Paljonko rahaa tilillä tänään?
Tässä ei kysytä osakkeita, rahastoja, miehen rahoja.
Vaan oman tilisi saldo tänään?
Kommentit (106)
13 000 Euroa. Tulossa 3 viikon sairaalalasku ja uusia lääkkeitä pitää ostaa. Ei hyvä.
1080 €. Lompakossa parikymmentä kaks kymppistä ja korttitilillä tuo tonni. Heräteosto varat jos sattuu jotakin saamaan halavalla. (Kalliimpia mietittävä hetki)
Vähän yli 600 e, palkka 3,5 vkon päästä 😬
2,70€ ja tällä täytyy pärjätä ensiviikkoon. Ruoka-apu kassi maksaa 2€, jota en pääse hakemaan kun 70senttiä ei riitä linkkimatkoihin ja matka on liian pitkä kävellä edestakaisin.
806 euroa :))
Ostin 50 kpl kone äsken.
N 32
806 euroa :))
Ostin 50 kpl kone äsken.
Unohdin kirjoittaa että mulla on aina yli 500 käteinen lompakossa :) siis 806 + 700
N 32
Käyttötilit: (puolison kanssa toinen yhteinen) on 6000€
Omassa jemmassa 15 000€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa pitäisi näyttää kuva saldosta. Muuten kohta näkyy taas niitä joilla on käyttötilillä 3,5 miljardia ja säästötilillä vähän enemmän
Itsellä tilipäivä, joten saldo on vähän yli 5000eurTämä. Ei näillä ketjuilla ole mitään arvoa, kun ei ole rekisteröityneitä palstalaisia, joihin voisi "tutustua" ja seurata, ovatko he ketjujen perusteella sellaisia kuin kertovat olevansa. Kuka tahansa voi vastata tähän ihan mitä tahansa.
Itse en trollaa mutta en myöskään rekisteröi nimimerkkiäni kun kerran ei ole pakko. En tiedä juuri tämän päivän saldoa, mutta noin 17 000 euron luokassa liikutaan. Nettopalkka noin 2300 e/kk, josta oma osuus asumiskuluista + ruoasta alle 1000 e/kk, eikä yli vuoteen ole päässyt paljon matkustelemaan, joten säästöä on kertynyt.
Onko tällaisella ketjulla muutoinkaan mitään merkitystä? Miksi toisen tilin saldo ketään kiinnostaa? Ja mulla näkyis olevan 10300€, mitä sitten?
Tarpeeksi, voisin elää 6-7 vuotta pelkillä säästöillä.
Käyttötilillä 22560 €. Asp-tilillä 12150 €.
Ihan kuin nätti-Jussilla...
Eniten
Tottakai palkka- tai tuenmaksupäivänä pitää tuhlata tili nollaan, eihän rahaa muulloin tarvitse(joidenkin välkkyjen logiikalla)...
Olisi kiva tietää minkä ikäisiä te, joilla on tuhansia säästössä olette?
KILTTIYS kirjoitti:
34 miltsii ja risat.
Ei riitä... Köyhä!!!
Melkein kaksi sataa euroa