Vain Elämää 2021 Official
Kommentit (1367)
Miten Anna näyttää niin leuhkalta ja ylimieliseltä biisiä esittäessä? Ihan huono versio, häviää 100-0 alkuperäiselle.
Hyvä versio Abreulla, vaikka jännittää jonkin verran, tulee vielä hienompi kun pääsee rennommin biisiin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin häiritsi, ettei Suvi kommentoinut tai kiittänyt erikseen jousisoittajia. Yleensä aina sanotaan erikseen kiitokset. Nyt Chisu oli se, joka huomioi vierailevat soittajat.
Pidän Suvista, mutta jotenkin tuo pisti silmään.
Kyllä vain kiitti, jäi taustamelun varjoon.
Okei, hyvä juttu! En ollut itse tarpeeksi tarkkaavainen. Kiitos, kun korjasit.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko toi olevansa joku latina?
Tokihan sitä on kun portogalilaisverta löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko abreun pakko irvistellä niin että uudet liimahampaat näkyy?
Kustantaako Nelonen kaikille uudet tekarit? (vrt esim. Alma H)
Alman tekarit on todennäköisesti ostettu Tiina Jylhältä koska ne ovat niin sopimattomat, liian suuret ja liian valkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Abreu on nykyään olevinaan. niin kovin eteläeurooppalainen 🤢
Älä ole mustasukkainen
Chisun liimatekohampaat on taas liian keltaiset. Kuka noiden tekohampaiden värit valitsee?
Enpä ole koskaan ajatellut, että vaiettu rakkaus olisi joko seksuaalivähemmistökannanotto. Olen luullut sen kertovan pettämisestä/salasuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ajatellut, että vaiettu rakkaus olisi joko seksuaalivähemmistökannanotto. Olen luullut sen kertovan pettämisestä/salasuhteesta.
Sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Chisun liimatekohampaat on taas liian keltaiset. Kuka noiden tekohampaiden värit valitsee?
Tekohampaat on todella helppo hoitoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abreu on nykyään olevinaan. niin kovin eteläeurooppalainen 🤢
Älä ole mustasukkainen
Tavoittelit varmaankin sanaa 'kateellinen'. Mustasukkainen ei sovi tällaiseen yhteyteen...
Kamala lattariversio kauniista herkästä biisistä