Vain Elämää 2021 Official
Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?
Kommentit (1367)
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä miten jukkapoika raiskaa Anssin ainoan hyvän biisin
Teki sen todella taidolla. Aivan järkyttävä!
Olikohan tullut kiire kun täähän on ihan surkea versio?
Voisiko Anssi laulaa itse, tää Milla oli kauhea.
Tätä ei kyllä kukaan voi kehua
Vierailija kirjoitti:
Milla on kuin surkea karaokeversio. Olis nyt ees vähän yrittänyt
Huonoa odotin, täyttä sontaa tuli.
Meni vaan hytkymään lavalle. Ei edes yrittänyt. C’moon Jukka Poika. Luokaton esitys legendaarisesta biisistä.
Joo ei ihme ettei Anssia hymyilyttänyt...
Vierailija kirjoitti:
äkänen akka kirjoitti:
Mua harmittaa tässä Vain elämää-jutussa nää samat naamat. Siis mä tykkään Suvista ja Annasta, mut uusia naamoja jo vähitellen, please. Esmes Pate Mustajärvi ois kova saada tähän juttuun tai vallankin Jarkko Ahola. Naisista olis kiva saada Marion Rung sinne tai Anneli Saaristo; niillä ois molemmilla vaikka millaisia biisejä. Ja kuvitelkaa Marion Rung laulamassa just esimerkiksi Jarkko Aholan jotain biisiä!
Jaa kaikkiko siellä vetäisi jotain missä miehet ratsastaa ja taivas lyö tulta? Yksi räppäisi ja joku ehkä tekisi herkän balladin.
Vai vedettäisikö siellä jotain coverin coveria?
Teräsbetoni on sietämättömän kuuloista heavyulinaa. Ahola kylläkin osaa laulaa, jos laulaa, eikä ulvo.
Teräsbetonilla kylläkin on lukuisia loistavia biisejä. Neljä pitkäsoittoa.
Joku vois ottaa tuuren hatun sen päästä ja ajaa harvat hiukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Chisun End of love oli todella onnistunut. Jäi soimaan pitkään päähän, mikä on positiivista. Ja Chisu oli todella kuuma :D
Samaa mieltä. Kuuntelin just uudestaan, hyvä sovitus aika geneerisestä kappaleesta.
Chisun eteeris-mystinen tyyli toimii erinomaisesti.
Tää Tuuren versio on ihan ok, kyllä tätä kuuntelee. Mutta on niin samanlainen versio kuin alkuperäinen, että yhtä hyvin Anssi Kela voisi laulaa juuri nyt.
Mikä karaokepäivä tää anssin päivä on
Mä tykkäsin Tuuren versiosta. Lauluäänessään on samaa tuttua käheyttä mitä Kirkalla oli. Alan tykätä Tuuresta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä karaokepäivä tää anssin päivä on
Sen biisit sovi kuin karaokeen. Järkyttävää kuraa, lauloi ne kuka tahansa.
Tykkäsin kovasti Tuuren ”Kouvolasta”
Voi että Tuure, pieleen meni. En ymmärrä ollenkaan tätä, että puolet biisistä tehdään uusiksi. Olis nyt vaan säveltänytkin tuon oman tarinansa omaksi laulukseen. Olen Anssi fani, ja haluan kuulla Anssin biisit niinkuin ne on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Voi että Tuure, pieleen meni. En ymmärrä ollenkaan tätä, että puolet biisistä tehdään uusiksi. Olis nyt vaan säveltänytkin tuon oman tarinansa omaksi laulukseen. Olen Anssi fani, ja haluan kuulla Anssin biisit niinkuin ne on tehty.
No sitten katsot väärää ohjelma. Idea on tehdä biiseistä omanlaisia, ei vain laulaa muiden biisejä.
Milla on kuin surkea karaokeversio. Olis nyt ees vähän yrittänyt