Miksi disliketätte harmittomia juttuja täällä?
Kommentit (91)
Mun turhautuminen alkoi tänään siitä, kun keksin mielestäni oivan vitsin ja kukaan ei tuntunut pitävän siitä, kun ei ylänuolta ollenkaan tullut. Vai mitä mieltä ootte tästä vitsistä:
Metallityöläinen ihmettelee:
"Miksi meiltä tullaan tallia kyselee?
Ihan selvästihän me radiossa ollaan mainostettu, että metallia työstetään."
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Heti tulee aina kaksi dislikeä alkuun ja muille ei. Onko persuilla (tai muilla ihmisillä täällä) joku ihmistutka jos ei kuulu heidän joukkoon, niin erilaisille ystävällisille kommenteille dislike. En keksi muuta selitystä kuin ihmistutka.
Seura tekee kaltaisekseen, ette ole olleet tarpeeksi pitkään täällä ymmärtääksenne viidakon lakeja.
Emme halua toimia kovan viidakon lain mukaan vaan juosta kukkaniityllä.
Kukkaniitty on aika kaukana av:sta
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Heti tulee aina kaksi dislikeä alkuun ja muille ei. Onko persuilla (tai muilla ihmisillä täällä) joku ihmistutka jos ei kuulu heidän joukkoon, niin erilaisille ystävällisille kommenteille dislike. En keksi muuta selitystä kuin ihmistutka.
Herranen aika tähän tuli viisi alapeukkua! Kiitos yhdelle yläpeukun antaneelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura tekee kaltaisekseen, ette ole olleet tarpeeksi pitkään täällä ymmärtääksenne viidakon lakeja.
Niin. Joskus tuntuu että tosikkoja on liikaa, etteivät huomaa keveyttä ja huumorilla sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika tähän tuli viisi alapeukkua! Kiitos yhdelle yläpeukun antaneelle. :)
Sait sen minulta vertaistuen kannalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Joskus tuntuu että tosikkoja on liikaa, etteivät huomaa keveyttä ja huumorilla sanottua.
Täällä ei voi tietää mikä on huumoria ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla joku merkki tai hymiö, jonka voi lisätä viestiin, että joku tunnistaa sen huumoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut harmittomia vitsejä Kerrotaan huonoja vitsejä -osiossa. Lähes jokaiseen vitsiini tulee dislikejä. Turhauttaa.
Ap
Since you are so enamored with that word would it make you feel better if we continue this discussion entirely in English? You could really show your skills.
As I predicted, no takers. You people are ruining your own language with one that you cannot even speak.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla joku merkki tai hymiö, jonka voi lisätä viestiin, että joku tunnistaa sen huumoriksi.
Luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun turhautuminen alkoi tänään siitä, kun keksin mielestäni oivan vitsin ja kukaan ei tuntunut pitävän siitä, kun ei ylänuolta ollenkaan tullut. Vai mitä mieltä ootte tästä vitsistä:
Ihan selvästihän me radiossa ollaan mainostettu, että metallia työstetään."Ap
Miksi ihmeessä inhoat ja vihaat noin paljon metallityöläisiä että haluat pilkata heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästihän me radiossa ollaan mainostettu, että metallia työstetään."Ap
Miksi ihmeessä inhoat ja vihaat noin paljon metallityöläisiä että haluat pilkata heitä?
Itse olen metallityöläinen. Eikä tuossa mielestäni ole mitään vihaa.
Ap
Ap:n mielestä harmittomat jutut eivät välttämättä kaikkien mielestä ole harmittomia.
Ap miksi käytät tuollaista typerää anglismia?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä harmittomat jutut eivät välttämättä kaikkien mielestä ole harmittomia.
Kiitos kommentistasi, sillä tuo avasi näkemystäni ja vastasi kysymykseeni toisen silmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi käytät tuollaista typerää anglismia?
Selaa vähän tätä ketjua niin löydät kysymykseesi vastauksen
Ap
kokki vitsissä alapeukku todennäköisesti tuli siitä, että sitä ei tajuttu.
Vierailija kirjoitti:
kokki vitsissä alapeukku todennäköisesti tuli siitä, että sitä ei tajuttu.
Ahaa, enpä tullut tuotakaan ajatelleeksi.
Saattaapi varmaan muissakin vitseissä olla sama juttu. Ehkäpä vitsini saattavat olla vähän vaikeita tajuta.
Ap
Tämä on ollut hyvä keskustelu kannaltani.
Te olette nyt koulineet itseäni vähän kaltaiseksenne.
Alan päästä jyvälle ajatusmaailmastanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut harmittomia vitsejä Kerrotaan huonoja vitsejä -osiossa. Lähes jokaiseen vitsiini tulee dislikejä. Turhauttaa.
Ap
Since you are so enamored with that word would it make you feel better if we continue this discussion entirely in English? You could really show your skills.
As I predicted, no takers. You people are ruining your own language with one that you cannot even speak.
I was thinking about answering you, but since your snarkiness was mainly directed at OP, I thought better of it.
But I guess I’ll say it anyway: you think you’re being ”clever”, but your rudeness is so plain to see you’re only embarrassing yourself, if anything.
No one sees a need to switch to English over something like this, not only because it’s exclusionist, but because most Finns *do know* enough English to perfectly understand what OP meant.
Languages change and evolve over time; I hope I don’t need to remind you of all the borrowed words in Finnish as is. Or especially the ones in English – that’s a whole ’nother beast.
So get off your high horse, ya daft c*nt.