Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämmitätkö koskaan jäähtynyttä kahvia uudestaan?

Vierailija
16.08.2006 |

Siis jos pannussa on vanhaa kahvia ja keitin ei enää päällä? Ise laitan joskus keittimen päälle, niin kahvi lämpenee. En tee tätä säästösyistä vaan enempi laiskuuttani. Joskus lämmitän kahvia mikrossa, joskus keitän vanhan päälle uutta. Tekeekö kukaan muu niin vai heitättekö vanhan aina pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helv... sehän maistuu varmaan ihan kauhealta?

Vierailija
2/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on jo vitsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keitin on laitettu melko heti pois päältä, kahvi jäähtyy, eikä siihen tule sitä pahaa makua, ap

Vierailija
4/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä keittimessä kahvin seisottaminen/uudelleenlämmittäminen tekee kahvista minusta kitkerää.

Mutta joo... tosi muuten on, että aika iso osa meistä ei tunnista kahvista kovinkaan hyvin nyansseja. Muistelen lukeneeni, että se on hyvä makuaistimittari, miten hyvin ihminen maistaa kahvista kitkeryyden ym. Pakko myöntää, että itselläni tuo makuaisti ei taida olla kamalan herkkä, kun melkein mikä tahansa sumppi uppoaa ;=).

Mutta mieluummin siis mikrossa...

Vierailija
5/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin olen ronkeli kahvittelija. Mies saattaa seisotaa (hm.. mikä sanavalinta) kahviaan aamullakin keittimessä melkein tunnin, minä itse en voi juoda edes puoli tuntia vanhaa kahvia, maistuu jo kitkerälle. Siitäkin huolimatta että meillä Mocca Master jonka kehuttu pitävän kahvin hyvänmakuisena pitkään...

Ja pikakahvia en juo ikinä, enkä niitä coffee creamereitä (jauhemaisia maidonkorvikkeita) joita kaikki työpaikkojen kahvihuoneet pursuaa... hyihyihyi

Vierailija
6/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja muutenkin olen ronkeli kahvittelija. Mies saattaa seisotaa (hm.. mikä sanavalinta) kahviaan aamullakin keittimessä melkein tunnin, minä itse en voi juoda edes puoli tuntia vanhaa kahvia, maistuu jo kitkerälle. Siitäkin huolimatta että meillä Mocca Master jonka kehuttu pitävän kahvin hyvänmakuisena pitkään...

Ja pikakahvia en juo ikinä, enkä niitä coffee creamereitä (jauhemaisia maidonkorvikkeita) joita kaikki työpaikkojen kahvihuoneet pursuaa... hyihyihyi

Samoin, olisin itse voinut kirjoittaa tämän.

Vierailija
7/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja pikakahvia en juo ikinä, hyihyihyi

ma taas just juon pikakahvia toissa/kotona, kun se ei narasta. Ihaninta on menna Starbucksiin kuitenkin