Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tulisi tästä mieleen? (miehen käytös puhututtaa)

Vierailija
16.08.2006 |

Mies kertoi menevänsä lapsen kanssa korkeasaareen (en ole itse eläintarhafani) kuitenkin kun tekivät lähtöä teki mieleni lähteä mukaan katsomaan miten lapsi innostuu eläimistä. Mies suuttui ja sanoi, että hän menee nyt pojan kanssa kahden piste!

Samoin jos riitellemme niin pakkaa heti tavaransa ja lähtee yöksi " äitinsä tia isänsä luo" tätä on tapahtunut jo 4-5 kertaa tämän vuoden aikana.. Ja ihan normaali väittelystä on kyse..

Mitä ajattelisit?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heitti muksun johki hoitoon ja läks salarakkaan luo! Ei se muuten olis suuttunu ku halusit mukaan!

Vierailija
2/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla saisin minäkin omaa aikaa. Meillä teemme KAIKEN AINA yhdessä, mikä sinänsä on mahtavaa, mutta joskus kaipaisin ihan olla hetken rauhassa. Jos joskus pääsen yksin kauppaan, se on ihanaa!

Mutta teidän tapauksessa en tiedä, kun miehesi oli lähdössä yöksi pois. Jotain muuta ongelmaa taitaa olla? Haluaisiko mies teillä nyt vähän olla rauhassa sinusta..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muuten menee?

Vierailija
4/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan pieni niin on voinut olla muuta seuraa, muuten kyllä isompi olisi varmaan asiasta kertonut jälkeenpäin. ehkä mies haluaa vähän omaa tilaa.

Vierailija
5/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme kärsii luottamuspulasta jota mies ei näköjään valitettavasti pysty paikkamaan. Miehellä oli siis epäsopiva suhde jonkin aikaa sitten, hyvän aikaa töissä.

Regaoin heti, että tapaako korkeasaaressa jonkun tuttavan jota minä en saa tavata kun keuli siitä korkeasaaresta? suuttui suunnattomasti ja kutsui minua hulluksi.

Samoin olen sanonut, etten yhtään pidä siitä etät hän lähtee kesekn väittelyn yöksi pois, sekään ei paranna luottamusta. KOSKA miten voin koskaan tietää onko hän oikeasti ollut siellä missä sanoo.

Olenko hullu vai ymmärtääkö kukaan miksi olen epäilevä ja mietin..?

Vierailija
6/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pettämisen kanssa on kaksi vaihtoehtoa: joko sen antaa anteeksi tai sitten ei. Jos asia kummittelee mielessä koko ajan ja kaikki epäilyttää ja riitaa tulee, ei suhteessanne ole järkeä.

Petetyn osa on aina se hankalampi.

Vierailija
7/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeasaarijutusta minä en ajattelisi muuta kuin että mies haluaa olla kahden lapsen kanssa, ettei äiti aina vie kaikkea mukavaa. On hyvä että miehetkin haluavat sita ja monilla naisilla on tapana omia lasten mukavat kokemukset. Voi sitä jotain sille miehellekin jättää.

Mutta herranjesta, millainen mammanpoika lähtee äitin tykö jos on riidellyt vaimon/tyttöystävän kanssa! Eikä se tietysti ole erityisen kypsää käytöstä yleensäkään lähteä riitatilanteesta kesken. (mutta mistä te sitten riitelette?)

Kolmas asia on teidän keskinäinen luottamuspulanne. TÄmä viesti ei viel ätarkoita että sille olisi mitään syytä. Et kai sinä vain ole sellainen nainen joka ei luota mihinkään eikä kehenkään ja jonka mies ei siksi saa ottaa askeltakaan ilman häntä. Näitä on nähty. Kun mies sitten pääsee johonkin yksin, esim työmatkalle, hän ottaa kaikesta " Ilon irti" ilman minkäänlaista itsekontrollia: ryyppää, haukkuu pomon, suututtaa asiakkaat, eikä jatkossa olekaan enää töissä siinä firmassa...

