Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kertokaa minulle, miksi minun on pakko laittaa aina mutelle, kun Sara laulaa. Vaikka hänellä on kai periaatteessa hyvä ääni.
Epäilen itse sitä, että laulu kuulostaa niin falskilta kaikkine vibroineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin tulanteen niin, että Aleksi halusi hyökyttää apinoita ihan huumorimielessä, hyvää showta ja hyvää tv-viihdettä. Aleksihan tekee tuota usein, että sanoo jotain huumoristista vakavalla naamalla.
Mä ymmärsin sen niin että tuotannon piti varmuuden vuoksi keskeyttää tilanne ettei Aleksin nyrkki viuhu.
Ymmärsit ihan oikein. Nyrkki olisi viuhunut ellei tuotanto olisi ehtinyt väliin. Monellehan nyrkkeily on hyvää viihdettä ja hieno show, BB-talossa ei sallittua.
Onks Allu riehunu? Ratkesiko juomaan vai riehuuko selvin päin?
Liikaa banaania, luulisin.
Markku mussuttaa leipäänsä suu auki. Ärsyttävä mäiske kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku uusi muotityyli laulaa noin ohuesti kuin tuo Saara? Vai onko se vain pyrkimys laulaa ylempää kuin mihin muuten pystyy? Kuulostaa kauhealta.
Eikö se ole joku taustastemma.
Stemmoja lauloi, kaikki ei tajuu
Ok. Kiitos vastauksesta. Hieman ihmettelinkin. En kamalasti kuuntele pop-musiikkia, ja kuulosti aika oudolta.
Kyllä on hirveän näköistä tuo mikkosen syöminen, kaksin käsin mättää ruokaa suuhun posket pullottaen ja puheesta ei saa mitään selvää. Eikö muut voisi huomauttaa ettei ruoka suussa puhuta!!! Käytöstapoja!
Vierailija kirjoitti:
Markku mussuttaa leipäänsä suu auki. Ärsyttävä mäiske kuuluu!
Siinä meni Markun voitto. :)
Piruuttaen pyytävät päiväkirjahuoneeseen että lopettaa edes siksi aikaa tuon syömisen. Treenaako se suurin lihottaja ohjelmaan?
Siis milloin Jocka Träskback on ollut Raptorissa? Kumpi meistä on sekaisin, minä vai Vala?
Vala niin tiesi taas että Jocka Träsbäck oli Raptorissa. Tuntee toki hänetkin, kiva kundi tietenkin. Ei ihan kyllä ollut ikinä bändin jäsen.
Klo 16.12 Aleksi näyttää Petralle omaa tekstiään. Kumpikaan ei katso Ninaan päin. Purskahtavat nauruun eivätkä vieläkään katso Ninaan päin. Nauroivat Aleksin tekstille.
Kuka tahansa voi tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vala niin tiesi taas että Jocka Träsbäck oli Raptorissa. Tuntee toki hänetkin, kiva kundi tietenkin. Ei ihan kyllä ollut ikinä bändin jäsen.
Kuuntelin kans et mitä ihmettä nyt taas :D
Vierailija kirjoitti:
Aleksi paita pois!
Aleksi varmaan räppää illalla ilman paitaa. Luulee, että naiset kuolaa🙈 Toivon, että tajuaa pitää paidan päällä ja käy pisulla ennen esitystä 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin hyvin näytä tuntevan 😂
Lapsikin tietää, että se Jockan bändihän oli XL5:n kilpailija 7. taivas.
Ärsyttää kun nuo tulee päiväkirjahuoneesta ja mikki on siinä hyllyllä niin huutavat asian ilman mikkiä ja siten vasta laittavat kaulaan!
Vierailija kirjoitti:
Oli 7.taivas orkesterissa kylläkin.
Voisivat vettu lopettaa jo ton laulamisen!
Naisen vuoro voittaa eli Petran, aito ihminen, ei feikki ja lisäksi MM-kultamitalisti.
BB voisi järjestää nyrkkeilyottelun Valavuori vs Gorillat. Asukkaat saisivat lyödä vetoa, Allu Gorilloita.
No niin, kello 07.00 aloittanut henkilö, virallinen virastoaika loppunut. Nyt sitten touhuamaan perheelle parasta mitä kykysi sallii. Velvoitteet kutsuu.
Selvin päin riehui