Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, jonka kanssa ollut pientä juttua/kiinnostusta pilkkaa, kun en uskalla hänen moottoripyöränsä kyytiin

Vierailija
28.04.2021 |

Olin nuorempana erään tyypin kyydissä joka ajoi ylinopeutta ja pahan kolarin. Olin pyörätuolissa 8kk, sen jälkeen liikuin kepeillä 6kk. Tämä tyyppi tahtoisi viedä minut moottoripyöräajelulle mutta en uskalla. Pelkästään jos näen, että moottoripyörä ajaa ylinopeutta tai huterasti, saan paniikkikohtauksen. Mies pilkkaa ja nimittää minua vauvaksi ja hysteeriseksi. Kun jopa hänen teininsä uskaltaa kyytiin. Kerroin kolarista kyllä, mutta kommentti oli vaan "no sellaiset niihin joutuu jotka ei osaa ajaa, mä en kuulu niihin"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tapailu. Pelkosi on täysin ymmärrettävä ja mies on lapsellinen pösilö, kun pilkkaa sinua asiasta. Jos hän käyttäytyy tuolla tavoin jo nyt deittailun alkumetreillä niin mieti millaista se on silloin, kun teillä on parisuhdetta takana muutama vuosi. Nälvijöille ja roastaajille ei koskaan kannata antaa mahdollisuutta. He eivät itse näe käytöksessään mitään vikaa eikä heitä pysty kukaan toinen ihminen muuttamaan. Ihmettelevät vain, että miksi naiset/miehet ovat niin vaikeita. Jotkut kykenevät muuttumaan siinä vaiheessa, kun saavat tarpeeksi monta kertaa nenilleen ja tulevat lempatuiksi. Jättämällä teet siis palveluksen paitsi itsellesi niin myös tälle miehelle.

Hyvä teksti. Otan vielä oikein keskiöön tämän ajatelman: 

"Nälvijöille ja roastaajille ei koskaan kannata antaa mahdollisuutta. He eivät itse näe käytöksessään mitään vikaa eikä heitä pysty kukaan toinen ihminen muuttamaan. Ihmettelevät vain, että miksi naiset/miehet ovat niin vaikeita. " 

Nykyään olen huomannut trendin, jossa kiusaaja kutsuu käytöstään ja huonoa meininkiä kyseenalaistavaa ja hyväksymätöntä ihmistä "raskaaksi" ihmiseksi. Tämä on oikein ilkeiden perusheitto nykyään, kannattaa pistää ylös. "Vaikutat raskaalta ihmiseltä" sanominen = red flag .

Vierailija
22/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon miehen empatia kyvystä. Haluatko välttämättä miestä, joka suhteen alussa jo käyttäytyy noin. Tilanne vaan pahenee vuosien saatossa, usko pois.

Ota vasta se mies, joka kunnioittaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan itse kyllä . Mutta en uskalla kenenkään kyytiin. Enkä myös ota ketään kyytiin.

Jos mies ei pelkoa ymmärrä niin ajelkoon kohti auringonlaskua yksinään.

Vierailija
24/24 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyydistä kieltäytymiseen tarvita traumakokemusta. Mitä ne omat huippuajotaidot auttaa, jos joku toinen ajaa liikennevaloissa perään tai kolmion takaa eteen? Näitä sattuu joka vuosi.

Aloittelijakin pysyy yleensä pystyssä tyhjällä tiellä, mutta liikenteessä on useimmiten muitakin.

Onpa harvinaisen urpo äijä, jos aloitus on totta.