Vierailija
8/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole läheinen äitinsä eikä isänsä kanssa SIKSI mietinkin meneekö hän oikeasti sinne yöksi ja jos menee niin miksi?

En ole omistushaluinen, päinvastoin! Rehellisyys ja luottamus ovat minulle kaiken a ja o. Se valitettavasti meni hänen salatessaan suhteensa työkaveriinsa..

-ap

Vierailija
9/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen rasittaa mieltä pidemmän päälle, eli kissa pöydälle ja kysy mieheltä miten asia on. Jos mies kiistää pettämisen, niin älä enää rasita mieltäsi epäilyillä jos haluat jatkaa suhdetta. Teet hallaa vaan itsellesi ja perheen ilmapiirille.

Mies joko pettää tai ei, ja jos on pettääkseen, niin sinä et voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Ainoa asia johon voit vaikuttaa on oma asennoitumisesi. Eli jos miehesi todella todistettavasti pettää, niin voit joko erota tai jäädä. Jos päätät jäädä, niin voit joko katkeroitua/murjottaa/olla muuten vaan myrtsinä koko ajan tai sitten iloita niistä parisuhteenne ja perhe-elämänne hyvistä puolista, jotka saivat sinut jäämään.

Vierailija
10/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää minua hulluna ja minä totta totisesti tulenkin pian hulluksi!

Haluan kysyä teiltä.. Miettisittekö minun tilassani samaa asiaa (historian huomioon ottaen)? Jos vaikka näytän tämän ketjun sitten miehelle..

-ap

Vierailija
11/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen stressailu ei ole hyväksi mielenterveydellesi. Joko eroat tai sitten hyväksyt mahdollisen pettämisen etkä enää tenttaa miestäsi asialla.

Vierailija
12/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme harkitsemassa pariterapiaa, mutta en tiedä onko siitä apua, ei siitä varmaan haittakaan ole..

-ap

Vierailija
13/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista tulisi voida puhua. Jos miehesi joka kerta pakenee keskustelua niin sinä tulet hulluksi! Kyllä nyt kannattaisi hankkiutua sinne parisuhdeterapiaan ja pian! Meillä se auttoi. Voitte myös käydä siellä aluksi erikseen juttelemassa terapeutin kanssa. Pyydä teille miesterapeutti niin miehesi kynnys suostua sinne voi olla pienempi.

Vierailija
14/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suhteemme kärsii luottamuspulasta jota mies ei näköjään valitettavasti pysty paikkamaan. Miehellä oli siis epäsopiva suhde jonkin aikaa sitten, hyvän aikaa töissä.

Regaoin heti, että tapaako korkeasaaressa jonkun tuttavan jota minä en saa tavata kun keuli siitä korkeasaaresta? suuttui suunnattomasti ja kutsui minua hulluksi.

Samoin olen sanonut, etten yhtään pidä siitä etät hän lähtee kesekn väittelyn yöksi pois, sekään ei paranna luottamusta. KOSKA miten voin koskaan tietää onko hän oikeasti ollut siellä missä sanoo.

Olenko hullu vai ymmärtääkö kukaan miksi olen epäilevä ja mietin..?

Kuule, tekstisi on kuin minun kirjoittama.. Meillä eilen viimeksi mies suuttui ja lähti kaverin sohvalle nukkumaan, sanoin että se pahentaa vain tilannetta ja kun en täysin varma voi olla missä hän yönsä viettää..

Ero meillä edessä, ei rakastava mies kohtele tyttöystäväänsä ja lapsensa äitiä näin;(

Vierailija
15/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vielä sellainen asia, että arvatkaa ärsyttääkö tavata (tapaamme harvoin) miehen isää ja äiti (asuvat eri osoitteissa) kun mies luikkii aina sinne, vai luikkiiko? Ottaa niin päähän! Ja mies lähempänä 40vee.. jotenkin musta ei vain ole hyväksyttävää, tuommoinen häipyminen kesken väittelyn. Kerran jopa soitti poliisit klo 24 yöllä kun halusin puhua ja hän halusi nukkua..

-ap

Vierailija
16/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoin, että minusta oli kurjaa kun kesäloman jälkeen tuntui että hän meni riemumielin töihin ja loma oli väkisinvääntöä. Mies sanoin siihen, että töissä on sentään normaaleja ihmisiä.. suuttuisitteko te tästä?

-ap

Vierailija
17/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka aiheuttavat tavallisissa arjentilanteissa turhia tilanteita. Jos olisin sinä, yrittäisin nyt unohtaa tuon korkeasaarijutun. Se on voi olla mitä tahansa. Keskittyisin siihen, haluanko ja haluaako mies vielä jatkaa yhteistä taivalta. Jos ei haluta, ti4edätte mitä pitää tehdä. Jos haluatte, eikö lähtökohta ole se, että suhde toimii, on molemmista hyväntuntuinen ja onnellinen? Sitten vaan pilkkomaan, mitä sinä ja mitä mies tarvitsee, jotta suhde on onnellinen. Keskusteluyhteys ja tunneyhteys teillä ainakin ontuvat. Pettämisasia taas on sellainen, että pettäjällä on pitkä ja kivinen tie edessään, jos aikoo saada tilanteen pikkuhiljaa korjatuksi. Haluaako mies sitoutua siihen? JOs ei, eroatte ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Kirjoita googleen Ranssi, parisuhde => menkää heidän viikonloppuleirille, saatte uusia ajatuksia yhteiseloonne. Suosittelen hyvin lämpimästi. Siellä on vinkkejä ja apua molemmille.

Vierailija
18/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluyhteyden puuttuminen ja luottamuspula ovat niistä ne vaikeimmat : (

Täytyy miettiä miten tästä eteenpäin. Miten saisi (kuka sen kertoisi), että jos toisen luottamuksen pettää sen takaisin saaminen on todella työlästä.

tuntuu että mieheni vain ruokkii epäilyksiäni käytöksellään eikä edes ymmärrä sitä kun olen siitä sanonut.

-ap

Vierailija
19/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve, normaali ihminen ei soita poliiseille keskellä yötä siksi, että vaimo haluaa jutella ja siten häiritsee.

terve, normaali ihminen (aikuinen) ei toistuvasti pakene riitoja ja erimielisyyksiä - eikä varsinkaan pakene vanhempiensa helmoihin.

terven normaali ihminen ei hauku toista toistuvasti hulluksi - ja sitäpaitsi miehesi loman loppumista koskeva kommentti oli törkeä ja loukkaava.

Miehesi käyttää valtaa ja alistaa sinua, oletko siitä tietoinen? Juuri tuo, että jos otat tietyt asiat puheeksi, hän poistuu välittömästi yöksi pois. Se on vallankäyttöä ja tavallaan rangaistus sinulle: " jos puhut tuosta niin lähden yöksi pois" . Mies tietää tämän ja niin tiedät sinäkin. Kuinka montaa kertaa jätät sanomatta juuri siksi, että et halua miehesi poistuvan yöksi?

Sen lisäksi, että miehesi käytös ei ole normaalia, vaikuttaa myös siltä, että hän mahdollisesti pettää sinua - hyökkäys on paras puolustus.

Ex-mieheni oli monessa samankaltainen: sanaton uhkaus siitä, että jos puhun tietyistä asioista, niin mies lähtee pois. Muutenkin tunnistan paljon samaa :( Ex-miehelläni todettiinkin myöhemmin vakavia mielenterveyshäiriöitä, tarkkaa diagnoosia en tiedä, mutta persoonallisuushäiriöstä on kyse.

Menkää ihmeessä parisuhdeterapiaan - jos mies ei lähde niin harkitse vakavasti eroa. Suhteenne on kaikkea muuta kuin terve ja normaali. Voimia!

Vierailija
20/43 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi on? Olisi tuo toinen nainen työpaikalta, kun hän niin innoissaan sinne palasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä