Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastusohjaaja verkostomarkkinoinnin uhrina, ahdistelee nyt omia asiakkaita, tekisi mieli lopettaa harrastus

Vierailija
27.04.2021 |

Eli tilanne on nyt se , että rakkaan harrastukseni opettaja on lähtenyt mukaan verkostomarkkinointibisnekseen jossa kaupataan lisäravinteita, törkeän kalliita sellaisia.

Opettaja erään tunnin päätteeksi vähänkuin puoliväkisin maistatti minulla näitä valmisteita ja buukkasi minulle jonkun infoluennon niistä. Luennoitsija tuli paikalle ja oli pelottavan hyökkäävä ja ylipirteä ja kertoi kuinka nämä satasen uniikit vitamiinit on mullistaneet hänen elämänsä. Alusta asti oletettiin että olen mukana ja lopuksi tivattiin paljonko tilaan. Kieltäydyin tilaamasta vielä mitään ja sanoin miettiväni, mutta sitten edustaja kaivoi kalenterinsa esiin ja käski ilmoittaa päivän mihin mennessä olen miettinyt.

Ahdistaa mennä seuraavalle tunnille, kyseessä harvinaisempi tanssilaji jota muut ei opeta lähialueilla. Ope ei nyt tunnu ymmärtävän että tekee melkoisesti hallaa omalle, oikealle työlleen kun on alkanut sen yhteydessä verkostomarkkinointihörhöilemään. Olen aika varma että minua koitetaan käännyttää niin pitkään kuin tuolla kuljen, mutta en haluaisi toisaalta lopettaa tärkeää harrastusta tämän takia.

Mitä kannattaa sanoa noille hörhöille, että jättävät rauhaan? Kaikkeen kun on joku melkeinpä lahkomaisia piirteitä omaava argumentti valmiina...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tiukasti, että et ole kiinnostunut tuotteista ja haluat keskittyä harrastukseen. Törkeää käytöstä ohjaajalta.

Vierailija
2/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet ole kiinnostunut. Jos aletaan jankkaamaan, niin sanot että koko homma on mielestäsi kusetusta. Jos vieläkin jatkaa, sanot ettet ole enää kiinnostunut jatkamaan harrastusta hänen ohjaamanaan. Kun tarpeeksi moni tekisi näin, eiköhän hänkin osaa ruveta arvottamaan toimintojaan ja ymmärtämään, ettei niiden yhdistäminen ole välttämättä bisneksen pyörittämisen näkökulmasta viisain valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain ”en tilaa”. Älä edes selittele mitään. Olet vain tiukkana, että et tilaa.

Jos myyminen jatkuu joka harrastuskerta, niin sano suoraan, että jos jatkaa tuotteiden tyrkyttämistä, niin lopetat harrastuksen.

Jos vetoat huonoon rahatilanteeseen, niin kerrotaan osakalaisesta jne.

Vierailija
4/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä tyyppejä nuo verkostomarkkinoijat. Itse katkaisin välit yhteen tuttuun, tuli sellaiset fiilikset, että on ylipäätään lähtenyt tutustumaan juuri sen takia, että saa tuputettua tuota roskaa mahdollisimman monelle ihmiselle. Piti katsella jotakin videoita ja mukamas itsekin tienannut tuolla vaikka mitä. Sanoin että tämä on pyramidihuijaus; edes videolla ei juurikaan tarkemmin selitetty ansaintamekanismia (joku internetsivujen teko, näin epäselväksi se jäi), vaan painotettiin uusien myyjien hankintaa 🤦‍♀️

Vierailija
5/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityisyrittäjä vai osa jotain isompaa yritystä? Jos on yksin niin sahaa omaa oksaansa, jos on osa isompaa niin voi valittaa opettajasta eteenpäin.

Vierailija
6/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta heti, köyhä!!

Vierailija
7/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyt suoraan ja teet valituksen tuosta tuputtamisesta kurssin järjestävälle taholle.

Vierailija
8/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylysti ilmoitat, että jos jatkaa vainoamista tuon asian tuputtamiseksi, lopetat ja haluat rahat takaisin, jos on maksettu harrastus. Olet maksanut vain harrastuksen ohjauksesta, et jostain painostamisesta johonkin, mikä ei liity harrastukseen.

Vierailija
9/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko firma kenties arctic nutrition?

Vierailija
10/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisen pomon vaimo hurahti verkostomarkkinointiin. Joka päivä tyrkytti niitä tuotteita tai olisi pitänyt lähteä hänen kanssaan johonkin seminaariin. Kerran lähdinkin ja oli sen luokan hurmosta amerikan malliin, että olin aivan äimistynyt, miten muuten niin jäykät suomalaiset olivat ihan fiiliksissä. Juu en lähtenyt siihen mukaan enkä ikinä ostanut niitä tuotteita. Lopulta jouduin kuitenkin luopumaan siitä työpaikasta, kun en enää jaksanut sitä tuputusta, eikä tämä nainen ymmärtänyt etten aio ostaa mitään. Erohan heille tuli sitten myöhemmin.

Vierailija
11/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistut vain tilanteesta kun aletaan tuputtaa. Ai hitsi, unohdin yhden tärkeän jutun ja juokset ovesta ulos.

Vierailija
12/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei:n sanominen on aina hyvä noissa tilanteissa. Muutoin vaan tanssit.

Vierailija
13/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko firma kenties arctic nutrition?

Se parantaa kuulemma jopa hortonin neuralgian, ms-taudin ja leukemian.

Vierailija
14/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä firma?

Vierailija
15/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painostus jatkuu, julkaise harrastusta järjestävän yrityksen nimi, jotta muut tietävät varoa.

Vierailija
16/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvi?

Vierailija
17/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomi ja kyllä, yritys juurikin tuo A N

ap

Vierailija
18/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se uuvatti ole googlettanut, että AN on suoraa jatkoa Ecoway:lle?

Missään ei ole edes riittävää tietoa tuotteista ja niiden alkuperästä. Tiedä mitä moskaa siinä elimistöönsä änkeää.

Vierailija
19/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei pidä sanoa, että mietin, jos tietää ettei halua mukaan.

Vierailija
20/37 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille ei koskaan pidä antaa mitään ns vihreää valoa, eivät muuten jätä rauhaan. Sano suoraan, että et ole kiinnostunut, ja että et halua mitään informaatiota asiasta enää koskaan ja missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi