Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Toivottavasti Sara ei oikeassa esityksessä vedä tuollaista showta.
Huutista avmammat innossaan kappaleesta
Mun mielestä iha turhaa täälläki dissataan näitten biisiä. Mun mielestä ihan hyvä ja hauska :'D
Mikkosen moovit kun laulaa haha
Vierailija kirjoitti:
Huutista avmammat innossaan kappaleesta
Ai sinä vai?
Vierailija kirjoitti:
Mikkosen moovit kun laulaa haha
Kova muija, huumorintajua riittää, ei ota itseään turhan vakavasti.
Jos Nina voittaa koko kilpailun olen 1200 euroa rikkaampi. Toivotaan parasta, se on joko Markku tai Nina.
Miksi Sara laulaa Ninan päälle?
Markun kiree, nariseva ääni sattuu korviin.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys sanoi että on hyvä jos lapset tykkää biisistä. Valavuori perheenisänä laulaa kumeista ja perseistä...Hieno esikuva :D
Miksi ihmeessä Valavuori olisi kenenkään esikuva?
Nyt joutu laittaan äänet pois, ei jaksa enää tuota biisiä. Ei ole kesähitti.
Vierailija kirjoitti:
Jos Nina voittaa koko kilpailun olen 1200 euroa rikkaampi. Toivotaan parasta, se on joko Markku tai Nina.
Sulla on hyvä potti lähellä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä iha turhaa täälläki dissataan näitten biisiä. Mun mielestä ihan hyvä ja hauska :'D
Miten niin dissattu? Eihän ole.
Toi kappale olisi raskasta kuunneltavaa ilman Saaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys sanoi että on hyvä jos lapset tykkää biisistä. Valavuori perheenisänä laulaa kumeista ja perseistä...Hieno esikuva :D
Täällä on äitejä ja mummoja, jotka kasvattavat lapsensa telkkarin ääressä ja siksi bb-asukkaita pidetään lastehoitajina ja opettajina. Tästähän käytiin keskustelu jo Pinskun tupakoinnin takia.
Nauhoitettu versio oli hyvä. Live taas on live..
Miten tuo meditaatio ja painivääntö on noin vaikea kohta? :D
onko kukaan tajunnut tota sormuksen suutelemista? mulla mennyt täysin ohi, onko noilla joku inside läppä sormukseen liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on äitejä ja mummoja, jotka kasvattavat lapsensa telkkarin ääressä ja siksi bb-asukkaita pidetään lastehoitajina ja opettajina. Tästähän käytiin keskustelu jo Pinskun tupakoinnin takia.
Siinäkin tapauksessa olisi hyvin epätodennäköistä, että valitsisivat esikuvakseen keski-ikäisen ukon.
Jonkun pitäs kertoo sille, et pidä se paita päällä ja käsi pois kiksusta😁