Omistaako kukaan täällä pilatesrullaa?
Millaista suosittelisitte? Niitä näyttäisi olevan niin paljon eri kokoisia ja materiaalisia vaihtoehtoja...
Kommentit (27)
On kyllä huippu keksintö. Itsellä lähti selkä ja hartia jumit hetkessä
Päivittäin käytössä. Tekstruoitu/kuvioitu malli(for her pleasure)käytössä
www.halpahalli.fi/pilatesrulla-15x90-cm.html
Tuollainen 90cm pitkä on hyvä ja helppo käyttää. Ne pattirullat ovat liian rajuja vanhemmalle ihmiselle.
Mulla on ihan Prisman perusmalli. Käytössä jo kuudetta vuotta, maksoi 15,90€.
Mulla on kun fysioterapeutti suositteli sitä mun selkäkipuun. Se on nyt 3v seissyt mun vaatekaapissa kun en millään saa sitä käytettyä.
Ihan perusrulla. Oiskohan jotain 40 cm. Sillä saa fasettilukot auki, käytössä jo varmaan 7. vuotta.
Tykkään enemmän sellaisista pienistä, noin 20cm ja 5cm jumppapalloista. Niillä pääsee jotenkin jumeihin kiinni. Ihanaa on myös tyhjentää tuota isompaa pallo ilmasta ja laittaa se lapaluiden alle niin että pötköttelee sen päällä. Samoin toi pieni pallo pyörii kivasti jalan alla kun istuu.
Ei oo Pilates rullaa mut Yooga rulla löytyy.
Yooga rulla poistaa kaikki kolotukset ja on edullinen.
Joskus vuosia sitten hankin 3-in-1 -rullan, jossa on 3 rullaa sisäkkäin. Vain sitä suurinta ja sileintä olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vuosia sitten hankin 3-in-1 -rullan, jossa on 3 rullaa sisäkkäin. Vain sitä suurinta ja sileintä olen käyttänyt.
Pilatesrulla on eri asia kuin hierontarulla/foamroller, eikä pilatesrullassa ole nystyröitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilatesrulla on eri asia kuin hierontarulla/foamroller, eikä pilatesrullassa ole nystyröitä.
Kyseinen rulla myytiin pilatesrullan nimellä, eikä ole foamroller, eli yksikään kolmesta rullasta ei ole pehmeä.
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
https://www.puuilo.fi/kaira-pilatesrulla-94cm-o-14cm
Tuon päällä voi maatakin, auttaa selkään
Riippuu mihin käyttää. Lyhyellä on helpompi hieroa kehon osia (foam rolling), pitkän päällä on taas helpompi maata esim selällään ja avata rintakehää.
Myös pilatespalloa voi käyttää rintakehän avaamiseen ja moneen muuhun
Mulla on alan kaupasta ostettu rulla joka on ollut käytössä nyt jo 12 vuotta ilman ongelmia.