Paljonko rahaa tilillä tänään?
Tässä ei kysytä osakkeita, rahastoja, miehen rahoja.
Vaan oman tilisi saldo tänään?
Kommentit (106)
Käyttötilillä 1 600 €, ASP 22 000 € ja säästötili n. 3 000 €. Lisäksi muutamalla tonnilla rahastoja.
ok-tuloinen sinkku olen, ei lapsia, ei autoa. Rahaa menee kyllä nettishoppailuun ja ruokiin paljon, mutta jää sitä joka kuu jotakin säästöönkin. Kohta tarkoitus ostaa asunto.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä 1 600 €, ASP 22 000 € ja säästötili n. 3 000 €. Lisäksi muutamalla tonnilla rahastoja.
ok-tuloinen sinkku olen, ei lapsia, ei autoa. Rahaa menee kyllä nettishoppailuun ja ruokiin paljon, mutta jää sitä joka kuu jotakin säästöönkin. Kohta tarkoitus ostaa asunto.
Lukutaito kuitenkin hukassa.
Käyttötili 160€, jemmatili 5800€ ja säästötili 15800€. Perjantaina palkkapäivä, ei riitä tuo 160 sinne asti, huomenna pitää tankata ja käydä ruokakaupassa.
Noin 28 000.
Kattoremppa menossa, siihen menee
16 000.
172 euroa. Tein konkurssin 2018. Aikanaan oli helposti 100k tilillä. Siksi kait teinkik konkurssin.
Miten niin monella on muka useita kymmeniä tuhansia tilillä?? Luulin että tässä puhuttiin käyttötilistä, ei säästöistä.
Useampi tili, mutta yhteensä niillä 47 643,04 e.
Käyttötilillä 400, säästötilillä n. 14500. Säästötili on päässäni ns. olematonta rahaa, kuten kuuluu ollakin, sillä varallisuutta ei ole ja olen eronnut vuokralla asuva äiti.
79 700 €.
Asun vuokralla (toistaiseksi). Ei autoa. Ei lapsia.
Käyttötilillä 30€, "säästötilillä" noin 500€
olisi tyhmää kertoa tilin saldoa täällä ja olla tunnistautuneena käyttäjänä tai edes pysyvän nimimerkin suojissa, koska ajan myötä siitäkin voidaan jäljittää ihminen ja tehdä vaikka tilipetos.
-0,09€