Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
https://www.is.fi/viihde/art-2000008337725.html
En tiedä teistä, mutta tässä uutisessa on kyllä kummallinen otsikko kun itse juttu kertoo uusimmasta jaksosta. Otsikko kuuluu: Katsojilta lävähti yksimielinen tuomio uusimmalle Vain elämää -kaudelle – yksi artisteista nousi ylitse muiden.
Huomatkaa että twitterissä EI KUKAAN kritisoi tätä sarjaa tai yhtäkään vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äkänen akka kirjoitti:
Mua harmittaa tässä Vain elämää-jutussa nää samat naamat. Siis mä tykkään Suvista ja Annasta, mut uusia naamoja jo vähitellen, please. Esmes Pate Mustajärvi ois kova saada tähän juttuun tai vallankin Jarkko Ahola. Naisista olis kiva saada Marion Rung sinne tai Anneli Saaristo; niillä ois molemmilla vaikka millaisia biisejä. Ja kuvitelkaa Marion Rung laulamassa just esimerkiksi Jarkko Aholan jotain biisiä!
Jaa kaikkiko siellä vetäisi jotain missä miehet ratsastaa ja taivas lyö tulta? Yksi räppäisi ja joku ehkä tekisi herkän balladin.
Vai vedettäisikö siellä jotain coverin coveria?
Teräsbetoni on sietämättömän kuuloista heavyulinaa. Ahola kylläkin osaa laulaa, jos laulaa, eikä ulvo.
Teräsbetonilla kylläkin on lukuisia loistavia biisejä. Neljä pitkäsoittoa.
Ahola on tehnyt paljon muitakin omia biisejä kuin Teräsbetonin biisit. Kyllä niitä biisejä riittäisi vaikkei kukaan vetäisi yhtä ainoaa Teräsbetonin biisiä.
Jotenkin ankeaa että monilla tuntuu olevan tarve yhtä hehkuttaessaan lytätä muut maanrakoon. Abreulla oli vissi pointti siitä, että ainakin naisten pitäisi tukea toisiaan eikä pyrkiä kilpailemaan siitä, kuka ensimmäisenä ehtii keksimään rumimman ilkeyden. Törkeimpinä esimerkkeinä asiattomat kommentit iästä, painosta etc.,
Iltarukouksen voikin tiivistää toiveeseen siitä, että nämä kommentit edustavat häviävän pienen mutta äänekkään vähemmistön ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ankeaa että monilla tuntuu olevan tarve yhtä hehkuttaessaan lytätä muut maanrakoon. Abreulla oli vissi pointti siitä, että ainakin naisten pitäisi tukea toisiaan eikä pyrkiä kilpailemaan siitä, kuka ensimmäisenä ehtii keksimään rumimman ilkeyden. Törkeimpinä esimerkkeinä asiattomat kommentit iästä, painosta etc.,
Iltarukouksen voikin tiivistää toiveeseen siitä, että nämä kommentit edustavat häviävän pienen mutta äänekkään vähemmistön ajattelua.
Naisilla on tässä maassa kova kilpailu eritoten musiikkimarkkinoilla. Joka vuosi tungetaan uusi laulaja siihen noin 20-25 -vuotiaiden naisten laulu-sarjaan laulamaan poppia ja toivotaan että se menestyy. Naisräppärit on hyvin harvoin menestyneet joten poppia rupeavat laulamaan kaikki uudet naisartistit. Kieltämättä tämä nykyinen kertakäyttö-kulttuuri on vähän tylsää.
Vielä 20 vuotta sitten osa naisista valitsi musiikkityylikseen muutakin kuin poppia ja menestyivät sillä. Mut vaikka artistit kilpailisivatkin samoista kuulijoista ja radionkuuntelu -ja spotify-suosiosta niin ei heidän tarvitsisi arvostella toistensa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi mainitsi tuossa, että onnettomuutensa aikana oli liittokin kriisissä . Ilmeisesti pääsivät sen yli, eivätkös ole edelleen naimisissa ?
Anssi erosi tästä opettajasta joka mainitaan Nummela-biisissä juuri noihin aikoihin. Nyt naimisissa eri naisen kanssa.
Anssi erosi Minna-vaimostaan ja on siitä lähtien asunut avoliitossa entisen kilpa-autoilijan Sanna Pinolan kanssa, heillä on v. 2013 syntynyt tytär.
Suvilla vähän sama ongelma kuin Diandralla, taitava laulaja, mutta oma persoonallinen tyyli puuttuu. Suvin veto oli kyllä loistava, mutta iskelmä-Suvin biisejä en kyllä tiedä enkä kuuntele lainkaan. Anssikin oli ihan liekeissä esityksestä.
Anssilla on hyviä kappaleita ja tällä kertaa nuo ei vierastaneet noita isoimpiakaan hittejä. Omasta mielestäni parhaiten onnistui ehkä tuure joka meni aika uskollisesti alkuperäisen loistavan kappaleen hengessä, mutta pikku omalla twistillä. Myös arttu onnistui, tosin loppuosa kappaleesta oli parempaa settiä kuin se vähän hidas alku. Muutkin oli ok ja mielestäni niistä vähän paremmin erottui pyhimys ja anna ja chisu. En tiedä oliko pyhimuksen tarkoitus saada tuohon joku fiittaaja joka joutui perumaan vai vetikö tuo vaan pokalla sen noin "koska mä voin". Ihan hauska veto sinänsä mutta ehkä toi toistettuna menettää teräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lempibiisi on raiskattu! Pyhimys hyi hitto 😬
Näin Kela vastaa sulle
– Toivoisin, ettei termiä ”raiskaus” käytettäisi biisien versioinneista puhuttaessa. Raiskaus on vakava rikos. Jos samalla sanalla kuvataan jotain niinkin triviaalia kuin lainakappaleiden esittämistä, niin silloin vähätellään seksuaalirikosten uhrien kokemuksia, Kela sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äkänen akka kirjoitti:
Mua harmittaa tässä Vain elämää-jutussa nää samat naamat. Siis mä tykkään Suvista ja Annasta, mut uusia naamoja jo vähitellen, please. Esmes Pate Mustajärvi ois kova saada tähän juttuun tai vallankin Jarkko Ahola. Naisista olis kiva saada Marion Rung sinne tai Anneli Saaristo; niillä ois molemmilla vaikka millaisia biisejä. Ja kuvitelkaa Marion Rung laulamassa just esimerkiksi Jarkko Aholan jotain biisiä!
Jaa kaikkiko siellä vetäisi jotain missä miehet ratsastaa ja taivas lyö tulta? Yksi räppäisi ja joku ehkä tekisi herkän balladin.
Vai vedettäisikö siellä jotain coverin coveria?
Teräsbetoni on sietämättömän kuuloista heavyulinaa. Ahola kylläkin osaa laulaa, jos laulaa, eikä ulvo.
Teräsbetonilla kylläkin on lukuisia loistavia biisejä. Neljä pitkäsoittoa.
Ahola on tehnyt paljon muitakin omia biisejä kuin Teräsbetonin biisit. Kyllä niitä biisejä riittäisi vaikkei kukaan vetäisi yhtä ainoaa Teräsbetonin biisiä.
En minä ainakaan tiedä yhtään Aholan soolobiisiä. Enemmän just noita covereita soitellaan.
Henk koht kokemukseni on, että Suvista en saa ikinä mitään irti. Laulajana ja esiintyjänä pliisu ja pikkunätti. Ei tarttumapintaa.
Jotain siinä äänensävyssä ja esiintymistavassa aina on mikä ei nappaa.
Kiva ihminen varmaan on hän ja hyvä vaan jos joku tykkää lauluistaan, minä en oikeastaan.
Uusia naamoja tuonne kiitos!
Voi kun esim. Pariisin Kevään Arto suostuisi ikinä tuonne, se olisi parhautta ja nostaisi musiikillista tasoa heti.
Ja monia muita hyviä ei olla nähty vielä tuolla.
Onpa jäänyt katsomatta tätä ohjelmaa.
Aina on ollut jotain mikä on mennyt ohjelman edelle. Into ohjelmaan on jotenkin hiipunut.
Vierailija kirjoitti:
Suvilla vähän sama ongelma kuin Diandralla, taitava laulaja, mutta oma persoonallinen tyyli puuttuu. Suvin veto oli kyllä loistava, mutta iskelmä-Suvin biisejä en kyllä tiedä enkä kuuntele lainkaan. Anssikin oli ihan liekeissä esityksestä.
Harvinaisen huono vertaus, Suvilla nimenomaan on oma persoonallinen tyylinsä, ollut jo vuosikausia. Ei hän muuten olisi noin suosittu ja myynyt paljon. Diandran kohdalla taas pitää paikkansa, ei hittejä, hajuton ja mauton, taitava laulaja epäilemättä.
Kiva kun huomenna tulee taas Vain Elämää ohjelma, mutta vieläkin suututtaa se Pyhimyksen versio Ilves biisistä, siitä puuttu vaan kertosäe lälläl lälläl lieru....oli ihan sitä luokkaa mun mielestä.
Tänään luvassa kunnon itketysjakso kun muistellaan Olli Lindholmia ja pohditaan arjen haasteita.
Mut millasia versioita kuullaan Suvin biiseistä? Yllättääkö kukaan esittämällä jonkun sellaisen biisin tai jollain sellaisella tyylillä mitä häneltä ei olisi osattu odottaa? Se selviää sitten illalla.
Tuli tänään radiosta Chisun versio Suvin kappaleesta Vaiettu Rakkaus. Kyllä nousi karvat pystyyn, eikä mistään musikaalisesta nautinnosta :( :( Ihan järkyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Tuli tänään radiosta Chisun versio Suvin kappaleesta Vaiettu Rakkaus. Kyllä nousi karvat pystyyn, eikä mistään musikaalisesta nautinnosta :( :( Ihan järkyttävä!
Lauri Tähkä teki tuosta hienon version, mielenkiintoista kuulla Chisun.
Minulle tuli kappaleesta "Ilves" mieleen tämä nykyinen ilmastonmuutos ja sehän ei ollut alkuperäisen kappaleen teema, vaan koulukiusaaminen.
Näkökulma: Anssi Kelan huikea Vain elämää -tarina paljastui perättömäksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bf559a3f-5070-44b9-8e77-ca6e48…
Itselläkin mielikuva, että Mafiallahan tuo nimenomaan tuohon aikaan kovasti soi. Mutta Sanoma, Sanoma, ja Sanoma. Ei ensimmäinen, ja tuskin viimeinen vääristely.
Teräsniska mielestäni ollut niin emäntämäinen. Tässä nyt näimme että muutakin löytyy? Hyvä Suvi, tälllä radalla kannattaisi ehkä osittain ainakin jatkaa, hyvä laulaja kun olet millä tasolla tahansa.