Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian pitkä 3-vuotias!

Vierailija
16.08.2006 |

Oltiin eilen neuvolassa ja th valitti taas, että tyttö on liian pitkä. Pituutta tytöllä on 106cm ja tiedän, että on ikäistään pitempi. Mistähän tämä voi johtua ja mitä asialle voi tehdä? Huolestuttaa kovasti! Me vanhemmat ollaan ihan normaaleissa mitoissa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei muuta huolia ole, niin sit pitää keksimällä keksiä....

Vierailija
2/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moista aiheuttaa.

Naurettavaa on sanoa vaan höpö höpö, jotkut vaan on pitkiä. Tottahan se on, että jotkut vaan on pitkiä (tällöin suvussakin on usein pitkiä), mutta asia kannattaa tutkia! Mun mies on ollu kolmevuotiaana 104cm ja on nyt 196cm pitkä. Eli käyrien mukaan jos tyttö jatkaa kasvua, niin melkoisen pitkä on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

moista aiheuttaa.

Naurettavaa on sanoa vaan höpö höpö, jotkut vaan on pitkiä. Tottahan se on, että jotkut vaan on pitkiä (tällöin suvussakin on usein pitkiä), mutta asia kannattaa tutkia! Mun mies on ollu kolmevuotiaana 104cm ja on nyt 196cm pitkä. Eli käyrien mukaan jos tyttö jatkaa kasvua, niin melkoisen pitkä on tulossa.

Ei kannata ihan ilman mitää tietoa leikkiä noin tietävää. Jos sun mies ja ap ovat 3-vuotiaina saman mittaisia, siitä ei vielä kovin kummoisia johtopäätöksiä voi vetää. Paitsi sinä.

Vierailija
4/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei pitkä lapsi, etenkään tyttö, ole kaunis.

Ja lyhyet pojat on karmeita.

Vierailija
5/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette itsekin olleet ' nopeakasvuisia' .... Ja jos lapsi kasvaa koko ajan omalla käyrällään niin en olis kamalan huolissani. Ja täytyy muistaa sekin, että lapset ei kasva tasaisesti, vaan pyrähdyksinä. Eli nyt voi mennä monta kuukautta ilman yhtään uutta senttiä.

Vierailija
6/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka 28..jäämässä jo pieneksi. Kukaan ei oo neuvolassa kummastellu, kasvu tasaista!! Tyttömme (joulukuussa 6 v) 115 cm ja 19 kg. Poika tosiaan on pitkä ikäisekseen ihan omissa silmissänikin, mutta sehän on vaan hyvä, kun kasvaa :) ihmisiä, kun on kaiken kokoisia!

Vierailija
7/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on tasan 100cm nyt ja puolen vuoden päästä täyttää vasta 3.

Vierailija
8/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tarkoita sitä,että aikuisena kamalan pitkä (välttämättä). Itse olin lapsena pitkä ja jo seiskalla saman pituinen, kun nyt. 170 cm.

Vierailija
9/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 181cm pitkä ja olen kyllä ollut hyvin tyytyväinen pituuteeni. Huomiota saa paljon ja tunnen itseni komeaksi naiseksi. Miesrintamalla ei ole ollut valittamista! Ainoastaan nuo lyhyempiä naisia tuntuu pituuteni kiusaavan. Älä todellakaan kuuntele noita idiootteja kommentteja!! Pitkillä naisilla menee hyvin, kuin myös lyhyilläkin! ihmisestä itsestään se on kiinni. Hyvä ryhti on pitkillä tärkein ja tähän auttaa ihan perusliikunta.

Nauti tyttärestäsi ja tulet varmasti kuulemaan paljon missi- kommentteja hänen varttuessaan! Minullakin on tyttö, tosin vauva vielä. Mutta pitkä tulee hänestäkin, ja hyvä niin! :-)

Vierailija
10/36 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lienee ihan oikeasti syytä tarkistaa teidän tyttö, ettei ole mikään sairaus taustalla.

Kasvun pitäisi olla suht. tasaista!

Vierailija
11/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 119 cm ja painoa 23 kg. Kengän numero 32.

Vierailija
12/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pituutta 119 cm ja painoa 23 kg. Kengän numero 32.

Vierailija
13/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsiä pienestä koostaan ihan patologisella tavalla, kun on pakko tällaisessa ketjussa hokea, etteivät pitkät tytöt voi olla kauniita. Hae apua itsellesi!

Vierailija
14/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla vähän lyhyempikin.

Mun mielestä on vaan rumaa jos nainen on liian pitkä.

Vierailija
15/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan nyt unohtaa puoleksi vuodeksi koko asian ja katsoa sitten mikä on tilanne. Tyttö ei mielestäni ole mikään korsto niinkuin joku sanoi vaan tosi suloinen pikkutyttö. Kengänkoko on 25 eli aika iso sekin.

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista!

AP

Vierailija
16/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan 28..

Vierailija
17/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin, että 3-vuotiaana oli 103 cm. Nyt 6-vuotiaana 125 cm ja eskariryhmänsä pisin.

Vierailija
18/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa oli nyt 17,8kg. Paino menee nolla käyrällä. Ei tytöllä mitään " vikaa" ole. Pituudesta ainut murhe ja huoli. Eipä se nyt auta varmaan kuin odottaa. Puolen vuoden päästä uudestaan mittaukseen. Tyttö on aina ollut pitkä ikäisiinsä verrattuna mutta huoletuttaa silti.

Vierailija
19/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että minua veikattiin 180 cm mutta kasvu tyssäsi aika lailla kun menkat alkoi 12-vuotiaana. Ja pituutta minulla on 168cm ja miehellä on 178cm

Vierailija
20/36 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta jos siitä tulee joku 2 metrinen hujoppi. Eikä ne lapset oo pienenäkään mitenkään suloisia, jos ovat korston kokoisia.

Mä kyllä veisin lapsen lääkäriin, enkä täällä mitään kyselis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä