Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mikä tilanne. Psykologista kyse. Tää on hirveä tilanne.

Vierailija
28.04.2021 |

Uupumuksen takia olen nyt ollut mt- toimistolla asiakkaana jo reilu vuoden. Siellä sitten suljettiin pois kaikki mielenterveysongelmat. Olin tekemisissä mies psykologin kanssa. Heti alusta lähtien huomasin sen katseesta että oli selkeästi vaivantunut. Mitä enemmän kerroin itsestäni sen enemmän oli kiinnostunut.

Juttelut menivät lopulta siihen että puhuttiin kuin tuttuja. Olen onneksi ihan terve, uupunut ja ahdistunut vain.

Nyt se sitten on soittanut 2 kertaa ilman mitään olennaista asiaa ja outo hiljaisuus. Tuntuu kun se ei haluaisi päästä musta eroon. Valitettavasti avauduin sille vaikeasta tilanteesta, ja tämän jälkeen se innostui ihan eri tavalla minusta.
Mua alkoi selkeästi kuvottaa ja jopa pelottamaan. Hän myös on kysellyt asioita aika omituisella tavalla ja ilmapiiri on ollut aika intensiivinen.

En enää halu sinne ja onneksi ei tarvi. Pahinta on että löysin hänet Instagramista ja se seurailee aika paljon naisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus hänestä, että miten hän on käyttäytynyt

Vierailija
2/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää mies psykologi yhtään ymmärrä että sillä on IG josta näkee kaiken??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus Valviralle heti!!!

Vierailija
4/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sanon näin mutta toivottavasti aloitus olisi provo. Jos ei ole, niin ilmoitusta Valviraan ja samoin tähän kyseiseen mielenterveystoimistoon. Nyt on psykologilla rajat pahasti hukassa. Toisaalta kyseessä saattaa olla myös täysiverinen hyväksikäyttäjä, joka tietää mitä tekee. Silloin tilanne on vielä vakavampi.

Olkaa kaikki varovaisia aina tällaisten asiakkaina ollessanne, vaikka olisi kuinka koulutettu ammattilainen kyseessä. Koulutus ja virallinen pätevyys eivät takaa tasapainoista luonnetta, eettistä toimintatapaa tai edes perusymmärrystä ihmisten rajoista ja niiden kunnioittamisesta.

Vierailija
5/5 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hyvänäköinen potilas niin nämä mieslääkärit ovat sulaa vahaa kun saavat olla kahdestaan pienessä huoneessa. Itse ihastuin kerran mieslääkäriin. huh