Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi disliketätte harmittomia juttuja täällä?

Vierailija
26.04.2021 |

Niin kertokaa!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

disliketätte

Tuollaista sanaa ei ole olemassa.

Alapeukkua sulle taas lisää. Suomen kielen puhumisella saat yläpeukkua. Helppoa.

Vierailija
22/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dislike on kunnianosoitus. Kommenttisi on herättänyt tunteita, parempi sekin kuin pyöreät kiikarit molemmissa sarakkeissa.

Sun kommentti vähän lohduttaa oloani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osuvasti osaa vastata teille, mutta mielivaltainen dislikettäminen psyykkaa hetkittäisesti.

Vihamielisiltä noi disliket tuntuvat.

Ap

Tunnut olevan itse vihamielinen. Ettet vain sattuisi asumaan Pietarissa tai Porvoossa?

Vierailija
24/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin vain itse saan dislikeä.

Miksi ihan oikeasti olette noin ilkeitä?

Minkälaisia tyyppejä oikein olette?

Ap

Miksi käytät englantilaisperäistä sanaa "dislikettää" kun suomen kielessä on on hyviä vaihtoehtoja tuolle sanalle? Esim. inhota, vieroksua, kammota, olla pitämättä, olla tykkäämättä, mitätöidä, ei-välittää, viitata kintaalla, kääntää selkänsä, inhota. Näissä eri ilmaisuissa on vielä sekin hyvä puoli, että niissä on sävyeroja. 

Vierailija
25/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein osuvasti osaa vastata teille, mutta mielivaltainen dislikettäminen psyykkaa hetkittäisesti.

Ap

Tunnut olevan itse vihamielinen. Ettet vain sattuisi asumaan Pietarissa tai Porvoossa?

Heti aletaan isottelemaan kun joku nyyppä ihmettelee alapeukkuja. 

Vierailija
26/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy joka lähtöön ihmisiä, joten käytännössä aina tulee alapeukkua. 

Vierailija
27/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dislikettää 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Vierailija
28/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole vihamielinen. Olen vain turhautunut.

Kaukana asun noista paikoistakin.

Vierailija
29/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia elämä niin ei ehdi vetää hernettä nenään, joista merkityksettömistä alanuolista. 

30/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dislike on olemassa iha sitä varten että voi ilmaista olevansa eri mieltä tai että ei vain siitä. Ei sitä tarvitse perustella että miksi on dislikettänyt jotain.

Ei pidä paikkaansa täällä.Täällä on ne vakiot jotka ottavat tietyt silmätikuksi ja v-tuilee. 

Vierailija
31/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän huvittaa kyllä nyt tämä koko skenaario.  Tekee vitsejä ketjuun --> alapeukkuja --> pahoittaa mielensä. 

Jotenkin tragikoomista.

Vierailija
32/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän huvittaa kyllä nyt tämä koko skenaario.  Tekee vitsejä ketjuun --> alapeukkuja --> pahoittaa mielensä. 

Jotenkin tragikoomista.

Sait kuin saitkin siis ihmiset nauramaan! 

Vierailija
33/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin tämän laittoman, asiattoman ja sääntöjen vastaisen aloituksen palstan ylläpidolle.

Vierailija
34/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin vain itse saan dislikeä.

Miksi ihan oikeasti olette noin ilkeitä?

Minkälaisia tyyppejä oikein olette?

Ap

Miksi käytät englantilaisperäistä sanaa "dislikettää" kun suomen kielessä on on hyviä vaihtoehtoja tuolle sanalle? Esim. inhota, vieroksua, kammota, olla pitämättä, olla tykkäämättä, mitätöidä, ei-välittää, viitata kintaalla, kääntää selkänsä, inhota. Näissä eri ilmaisuissa on vielä sekin hyvä puoli, että niissä on sävyeroja. 

Ei noi ole osuvia sanoja mitä yritän sanoa.

Osuva olisi ala-nuolittaa, mutta kömpelöltä se sana vaikuttaa. Ehkäpä itse olen kuullut ikäisiltäni dislikettää sanasta ja siitä sen sanan käyttö on tarttunut minuunkin. Olisipa joku ytimekäs sana ala-nuolelle.

Ap

Vierailija
35/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dislike on olemassa iha sitä varten että voi ilmaista olevansa eri mieltä tai että ei vain siitä. Ei sitä tarvitse perustella että miksi on dislikettänyt jotain.

Ei pidä paikkaansa täällä.Täällä on ne vakiot jotka ottavat tietyt silmätikuksi ja v-tuilee. 

Silmätikuksi joutuu vain jos on nimimerkki.

Vierailija
36/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alapeukku = olen erimieltä kanssasi, en tykkää, ei miellytä, Ei, 

Niin sekä:

alapeukku = kirjoitusvirheitä tekstissä, tekstistä ei saanut selvää, kuullostaa typerältä yms.

Näin sekä: Kuulostaa typerältä vrt. kuullottaa (ruskistaa, paistaa).

Vierailija
37/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut harmittomia vitsejä Kerrotaan huonoja vitsejä -osiossa. Lähes jokaiseen vitsiini tulee dislikejä. Turhauttaa.

Ap

Since you are so enamored with that word would it make you feel better if we continue this discussion entirely in English? You could really show your skills.

Vierailija
38/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Heti tulee aina kaksi dislikeä alkuun ja muille ei. Onko persuilla (tai muilla ihmisillä täällä) joku ihmistutka jos ei kuulu heidän joukkoon, niin erilaisille ystävällisille kommenteille dislike. En keksi muuta selitystä kuin ihmistutka.

Vierailija
39/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tragikoomista.

Pahoitan mieleni, kun en käsitä mitä pahaa vitsissäni on.

Ap

Vierailija
40/91 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huumorikommentille sekä neutraalille kommentille tulee heti tosikkojen dislike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän