Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Raskauden hankalin vaihe pukeutumisen kannalta?

Vierailija
16.08.2006 |

Odotan kolmatta ja nyt (rv 13+) alkaa olemaan haastavaa löytää aamuisin sellaisia vaatteita, jotka eivät päivän mittaan ala ahdistavasti puristamaan mahan ilmestyessä aina jostain iltaa vasten. Melkein kaikki housut ja hameet ovat liian tiukkoja vyötäröltä, että pystyisi pitämään ja lisäksi koko olemus ja ulkonäkö on järkyttävän pönäkkä ja tasapaksu =/ Näytän juuri siltä, että olen viettänyt viimeiset kuukaudet pää sipsipussissa. Painoa ei kuitenkaan ole tullut " kuin" kaksi kiloa.

Innolla odotan aikaa parin kuukauden kuluttua, kun näytän raskaana olevalta enkä lihavalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vatsa niin valtava, ettei omia varpaitaan näe eikä taivu mihinkään. Vessassakin pyyhkiminen vaikeaa (vatsaa kivisti venyttäminen ja kiertoliikkeet) ja pikkuhousujen jalkaan saaminen aikamoista taiteilua :)

Vierailija
2/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimenen kuukausi kun uloslähtiessä mies/työkaveri joutui laittamaan kengät mulle jalkaan, en taipunut yhtään kun olen pienikokonen ja lapsi taas oli tavallisen kokoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on sellainen ongelma!

Ja kun töissä käyn niin pitäisi olla kutakuinkin asiallisesti pukeutunut...

Vierailija
4/4 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vatsa nyt yhdessä yössä tullut.. Mä ainakin " kasvoin" sen mukana.. Tarkotan siis, et siihen tottui niin, ettei se haitannut yhtään..