Onko joku OIKEASTI tullut raskaaksi touhutipasta?
Itse en tiedä yhtäkään tapausta. Lieneekö legendaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä. Olin 17 ja kun poikakaverilla ei seissyt kumin kanssa ja olin vielä neitsyt, jota pelotti kundin kohtalaisen paksu vehje niin hierottiin vain pissavehkeitä vastakkain. Joskus "se" kävi aukolla muttei mennyt ikinä sisään asti. Ja kundi laukesi aina vatsani päälle/lattialle. Voitte kuvitella, mikä sokki oli positiivinen raskaustesti!
Lääkärikään ei meinannut uskoa, että hänellä on tässä tiine neitsyt .D Sisätutkimus ei tahtonut onnistua millään. Pidin vauvan ja kai se neitsyys sitten meni synnytyksessä... !
Sait varmaan kuulla Mariasta ja Jeesuksesta ihan tarpeeksi...
Kahden tutkimuksen perusteella osalla miehistä on touhutipoissaan aina siittiöitä. Tutkimatta et voi tietää osuuko sellainen mies juuri kohdallesi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5633282/mies-yrittaa-pakottaa-kayttamaa…
Mulla oli tällainen miesystävä aikoinaan. Hänen äitinsä oli tullut raskaaksi ja miesystävä epäili uskottomuutta, koska heillä ei ollut ollut yhdyntöjä. Lääkäri kirjoitti todistuksen, että "on ehta mammanpiika" eli neitsyt oli. Mikä lie tippa osunut, yksikin siittiö riittää...
Niin Eero sitten meni naimisiin Kirstin kanssa ja saivat vielä kaksi muutakin lasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei keksitä ehkäisyä jossa voisi olla ilman kortsua ja hormonaalista ehkäisyä?!
Sterilisaatio.
Joku voi väittää tulleensa raskaaksi touhutipoista. Mutta eivät voi tietää ottiko mies vehkeensä ulos liian myöhään. Helposti voi käydä niin ettei ajoissa ehdi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tippa?!
TIPPAvaaran isäntä toosailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku voi väittää tulleensa raskaaksi touhutipoista. Mutta eivät voi tietää ottiko mies vehkeensä ulos liian myöhään. Helposti voi käydä niin ettei ajoissa ehdi ulos.
Kyllä mää ainski kerkesin vetää ennenkuin ukkonsa tuli kotiin.
t. matkarakastaja
Kukaan ei ole tullut raskaaksi muusta kuin siemennesteestä. Jäikö biologian oppitunnit väliin? Yksi Maria tosin pyhästä hengestä, mutta siitäkin on eriäviä mielipiteitä.
Mielestäni mies ei ole vastuussa jos on lauennut saunanlauteille ja nainen käy imemässä sisäänsä siittiöitä vaaginallaan kuin hevonen söisi turvallaan. Kyllä naisen pitää käyttää peflettiä saunassa.