Auttakaa, "olet ollut mielessäni". Tarkoittaa?
Olen sosiaalinen, asiallinen, rauhallinen ihminen. Rakastan keskustella kaikista asioista. Ei ole koskaan ollut mitään isoja ongelmia ihmisten kanssa. Olen kuulemma miellyttävä ja mielenkiintoinen ihminen.
Yksinäisyys kuitenkin vaivaa. Olen silti nyt vuosien varrella jo 5 kertaa kuullut että ihmiset ovat aina ajatelleet minua ja olen ollut heidän mielessä.
Kukaan ei koskaan ikinä ole minuun yhteyksissä, saattavat keskenään ovat tekemisissä. Silti mua aina kaivataan ja mietitään. Ollaan sitten tosi iloisia kun ovat mun kanssa tekemisissä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tyypillinen hätävale kun halutaan vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, vaikka oikeasti ei kiinnosta toisen tekemiset. Samanlaisia latteuksia kuin 'näytät hyvältä' tai 'mennään joskus kahville'. Ne on vain sanahelinää.
Samaa sarjaa kuin Facebookiin tai Instagramiin laitetut kommentit "Kaunis", vaikka kuva toisesta olisi aivan kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lause sanotaan jokaiselle, jonka kanssa ei kuitenkaan todellisuudessa jakseta/haluta pitää yhteyttä.
Niin näin sinä ilmeisesti ajattelet. Negatiivisesti. Muiden ajatuksistahan sinä et voi tietää.
Itse sanon tuon vain jos sitä todella tarkoitan, esim tuttavalleni joka ottaa välillä yhteyttä juuri kun olen häntä ajatellut.
Inhoan smalltalkkia ja kaikkea teennäistä.
Small talkiksi tuo kuitenkin jää, jos siitä ei mitään seuraa. Esim jos et ehdota tapaamista.
Kukaan ei tykkää teennäisyydestä, mutta silti tulkitsemme muiden käytöksen teennäiseksi. Emme koskaan omaa käytöstämme.
Suurin osa ihmisistä on niin yhdentekeviä teennäisine juttuineen, että paras keskittyä omaan sisäiseen maailmaansa, niin ei pety. Toiset ihmiset käyvät ihan hyvin seksuaalisten fantasioiden toteuttamisen kohteeksi ja hyväksikäytettäviksi ilman, että tarvitsee antaa mitään takaisin.
Olet ollut salaa hänen imurin sisällä. Tuo on tapa kertoa että hän tietää.
Tietää, että olet käynyt lyömässä vetoa laittomissa kukkotappeluissa ja ehkä tienannut sievoisen summan kahisevaa.
Samaa sarjaa kun jonkun vanhan tutun kohdatessa kuulee "oli mukava tavata, pitäisi nähdä useammin", mutta tyypistä ei koskaan kuulu pihaustakaan.
Rupea soittelemaan näille ihmisille päivittäin mikäli kaipaavat seuraasi, mutta eivät saa itse aikaiseksi soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovat miettineet, että pesää voisi saada, mutta eivät jaksa nähdä vaivaa.
Sinun aivoillasi ei voi miettiä kuin tuota yhtä asiaa. Muuhun ei kapasiteetti riitä.
Lihaisa pastori Sexus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovat miettineet, että pesää voisi saada, mutta eivät jaksa nähdä vaivaa.
Sinun aivoillasi ei voi miettiä kuin tuota yhtä asiaa. Muuhun ei kapasiteetti riitä.
Hä?
Nykymaailmassa tämä ei tarkoita enää yhtään mitään.
Ystävyys on sitä, että hyödytään toisesta taloudellisesti tai emotionaalisesti. Kaikki muu on turhaa.
Aina nukkumaan mennessä peiton alla ajattelen. Sitä se tarkoittaa. Käsi käy.