Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turussa kuollut 5 nuorta miestä myrkytykseen

Vierailija
29.04.2021 |

Poliisin tiedote: Useiden nuorten henkilöiden kuolemat lyhyellä aikavälillä antavat aihetta epäillä, että Turun seudulla leviää nyt nuorten keskuudessa poikkeuksellisen vaarallista lääke- tai huumausainetta

Kommentit (605)

Vierailija
201/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä hämmästyttää että vauvapalstalla näin moni näyttää olevan huumausaineiden erikoisasiantuntija.

Haloo mammat! Mitä te puuhaatte kaikki päivät?

Kyllä mä sanoisin että nuo nistejä puolustelevat on syrjäytyneitä miehiä.

Minä olen keski-ikäinen, akateeminen nainen. Puolustelen, koska yksi lapsistani on ollut syvästi masentunut. Kaiken avun hain, kuskasin, valvoin, keskustelin, keskustelin ja keskustelin. Katsoin vierestä, kuinka poika vajoi vuosi vuodelta syvemmälle epätoivoon ja lopulta yritti tappaa itsensä lääkkeillä.

Olen ketjussa se, joka on korostanut, että käyttäjillä on niin paha olo, että haluavat hinnalla millä hyvänsä katkaistua sen.

Lapsen kasvatukseen olisi pitänyt panostaa jo ihan alkuvuosina. 

Ymmärrätkö itse, miten pohjattoman julmasti tuo on sanottu? Häpeäisit, aikuinen ihminen. 

Vierailija
202/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän nimenomaan olen empaatikko ja toivon että nistien ja heidän perheidensä painajainen päättyisi mahdollisimman nopeasti tavalla tai toisella. Minä en pidä kuolemaa pahana asiana. Silloinhan ihminen pääsee kaikesta pahasta.

Kuolemassa ihminen ei pääse yhtään mihinkään. Silloin kaikki vain päättyy, olemassaolo lakkaa - ja kaipaaville jää suuri suru. Kuoleman olemattomuutta kamalampaa ei ole mikään.

Nimenomaan pääsee pois,iäksi. Ei tarvitse enää ikinä kuunnella vittupäitä,ei kipuja,ei rahahuolia. Vain olemattomuus. 

Minusta kuulostaa helvetin houkuttelevalta. En ymmärrä mikä siinä kuolemassa ja olemattomuudessa noin ahdistaa?

Kuoleman jälkeen ei olla olemassa. Eli olla tai ei olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski Euroopassa ihmiset ymmärtävät että tavallinen ihminen saattaa silloin tällöin haluta vetää viivat ja tanssia koko yön. Hollannissa on paljon tanssitapahtumia.

Kumma juttu että minun ei koskaan ole tehnyt mieli tällaisia asioita. Järkeviä ja itseä kehittäviä harrastuksia sen sijaan on tullut tehtyä. No, on kyllä ennestään jo hyvin tiedossani että yhteiskunta, ja siinä sivussa useimmat ihmiset, on rappiolla kun pollan sekaisin saamista pidetään kutakuinkin ihmisoikeutena.

Vierailija
204/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä hämmästyttää että vauvapalstalla näin moni näyttää olevan huumausaineiden erikoisasiantuntija.

Minä olen keski-ikäinen, akateeminen nainen. Puolustelen, koska yksi lapsistani on ollut syvästi masentunut. Kaiken avun hain, kuskasin, valvoin, keskustelin, keskustelin ja keskustelin. Katsoin vierestä, kuinka poika vajoi vuosi vuodelta syvemmälle epätoivoon ja lopulta yritti tappaa itsensä lääkkeillä.

Olen ketjussa se, joka on korostanut, että käyttäjillä on niin paha olo, että haluavat hinnalla millä hyvänsä katkaistua sen.

Ymmärrätkö itse, miten pohjattoman julmasti tuo on sanottu? Häpeäisit, aikuinen ihminen. 

Ymmärrän oikein hyvin. En tiedä ainuttakaan masentunutta, jota ei olisi lapsena laiminlyöty.

Sitten et tiedä riittävää määrää masentuneita ihmisiä, josta voisit tehdä johtopäätöksiä. Asiasta lukeminenkin auttaa, ennen kuin kannattaa lähteä möläyttelemään maailmalle tietämättömyyttään.

Vierailija
205/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katukaupasta ostaa niin tietää osallistuvansa venäläiseen rulettiin.

No mistä sitten pitäisi ostaa? S-marketista, vai?

Apteekista myydään laillisia lääke- ja huumausaineita.

Väitätkö että niillä ei saa nirriä pois itseltään?

Vierailija
206/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäonnistuneet hirviövanhemmat saavat aikaan sen, että lapsi ei kestä koulua, elämää, arkea, todellisuutta, vaan pitää saada kaikkea mömmöä "parantamaan" mielialaa. 

Lapset ovat uhreja eivätkä edes aikuisena enää osta vastuuta elämästään, kun sitä vastuunkantoa ei ole ollut vanhemmilla eikä kukaan ole ollut roolimallina. Ns. hyvät perheet voivat olla kamalimpia kasvatusasioissa. 

Vierailija
207/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvensalon parempien perheiden poikien liiketoimintaa. Kaikki tietävät ketkä diilaa. Tosin myös poliisit ratsaavat ahkerasti myös asioista tietoisien Papinsaaren vanhempienkin taloja ja Porscheja.

Vierailija
208/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paska otsikko. Siis huumeisiin kuolleet.

Vierailija
209/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5297284/Turussa+parikymppisia+mie…

Jotenkin makaaberia, että tuon uutisen katkaisia hautaustoimiston mainos. :D

Vierailija
210/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole vanhempien syytä. Eikä ansiota.

Tämä poika oli alusta alkaen erilainen lapsi. Kaksi muut sisarusta aivan toisenlaisia. Kaikki ovat siis aikuisia jo.

Vierailija
211/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta ylimielisyyttä! Olet varmaan kauhea ihminen livenäKIN.

Vierailija
212/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että niillä ei saa nirriä pois itseltään?

Kyllä saa. Laillisuus ei takaa vaarattomuutta. Yliannostus lääkkeistä, tai vaarallisista huumeista on ihan yhtä helppoa. Kaikki huumeet eivät ole tappavia.

Vierailija
213/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit on vaarallisia tyyppejä. Valmiita tappamaan erittäin helposti saadakseen itselleen aineita. Ainut päämäärä joka päivä on saada pää sekaisin. He joutavat kuollakin. Eihän tuollaisessa elämässä ole mitään elämisen arvoista. Parempi kaikille että tuollaiset zombiet kuolee. Turha kenenkään tekopyhän sanoa muuta.

Outo stereotypia. Kadulta ostaa ns viihdekäyttäjätkin. He eivät ole zombeja eikä vaarallisia, vaan näyttävät samalta kuin sinä ja minä.

Miten nark ki eroaa "viihdekäyttäjästä"? Olen itse pari kertaa kokeillut kukkaa. En saanut mitään oloja. Minulla on mt-ongelmia ja joskus mietin, että olisipa kiva kokeilla kaikenlaista ja katsoa, mitä tapahtuu. Tosin tiedän, mitä pahimmillaan voisi käydä, joten en ole koskaan mennyt sitä ajatusleikkiä pidemmälle enkä tule menemäänkään. En hoida ongelmiani päihteillä.

Vierailija
214/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit on vaarallisia tyyppejä. Valmiita tappamaan erittäin helposti saadakseen itselleen aineita. Ainut päämäärä joka päivä on saada pää sekaisin. He joutavat kuollakin. Eihän tuollaisessa elämässä ole mitään elämisen arvoista. Parempi kaikille että tuollaiset zombiet kuolee. Turha kenenkään tekopyhän sanoa muuta.

Outo stereotypia. Kadulta ostaa ns viihdekäyttäjätkin. He eivät ole zombeja eikä vaarallisia, vaan näyttävät samalta kuin sinä ja minä.

Miten nark ki eroaa "viihdekäyttäjästä"? Olen itse pari kertaa kokeillut kukkaa. En saanut mitään oloja. Minulla on mt-ongelmia ja joskus mietin, että olisipa kiva kokeilla kaikenlaista ja katsoa, mitä tapahtuu. Tosin tiedän, mitä pahimmillaan voisi käydä, joten en ole koskaan mennyt sitä ajatusleikkiä pidemmälle enkä tule menemäänkään. En hoida ongelmiani päihteillä.

Na rko maa ni terminä vastaa alkoholistia. Siis päihderiippuvaista.

Vierailija
215/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on yksilöllistä milloin kukanenkin on aikuinen, 18v on keinotekoisesti tehty raja.ite olin Neitsyt 18 vuotiaana ja sitten joku taulapää hyödynsi sitä. Luulin että oli aito eka rakkaus mutta juotti alkoholia ja kun olin tajuton/välillä hereillä raiskasi väkivaltaisesti. Ahdisteli myös seksuaalisesti ja painosti tekemään asioita. Sanoi kuitenkin että rakastaa ja syytin itseäni juomisesta känniin kun olin ns hyvästä perheestä ja kunnollinen etten uskaltanut kellekään kertoa. Poikaystävä oli myös isompi etten olisi uskaltanutkaan kertoa. Retuutti myös muutenkin. Ei ollut mitään mihin kokemukseen verrata ja oli myös välillä ihan mukava. Olin henkisesti riippuvainen kun halusin sen onnistuvan ja olin kiintynyt. Aloin raiskausten jälkeen juoda alkoholia vaikken ollut aiemmin juonut ja se blurrasi tapahtumia, saatoin myös kokea aggressiivisuuden tunteita. Lopulta erottiin.

Vierailija
216/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi itselläni kysymykset:

Oliko liian vaarallisia huumeita?

Vai tarkoituksellinen liika-annostus huumeita?

Kuinka nämä ihmiset ennen kuolemaansa voivat?

Kuinka toivottomia nykypäivän nuoret ovat yleisesti ottaen?

Olivatko konkareita huumeiden käytössä vai vasta-alkajia?

Kuinka levittäytynyttä huume-bisnes on Suomessa?

Vierailija
217/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuoden Darwin-award menee näille huumehörhöille.

Vierailija
218/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko meille, millä apteekin tuotteilla voi saada pään sekaisin?

Sitähän he tavoittelevat.

Lehtijutun mukaan kyse on bentsodiatsepiineista. Mutta joukossa jotain mitä ei pitäisi olla.

Ei bentsoja sieltä käsikaupasta saa. Eikä niitä oikein saa edes lääkäriltäkään, varsinkaan jos on väärinkäyttötaustaa. Eli ei niill ihmisillä ole muuta mahdollisuutta kuin mennä kadulle.

Aina on mahdollisuuksia, aloittaisin nyt ensin lopettamalla epämääräiset tabut ja aluksi alkoholia ja sitten irti kokonaan. Miksi pitää saada itsensä niin sekaisin koko ajan? Koska se on kivaa, joo-o, kivaa pitää olla....

Vierailija
219/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole vanhempien syytä. Eikä ansiota.

Tämä poika oli alusta alkaen erilainen lapsi. Kaksi muut sisarusta aivan toisenlaisia. Kaikki ovat siis aikuisia jo.

Niin, eli hän olisi tarvinnut erilaista kasvatusta kuin sisaruksensa. Olisit panostanut siihen kun hän oli pieni.

Hän olisi tarvinnut terapiaa adhd-tyyppiseen käyttäytymiseen. Yritin saada diagnoosia kouluaikana, mutta oli liian lievä nepsy. Ja kun toden teolla lähdin lukioaikana hakemaan apua siihen, niin ei voitu tutkia, koska oli masentunut.

Vierailija
220/605 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos käyttö lisääntyy kun nämä katiskaporukat tuo sitä enemmän ja enemmän markkinoille, ja sitten vielä iltapäivälehdet antaa näille ihmisten hyväksikäyttäjille paljon palstatilaa kertoa "tarinansa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä