Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihdutuksenne edistyy?

Rantakunnossa 2021
28.04.2021 |

Itse olen syönyt kurinalaisesti jo monta viikkoa putkeen ja lisännyt aerobista liikuntaa ja vatsa tuntuu ja näyttää litteämmältä. Motivoivaa nähdä tuloksia!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppu. Pudotin vuodessa 34 kg ja olen normaalipainossa, nyt pysytellään tällä tasolla.

Etkö koe normaalipainossa pysyttelyä samankaltaisena kuin laihdutus? Tiputin 47kg viime vuoden kesään mennessä. Pian vuosi takana epätoivoista ylläpitoa. Mielestäni tämä ylläpitovaihe on vain loppumatonta laihdutusta.

En. En ole koskaan ollut erityisemmin "herkkujen" perään, enkä käytä alkoholia. En siis ole luopunut mistään. Ongelmani oli annoskoko, sitä on ollut helppo olla kasvattamatta takaisin (pienemmät lautaset...) Jätin myös vuorotyön, joten ateriavälit pysyvät säännöllisinä ja unikin on hyvää, niilläkin on merkitystä.

Vierailija
42/46 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Ihan hyvin, mutta olen toisaalta yrittänyt jo kolme vuotta :D aina välillä onnistun laihtumaan pari kiloa ja sitten ne tulevat takaisin. Mutta nyt tämän uusimman yrityksen aikana olen laihtunut varmaan 1-1,5kg ja aikaa on kulunut ehkä viisi viikkoa, en muista tarkalleen. Olen normaalipainoinen joten en odotakaan nopeita tuloksia. Rasvakiloja on kertynyt kuitenkin niin että pudotettavaa olisi vielä pari kolme kiloa. Ruokavalion kalorimääriin ja rasvaan ja sen laatuun olen kiinnittänyt nyt enemmän huomiota, ongelmana kropan löysyyden lisäksi huonot kolesteroliarvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6kk kuntosalia ja vähemmän herkkuja, lasken kaikki kalorit ei senttiäkään ole lähtenyt. Pitäisi 15 kiloa saada pois. 

Kaloreina mulla on keskiarvo 2400kcal. Valmentaja liikuntaneuvonnassa suositteli tätä kaloritmäärä mutta en ole kyllä laihtunut.

Tuohan on aivan järjetön kalorimäärää laihduttajalle! Liikunnalla pitäisi kuluttaa 1009 kaloria päivässä että laihtuisit, paitsi jos olet todella isokokoinen mies.

Itse olen. nyt laihduttanut hissukseen helmikuun puolivälistä. Tänään meni 5 kiloa rikki. Tavoitteena toiset viisi heinäkuun alkuun mennessä. Ja sitten vikat viisi syksyllä.

Täällä ilmeisesti sitten ”isokokoinen mies”. Kulutan noin 2400kcal/vrk ja käyn lenkillä, teen kotitreenejä muutaman kerran viikossa yms, ei mitään järkyttäviä treenimääriä. Paino 67kg.

Mutta et yritäkään laihduttaa? Siitä tässä oli kyse.

Tässä oli kyse ”järjettömästä kalorimäärästä”. Oletan että laihduttaja on minua isompi (en tiedä miksi) ja liikkuu työssä/urheilee useammin tai rankemmin, kun kerran salillakin käy.

Järjetön kalorimäärä jos yrittää laihtua.

Vierailija
44/46 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6kk kuntosalia ja vähemmän herkkuja, lasken kaikki kalorit ei senttiäkään ole lähtenyt. Pitäisi 15 kiloa saada pois. 

Kaloreina mulla on keskiarvo 2400kcal. Valmentaja liikuntaneuvonnassa suositteli tätä kaloritmäärä mutta en ole kyllä laihtunut.

Tuohan on aivan järjetön kalorimäärää laihduttajalle! Liikunnalla pitäisi kuluttaa 1009 kaloria päivässä että laihtuisit, paitsi jos olet todella isokokoinen mies.

Itse olen. nyt laihduttanut hissukseen helmikuun puolivälistä. Tänään meni 5 kiloa rikki. Tavoitteena toiset viisi heinäkuun alkuun mennessä. Ja sitten vikat viisi syksyllä.

Täällä ilmeisesti sitten ”isokokoinen mies”. Kulutan noin 2400kcal/vrk ja käyn lenkillä, teen kotitreenejä muutaman kerran viikossa yms, ei mitään järkyttäviä treenimääriä. Paino 67kg.

Mutta et yritäkään laihduttaa? Siitä tässä oli kyse.

Tässä oli kyse ”järjettömästä kalorimäärästä”. Oletan että laihduttaja on minua isompi (en tiedä miksi) ja liikkuu työssä/urheilee useammin tai rankemmin, kun kerran salillakin käy.

Mutta selvästikään ei liiku tarpeeksi ja syö liikaa jos ei kerran laihdu.

Vierailija
45/46 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin per..... uimahallit piti avautua ens ma mutta yllätys yllätys taas pistettiin viikko lisää aikaa ennenkuin aukeaa.

Vierailija
46/46 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti, pudotin kahdessa kuukaudessa 12 kiloa eli 80 kilosta 68 kiloon. Nyt jatkan hieman maltillisemmalla puoli kiloa viikossa -pudotustahdilla kesän yli vielä. Vaa'assa käyn joka päivä, jotta osaan vähentää syömistä jollei tahti ole riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän