Etsin asuntoa ja joku laittanut aika rehelliset kuvat kimppakämpästään, mietin vain teoriassa että missä siis tuolla asuisin kuvien perustee
Tälläinen ilmoitus qasassa. Mutta ilmoituksessa ei ole yhtään tyhjää huonetta? Miten tulkitsette tän ilmoituksen , asuisinko hänen kanssaan tuolla sotkuisessa makkarissa vai saisinko olkkarin ? :D
Kommentit (10)
Kaksi makuuhuonetta ja toisesta on asukas muuttamassa pois, mutta ei ole vielä kuvien ottamisen aikaan ehtinyt tyhjentää huonetta. Noin minä ymmärsin.
Vähän aiheen ohi, mutta ärsyttää tuommoset kuvat joissa on jotain ruoka kippoja yms muuta roskaa :D vähän olis voinut siivoilla ennen kun ottaa kuvat
Voihan tuo sotkuinen huone olla se vapautuva.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi makuuhuonetta ja toisesta on asukas muuttamassa pois, mutta ei ole vielä kuvien ottamisen aikaan ehtinyt tyhjentää huonetta. Noin minä ymmärsin.
Vähän aiheen ohi, mutta ärsyttää tuommoset kuvat joissa on jotain ruoka kippoja yms muuta roskaa :D vähän olis voinut siivoilla ennen kun ottaa kuvat
Aivan! Olipas typerä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Olipas typerä :D
*Olinpas
Vuoraovi.com vuokra asunnot oikotie. Vuokra asunnot vvo lumo.fi sato.fi. Myös soluasuntoja. Myös opiskelija asuntoja. Myös tavallisia. Vapaana juuri Vantaalla Länsimäki.
Pimeästi vuokrattavia huoneita on eniten Kontula Vesala ja Tapulikaupunki sekä Kerava.Jakomäki.
Tallinnassa halvimmat vuokra asunnot on Rak vere , kopli ja lasnamäki. Muuten halpaa on mm. Kouvolan Voikkaalla.
Euroopassa halvimmat omistus asunnot on Viron jälkeen Bulgaria, Romania, Albania. Vanhat romutalot taas Sisilia, Italia, ihania tosin Buglia alueellakin.
En ajatellut tuonne siis muuttaa mutta pisti miettimään.