Miksi disliketätte harmittomia juttuja täällä?
Kommentit (91)
Monesko alapeukutusta (tai, anteeksi, ”alanuoletusta”) käsittelevä aloitus tämä onkaan viikon sisään…?
Olen kertonut harmittomia vitsejä Kerrotaan huonoja vitsejä -osiossa. Lähes jokaiseen vitsiini tulee dislikejä. Turhauttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Monesko alapeukutusta (tai, anteeksi, ”alanuoletusta”) käsittelevä aloitus tämä onkaan viikon sisään…?
En minä ole törmännyt tälläisiin aloituksiin täällä.
Ap
No joskus selatessa tuota alapeukkua painaa vahingossa.
Tähänkin vain itse saan dislikeä.
Miksi ihan oikeasti olette noin ilkeitä?
Minkälaisia tyyppejä oikein olette?
Ap
Se on mani-pulointia - tämäkin sana on blokattujen listalla...
Tykkään alapeukuttaa omii kommenttejani. Voipi olla, et muutki tykkää siitä.
Dislike on olemassa iha sitä varten että voi ilmaista olevansa eri mieltä tai että ei vain siitä. Ei sitä tarvitse perustella että miksi on dislikettänyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia tyyppejä oikein olette?Ap
Miksi itse olet niin ilkeä? Tämäkin on yhdestoista aloitus tästä aiheesta johon olen tänään yhden illan aikana tömännyt Ja kaikki selvästi sinun tekemiä sillä ei täällä muitakaan alapeukkuja-hulluja ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut harmittomia vitsejä Kerrotaan huonoja vitsejä -osiossa. Lähes jokaiseen vitsiini tulee dislikejä. Turhauttaa.
Ap
Kannataneeko niitä edes seurailla....
Dislike on kunnianosoitus. Kommenttisi on herättänyt tunteita, parempi sekin kuin pyöreät kiikarit molemmissa sarakkeissa.
En oikein osuvasti osaa vastata teille, mutta mielivaltainen dislikettäminen psyykkaa hetkittäisesti.
Vihamielisiltä noi disliket tuntuvat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi täällä.... kuule, ei se alapeukku aina ilkeyttä tule, se on vaan talon tapa antaa mielipiteensä joka kommentille. Ulinalaudalla saa antaa "tää-ääniä" vain kun on tarpeeksi aktiivinen kommentoija. Siellä tuleekin niitä hyvin harvakseltaan. Mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Dislike on olemassa iha sitä varten että voi ilmaista olevansa eri mieltä tai että ei vain siitä. Ei sitä tarvitse perustella että miksi on dislikettänyt jotain.
Ihan piruuttani alapeukutan kirjoittajaa joka kayttaa "dislikettanyt" sanaa. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse olet niin ilkeä? Tämäkin on yhdestoista aloitus tästä aiheesta johon olen tänään yhden illan aikana tömännyt Ja kaikki selvästi sinun tekemiä sillä ei täällä muitakaan alapeukkuja-hulluja ole.
Nyt erehdyt henkilöstä, sillä tämä on ainut aloitukseni koko kuukauteen.
Ap
alapeukku = olen erimieltä kanssasi, en tykkää, ei miellytä, Ei,
disliketätte
mitä kieltä? Alapeukkua sulle taas lisää. Suomen kielen puhumisella saat yläpeukkua. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
alapeukku = olen erimieltä kanssasi, en tykkää, ei miellytä, Ei,
Niin sekä:
alapeukku = kirjoitusvirheitä tekstissä, tekstistä ei saanut selvää, kuullostaa typerältä yms.
Kuten millaisia?