Miten valvotte lastenne turvallisuutta jättitrampoliineilla?
Tuli mieleen kun tuossa eräänä päivänä katselin ohi kulkiessani, kun erään talon pihassa oli sellainen jättitrampoliini ja siellä ainakin 10 alle kouluikäistä, nuorimmat n.3-4 vuotiaita hyppivät yhtäaikaa, ei turvaverkkoa, eikä yhtään aikuista tai edes isompaa lasta/nuorta valvomassa näitä pieniä! Näytti mun mielestä suoraan sanottuna aika hurjalta vaikka asiahan ei todellakaan mulle kuulu sen enempää.
Kommentit (7)
meillä pomppii korkeintaa 2 kerralla. Suurinpiirtein samanpainoisia. Myös lasten kaverit tietää sen. on lasten vanhempien vastuulla jos eivät huolehdi että noudattavat sääntöjäni(vanhemmat ovat lastensa mukana asutaan automatkan päässä muista lapsiperheistä
Jos 5-vuotias on hyppimässä, niin olen siinä vieressä kyylimässä. 12-vuotias ja sen kaverit hyppii ihan nätisti silloin kun mä oon himassa. Mutta en mene takuuseen mitä silloin kun en oo kotona.
Hirveetä stressiä mä en ota, on niitä muitakin vaaran paikkoja. Ihan tavallinen kiipeilytelinekin on sellainen jos oikein rupee miettimään. Myös sieltä voi tulla alas pää edellä ja sitten se on vinossa.
meillä ei ole turvaverkkoa ja vahditaan lasten hyppelyt. meillä ei saa mennä kuin yksi kerrallaan hyppiin ja asiasta ei edes keskustella, sama sääntö koskee aikuisia ja lapsia yhtälailla. jos ei uskota, niin ei hypitä. lapset ontotellu nätisti aina ku ollaan sanottu mitä siinä ei saa ja saa tehdä.
ilman turvaverkkoa. Meillä 6 lasta (ikähaarukka 2-15v) ja oli itsestäänselvä asia et verkkoakin ostettiin.