuka sun nimi on"?
Ketä-sanan käyttö kuka-sanan tilalla on ärsyttävää, mutta kuka-sanan käyttö mikä-sanan tilalla on ehkä vielä hölmömmän kuuloista.
Siis sehän se juju juuri on, että se on vähän väärin.
Mikä siinä on se juju? Miksi halutaan sanoa väärin? Ei tuo tietääkseni ole bb-talon sisäpiiriläppäkään. Eikä kai ole tarkoitus myöskään esittää ulkomaalaista hoono soomilla.
Oletko kuullut sanoilla leikittelystä? Petraakin kutsutaan tuolla Otra Pelliksi vain, koska se on hauskempaa kuin pelkkä Petra.
Tuotanto mokasi. Lähetys alkaa eikä nuo ole vielä valmiita. Olosivat ilmoittaneet aiemmin kauanko on vielä aikaa.
Kamala yli-iso mekko taas Annilla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "Kuka sun nimi on"?
Ketä-sanan käyttö kuka-sanan tilalla on ärsyttävää, mutta kuka-sanan käyttö mikä-sanan tilalla on ehkä vielä hölmömmän kuuloista.
Siis sehän se juju juuri on, että se on vähän väärin.
Mikä siinä on se juju? Miksi halutaan sanoa väärin? Ei tuo tietääkseni ole bb-talon sisäpiiriläppäkään. Eikä kai ole tarkoitus myöskään esittää ulkomaalaista hoono soomilla.
Se on hauskaa, ei tosin iske kaikkiin.
Eli me 24/7 katsojat ei edes nähdä esitystä, jos se on studiossa? Plääh, en haluaisi katsoa tv-lähetystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto mokasi. Lähetys alkaa eikä nuo ole vielä valmiita. Olosivat ilmoittaneet aiemmin kauanko on vielä aikaa.
Ai alkoi se lähetys sittenkin yhdeksältä. Taisivat olla niin tohkeissaan tuosta live-esiintymisestä, että muistivat antaa laukutkin vasta 20 minuuttia sitten.
Studiossa ilmeisesti kylmä. Antakaa pyhimykselle vielä tumput käsiin. Sataako vettäkin?
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihme se on kun synnytyksestä ole vuottakaan niin kai niitä kiloja vielä on.
Mulla tulee Pyhimyksestä mieleen isokokoinen vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ihme se on kun synnytyksestä ole vuottakaan niin kai niitä kiloja vielä on.
Joo mut ei sen tartte silti olla noin kamalan iso.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee sun kommentista mieleen tyhmä ihminen
Hankalaa hiiiih kun puhetyöläisen hiiiih hengittäminenkin hiiiiiiih on noin vaikeaa hiiiiiih kuin Annilla.
Vala, Petra ja Markku on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee sun kommentista mieleen tyhmä ihminen
Se ketä haukkuu tyhmäksi on ite tyhmä.
Tämähän voisi olla vuoden 2021 Kesäkumibiisi, kun lyriikoissa on mainintaa kumin käytöstäkin :D