Käyttäisitkö suoralahkeisia collareita siisteinä housuina?
Onko ne liian rennot vai voisiko toimia siistin yläosan kanssa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mihin tarkoitukseen?
No siis siistin housuasun tarkoitukseen. Töihin, kyläilyyn, kahvilaan, museoon yms.
Mä käytän sellaisia joka päivä myös töissä. Mulle on ihan sama onko ne jonkun mielestä siistit vai ei. Ihan mukavuuden vuoksi käytän.
Joo, olen käyttänyt. Ei vaatteen tarvitse olla epämukava.
Olen nähnyt työkaverilla erittäin tyylikkään collarikankaasta tehnyn asun, jossa oli suorat housut. Jakussa oli nepparit. Siisti ja nuorekas asu. Muistaakseni oli ostanut sen Prismasta noin puoli vuotta sitten. Hän pukeutuu aina tosi tyylikkäästi ja hänellä on varma maku.
Jollain alle puolitoista vuotiaalla voisin käyttää.
Kauppaan, museoon ja kyläilyyn nuo on jees. Töissä en kyllä käyttäisi. Mutta riippuu varmaan siitäkin, mitä tekee työkseen.
Olen hylännyt kankeat ja kovat farkut ja siirtynyt puuvilla ja collarihousuihin. Paljon mukavampi olla. Eli joo kyllä käytän tilanteessa kuin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan, museoon ja kyläilyyn nuo on jees. Töissä en kyllä käyttäisi. Mutta riippuu varmaan siitäkin, mitä tekee työkseen.
No toimistoon. On paljon mukavampi olla kun koko päivän joutuu istumaan.
Riippuu ihan millaisista collareista kyse. Esim. Kaikon Everyday pantsit on tyylikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt työkaverilla erittäin tyylikkään collarikankaasta tehnyn asun, jossa oli suorat housut. Jakussa oli nepparit. Siisti ja nuorekas asu. Muistaakseni oli ostanut sen Prismasta noin puoli vuotta sitten. Hän pukeutuu aina tosi tyylikkäästi ja hänellä on varma maku.
Prismasta,
Collarit ovat urheiluun/oleskeluun. Ei ne siistit housut ole siinä mielessä kun siistiä yleensä käytetään pukeutumisen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan millaisista collareista kyse. Esim. Kaikon Everyday pantsit on tyylikkäät.
No esimerkiksi ne. Toimii ihan hyvin toimistohousuinakin. Ei ne mitkään lenkkihousut oikein olekaan.
Olisi melko koomisen näköistä laittaa collarit alaosaan ja silkkipaita yläosaan. Mutta esimerkiksi rennon t-paidat kanssa collarit sopivat, jos ei ole juhlava tilaisuus kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toimistoon. On paljon mukavampi olla kun koko päivän joutuu istumaan.
Nykyisin harvassa toimistossa on mitään siistiä pukeutumiskoodia. Ollaan ihan tavallisissa neulepaidoissa, huppareissa jne. Vielä silloin, kun itse aloittelin työuraa, olisi ollut todella paha tyylimoka mennä toimistolle huppari ja college-housut päällä. Jakkupuku oli vakio.
Vierailija kirjoitti:
Collarit ovat urheiluun/oleskeluun. Ei ne siistit housut ole siinä mielessä kun siistiä yleensä käytetään pukeutumisen yhteydessä.
Jos on vaikka tummansiniset, niin miten ne eroaa tummansinisistä suorista housuista, paitsi että ovat paksumpaa kangasta ja mukavammat? Kaikkiin sekoitekankaisiin ei tule edes pahoja polvipussejakaan.
En käyttäisi