Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, "olet ollut mielessäni". Tarkoittaa?

Vierailija
28.04.2021 |

Olen sosiaalinen, asiallinen, rauhallinen ihminen. Rakastan keskustella kaikista asioista. Ei ole koskaan ollut mitään isoja ongelmia ihmisten kanssa. Olen kuulemma miellyttävä ja mielenkiintoinen ihminen.

Yksinäisyys kuitenkin vaivaa. Olen silti nyt vuosien varrella jo 5 kertaa kuullut että ihmiset ovat aina ajatelleet minua ja olen ollut heidän mielessä.

Kukaan ei koskaan ikinä ole minuun yhteyksissä, saattavat keskenään ovat tekemisissä. Silti mua aina kaivataan ja mietitään. Ollaan sitten tosi iloisia kun ovat mun kanssa tekemisissä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa juuri niin kuin sanotaan. Joku tyyppi on mielessä, mutta ei ole kiireen tai muun takia tullut otettua yhteyttä.

Vierailija
2/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä itse jotenkin passiivinen tai sen oloinen, ettet halua/ehdi olla tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä. En tiedä mitä passiivisuus tarkoittaa. Kaipaan aina hirveästi ihmisiä ja ikävöin kaikkia aina. Kuitenkin en ahdistele ketään, laitan kyllä viestejä mutta näköjään väärään aikaan.

Vierailija
4/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat sellaisia passiivisia tyyppejä, jotka ei viitsi ylläpitää ihmissuhteita ja odottavat muiden kannattelevan niitä, eikä ole niin vaarallista jos joku ihmissuhde loppuu... tai introverttejä, joille ihmiset on kamalan raskas taakka.

Vierailija
5/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap täällä. En tiedä mitä passiivisuus tarkoittaa. Kaipaan aina hirveästi ihmisiä ja ikävöin kaikkia aina. Kuitenkin en ahdistele ketään, laitan kyllä viestejä mutta näköjään väärään aikaan.

Passiivisuus = odottavat aloitteita ja yhteydenottoja ja tapaamisten organisointia muilta, sen sijaan että viitsisivät itse tehdä mitään

-eri

Vierailija
6/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat miettineet, että pesää voisi saada, mutta eivät jaksa nähdä vaivaa.

Vierailija
7/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä lattea kohteliaisuus, vaikka ei ole mitään intressejä pitää yhteyttä tai sosiaalista suhdetta yllä.

Vierailija
8/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäsi on liian vähän sisältöä jos pidät kirjaa vuosien varrella ihmisten sanomista latteuksista.

Vierailija
9/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lause sanotaan jokaiselle, jonka kanssa ei kuitenkaan todellisuudessa jakseta/haluta pitää yhteyttä.

Vierailija
10/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talkin suomennos = ei kiinnosta tavata, mutta hädissäni sanon näin että vaikuttaisin hyvältä ihmiseltä.

Vierailija
11/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä lattea kohteliaisuus, vaikka ei ole mitään intressejä pitää yhteyttä tai sosiaalista suhdetta yllä.

Joo, tämä. Itsekin saatan sanoa, että "ajattelinkin sua juts", vaikka en ois ajatellut.

Vierailija
12/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä. Olen muuten vain alkanut kärsii masennuksesta yksinäisyyden takia. Pidän seurasta ja kaipaisin sitä keskustelua.

Vierailija
13/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että kannattaa hankkia oikeita ystäviä. Näitä hyvänpäiväntuttuja, jotka ajattelevat sinua löytyy maailmasta tusina jokaista hiekanjyvää kohden.

Vierailija
14/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lause sanotaan jokaiselle, jonka kanssa ei kuitenkaan todellisuudessa jakseta/haluta pitää yhteyttä.

Niin näin sinä ilmeisesti ajattelet. Negatiivisesti. Muiden ajatuksistahan sinä et voi tietää.

Itse sanon tuon vain jos sitä todella tarkoitan, esim tuttavalleni joka ottaa välillä yhteyttä juuri kun olen häntä ajatellut.

Inhoan smalltalkkia ja kaikkea teennäistä.

Vierailija
15/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin näin sinä ilmeisesti ajattelet. Negatiivisesti. Muiden ajatuksistahan sinä et voi tietää.

Itse sanon tuon vain jos sitä todella tarkoitan, esim tuttavalleni joka ottaa välillä yhteyttä juuri kun olen häntä ajatellut.

Inhoan smalltalkkia ja kaikkea teennäistä.

Jos toinen ihminen kiinnostaa niin se osoitetaan teoin, ei tyhjin puhein.

Vierailija
16/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa joku teennäinen small talk-prinsessa alapeukuttaa kaikki egoonsa osuvat rehelliset kommentit.

Vierailija
17/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos ei ole ollut tekemisissä, niin sanotaan että kuitenkin ollut mielessä.

Vierailija
18/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa joku teennäinen small talk-prinsessa alapeukuttaa kaikki egoonsa osuvat rehelliset kommentit.

Kai sitä nuolta voi painaa muullakin sormella kuin peukulla, minä käytän etusormea.

Vierailija
19/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tyypillinen hätävale kun halutaan vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, vaikka oikeasti ei kiinnosta toisen tekemiset. Samanlaisia latteuksia kuin 'näytät hyvältä' tai 'mennään joskus kahville'. Ne on vain sanahelinää.

Vierailija
20/32 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielessä. Niin se menee. Ajattelen moniakin ihmisiä, mutta en osaa ottaa yhteyttä.Kuulisin silti heistä enemmän kuin mielelläni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi