Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Mulle passais vaikka finaalikolmikko olis Vala, Markku ja Petra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vala niin tiesi taas että Jocka Träsbäck oli Raptorissa. Tuntee toki hänetkin, kiva kundi tietenkin. Ei ihan kyllä ollut ikinä bändin jäsen.
Ei kovin hyvin näytä tuntevan 😂
Lapsikin tietää, että se Jockan bändihän oli XL5:n kilpailija 7. taivas.
7. Taivasta ei tarvii kenenkää tietää, ei edes lapsen. Eikä niistä noloista ollut koskaan kilpailijaa XL5:lle.
Jocka tekee nykyään politiikkaa.
Miksi Sara sanoi, että tärkeintä on, että kaikki muistaa kertsin? Eikö olisi tärkeintä muistaa se oma osuus, kun kertsissä muut voivat paikata, jos joku unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys sanoi että on hyvä jos lapset tykkää biisistä. Valavuori perheenisänä laulaa kumeista ja perseistä...Hieno esikuva :D
¨
Tuo on vanha musiikkijuttu, että jos homot ja pikkulapset tykkää, niin varma hitti. Niinhän esim briteissä tehdään näitä poika ja tyttöbändejä.
Ensin lasten keikoille ja jos siellä menee läpi, niin sitten homojen eteen. Varma menestys.
Take That ja Spice Girls alkutaipaleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys sanoi että on hyvä jos lapset tykkää biisistä. Valavuori perheenisänä laulaa kumeista ja perseistä...Hieno esikuva :D
¨
Tuo on vanha musiikkijuttu, että jos homot ja pikkulapset tykkää, niin varma hitti. Niinhän esim briteissä tehdään näitä poika ja tyttöbändejä.
Ensin lasten keikoille ja jos siellä menee läpi, niin sitten homojen eteen. Varma menestys.
Take That ja Spice Girls alkutaipaleet.
Ovat siis vaikein yleisö myydä musaa. Jos niissä menee läpi, niin loput seuraa. ;)
Tää on just tätä mitä mä vihaan. Mikkola oli ihan järkky huono laulja, pilas koko biisin, ja sit sara kehuu niinaa. Niin rottaa, niin rottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on just tätä mitä mä vihaan. Mikkola oli ihan järkky huono laulja, pilas koko biisin, ja sit sara kehuu niinaa. Niin rottaa, niin rottaa.
Mutta olihan laulava Mikkosen perhe? Timo TA lauloi, rouva ja pojatkin. Kyllähän Mikkola nyt sen verran osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 16.12 Aleksi näyttää Petralle omaa tekstiään. Kumpikaan ei katso Ninaan päin. Purskahtavat nauruun eivätkä vieläkään katso Ninaan päin. Nauroivat Aleksin tekstille.
Kuka tahansa voi tarkistaa.
Siis mitä ihmeellistä tässä on?
Ei mitään. Joku tuolla vain väitti, että Aleksi ja Petra nauroivat Ninalle.
Miksi tämä minun kommenttini muuten kopioitiin?
Oven avasin, tyypit tapasin.
Jätin kotiin kaiken mitä rakastin.
Grillit kuumina, naiset puumina,
Meitsi ei ota enää julkisuus duunina
Menkää ulos, menkää sisään.
Kohta en tiedä mistään mitään.
Missä on kahavi, missä on Ridge,
Jossei se tuu niin minäkin itken.
Piti olla julkkiksii, kovii nimii.
En tunne ketään, pelkkää paperii.
Kuka sun nimi on, hei älä mee.
Tuu meille yöks niin oot VIP.
Mun täytyy blendaa, mun täytyy blendaa blendaa.
Tubettajat lähtee ja Nina alkaa trendaa.
Suutele mun sormusta.
Päiväunikielto edelleenkin voimassa. Yeah.
No en mä mikään Markku oo,
paljon muuta puhukaan ku pelkkää tuotantoo. Jee-ee.
Isoveli valvoo, minä en.
Isoveli valvoo, minä en.
Sauna on lämmin, talo täynnä kaljaa.
Tänään saletisti nostetaan malja.
Aamulla puuron kaikille keitän.
Banaanipuvun siitä päälleni heitän.
Mitä ihmettä, rikot sääntöjä.
Meditointii ja painivääntöjä.
Sulje ovi, silimät auki.
Tottele veljee, elä ja nauti.
Ota pauna pois, aja sitä varsaa.
Käytä kumii, Niämine handlaa.
Toivon et tää tuottaa 500 tonnii,
niin ei tarvii ottaa perseeseen dongii.
Täytyy blendaa, mun täytyy blendaa blendaa.
Tubettajat lähtee ja Nina alkaa trendaa.
Suutele mun sormusta.
Päiväunikielto edelleenkin voimassa. Yeah.
No en mä mikään Markku oo,
paljon muuta puhukaan ku pelkkää tuotantoo. Jee-ee.
Isoveli valvoo, minä en.
Isoveli valvoo, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Markun keksimät riimit, mutta Alluhan ne hyväksyi
Jospa mä kestäisin vielä muutaman tunnin tuota Mikkoskan käkätystä ja ihme haahuilua.
Aamulla ei tiennyt mikä päivä tänään on. Kyseli onko suora lähetys. Kertoi että on niin sekaisin. ( kun tästä päivästä puhutaan jatkuvasti niin luulis että joku hippunen jää muistiin )
Joo, uskon kyllä että sekasin koska muutama tunti myöhemmin kysyi samaa asiaa. Rasittavaa kuunneltavaa ja katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota pääsi perseestäsi pois, ettet olis tollanen nillittäjä😁
Vierailija kirjoitti:
Petra vaikuttaa kiittämättömältä palkinnostaan
No kuka noita roinia nurkkiinsa edes haluaa. Varmasti kaikki oikeasti tarpeellinen tavara on jo olemassa. BB keksinyt ovelan kikan päästä roinistaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 16.12 Aleksi näyttää Petralle omaa tekstiään. Kumpikaan ei katso Ninaan päin. Purskahtavat nauruun eivätkä vieläkään katso Ninaan päin. Nauroivat Aleksin tekstille.
Kuka tahansa voi tarkistaa.
Siis mitä ihmeellistä tässä on?
Ei mitään. Joku tuolla vain väitti, että Aleksi ja Petra nauroivat Ninalle.
Miksi tämä minun kommenttini muuten kopioitiin?
Eiköhän tuon kysymyksen laittanut sama joka kopioi viestisi. Koettaa hämmentää urakalla kun jäi kiinni valheistaan, vastailee itselleen ja syyttelee muita kommentoijia. Varmaan seuraavaksi väittää että olikin hänen eka kommenttinsa. Ei tolle kannata antaa huomiota sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Markku on kyllä niin lame
Onks sillä lime suussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra vaikuttaa kiittämättömältä palkinnostaan
No kuka noita roinia nurkkiinsa edes haluaa. Varmasti kaikki oikeasti tarpeellinen tavara on jo olemassa. BB keksinyt ovelan kikan päästä roinistaan eroon.
Ottihan Joelkin leipägrillin mukaansa.
Joku täällä on ottanut elämäntehtäväkseen Ninan haukkumisen. Kannattaisi mieluummin hankkia oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa mä kestäisin vielä muutaman tunnin tuota Mikkoskan käkätystä ja ihme haahuilua.
Aamulla ei tiennyt mikä päivä tänään on. Kyseli onko suora lähetys. Kertoi että on niin sekaisin. ( kun tästä päivästä puhutaan jatkuvasti niin luulis että joku hippunen jää muistiin )
Joo, uskon kyllä että sekasin koska muutama tunti myöhemmin kysyi samaa asiaa. Rasittavaa kuunneltavaa ja katsottavaa.
Porkka sanoi kaksintaitelupäivänään että hyvä kun enää nimensä muistaa. Ukkola vastasi planeettakysymykseen Venus, Aleksi sanoi että jos kaikki yli sata prosenttia äänestäjistä kävisi vaaliuurnilla persut saisi jättipotin jne jne