Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö suoralahkeisia collareita siisteinä housuina?

Vierailija
13.08.2026 |

Onko ne liian rennot vai voisiko toimia siistin yläosan kanssa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi 

Vierailija
2/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin tarkoitukseen?

Vierailija
4/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä kysytkö tosissasi

Vierailija
5/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin tarkoitukseen?

No siis siistin housuasun tarkoitukseen. Töihin, kyläilyyn, kahvilaan, museoon yms.

Vierailija
6/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sellaisia joka päivä myös töissä. Mulle on ihan sama onko ne jonkun mielestä siistit vai ei. Ihan mukavuuden vuoksi käytän. 

Vierailija
7/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen käyttänyt. Ei vaatteen tarvitse olla epämukava. 

Vierailija
8/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. 

Vierailija
9/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt työkaverilla erittäin tyylikkään collarikankaasta tehnyn asun, jossa oli suorat housut. Jakussa oli nepparit. Siisti ja nuorekas asu. Muistaakseni oli ostanut sen Prismasta noin puoli vuotta sitten. Hän pukeutuu aina tosi tyylikkäästi ja hänellä on varma maku.

Vierailija
10/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain alle puolitoista vuotiaalla voisin käyttää.

Vierailija
11/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan, museoon ja kyläilyyn nuo on jees. Töissä en kyllä käyttäisi. Mutta riippuu varmaan siitäkin, mitä tekee työkseen.

Vierailija
12/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hylännyt kankeat ja kovat farkut ja siirtynyt puuvilla ja collarihousuihin. Paljon mukavampi olla. Eli joo kyllä käytän tilanteessa kuin tilanteessa. 

Vierailija
13/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan, museoon ja kyläilyyn nuo on jees. Töissä en kyllä käyttäisi. Mutta riippuu varmaan siitäkin, mitä tekee työkseen.

No toimistoon. On paljon mukavampi olla kun koko päivän joutuu istumaan. 

Vierailija
14/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millaisista collareista kyse. Esim. Kaikon Everyday pantsit on tyylikkäät.

Vierailija
15/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt työkaverilla erittäin tyylikkään collarikankaasta tehnyn asun, jossa oli suorat housut. Jakussa oli nepparit. Siisti ja nuorekas asu. Muistaakseni oli ostanut sen Prismasta noin puoli vuotta sitten. Hän pukeutuu aina tosi tyylikkäästi ja hänellä on varma maku.

Prismasta,

Vierailija
16/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collarit ovat urheiluun/oleskeluun. Ei ne siistit housut ole siinä mielessä kun siistiä yleensä käytetään pukeutumisen yhteydessä. 

Vierailija
17/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan millaisista collareista kyse. Esim. Kaikon Everyday pantsit on tyylikkäät.

No esimerkiksi ne. Toimii ihan hyvin toimistohousuinakin. Ei ne mitkään lenkkihousut oikein olekaan.

Vierailija
18/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi melko koomisen näköistä laittaa collarit alaosaan ja silkkipaita yläosaan. Mutta esimerkiksi rennon t-paidat kanssa collarit sopivat, jos ei ole juhlava tilaisuus kyseessä. 

Vierailija
19/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toimistoon. On paljon mukavampi olla kun koko päivän joutuu istumaan. 

Nykyisin harvassa toimistossa on mitään siistiä pukeutumiskoodia. Ollaan ihan tavallisissa neulepaidoissa, huppareissa jne. Vielä silloin, kun itse aloittelin työuraa, olisi ollut todella paha tyylimoka mennä toimistolle huppari ja college-housut päällä. Jakkupuku oli vakio. 

Vierailija
20/25 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Collarit ovat urheiluun/oleskeluun. Ei ne siistit housut ole siinä mielessä kun siistiä yleensä käytetään pukeutumisen yhteydessä. 

Jos on vaikka tummansiniset, niin miten ne eroaa tummansinisistä suorista housuista, paitsi että ovat paksumpaa kangasta ja mukavammat? Kaikkiin sekoitekankaisiin ei tule edes pahoja polvipussejakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän