Mies, jonka kanssa ollut pientä juttua/kiinnostusta pilkkaa, kun en uskalla hänen moottoripyöränsä kyytiin
Olin nuorempana erään tyypin kyydissä joka ajoi ylinopeutta ja pahan kolarin. Olin pyörätuolissa 8kk, sen jälkeen liikuin kepeillä 6kk. Tämä tyyppi tahtoisi viedä minut moottoripyöräajelulle mutta en uskalla. Pelkästään jos näen, että moottoripyörä ajaa ylinopeutta tai huterasti, saan paniikkikohtauksen. Mies pilkkaa ja nimittää minua vauvaksi ja hysteeriseksi. Kun jopa hänen teininsä uskaltaa kyytiin. Kerroin kolarista kyllä, mutta kommentti oli vaan "no sellaiset niihin joutuu jotka ei osaa ajaa, mä en kuulu niihin"
Kommentit (24)
Kertoo aika paljon miehen empatia kyvystä. Haluatko välttämättä miestä, joka suhteen alussa jo käyttäytyy noin. Tilanne vaan pahenee vuosien saatossa, usko pois.
Ota vasta se mies, joka kunnioittaa sinua.
Mä ajan itse kyllä . Mutta en uskalla kenenkään kyytiin. Enkä myös ota ketään kyytiin.
Jos mies ei pelkoa ymmärrä niin ajelkoon kohti auringonlaskua yksinään.
Ei kyydistä kieltäytymiseen tarvita traumakokemusta. Mitä ne omat huippuajotaidot auttaa, jos joku toinen ajaa liikennevaloissa perään tai kolmion takaa eteen? Näitä sattuu joka vuosi.
Aloittelijakin pysyy yleensä pystyssä tyhjällä tiellä, mutta liikenteessä on useimmiten muitakin.
Onpa harvinaisen urpo äijä, jos aloitus on totta.
Hyvä teksti. Otan vielä oikein keskiöön tämän ajatelman:
"Nälvijöille ja roastaajille ei koskaan kannata antaa mahdollisuutta. He eivät itse näe käytöksessään mitään vikaa eikä heitä pysty kukaan toinen ihminen muuttamaan. Ihmettelevät vain, että miksi naiset/miehet ovat niin vaikeita. "
Nykyään olen huomannut trendin, jossa kiusaaja kutsuu käytöstään ja huonoa meininkiä kyseenalaistavaa ja hyväksymätöntä ihmistä "raskaaksi" ihmiseksi. Tämä on oikein ilkeiden perusheitto nykyään, kannattaa pistää ylös. "Vaikutat raskaalta ihmiseltä" sanominen = red flag .