Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* Enskat keskiviikkona *~*

16.08.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo eikös ton vauva-lehden pitäny tulla jo. Mä tilasin netistä joskus viime tai sitä edellisellä viikolla, onko ne unohtanu mut ihan kokonaan :(

Vierailija
22/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet: mukavaa ku käyt meitä morjenstamassa, kyllä se kaks kuukautta nopeasti menee :) Kirjottelehan välillä kuulumisia.

Remukka: toivottavasti ei tatteja kasva, toivon mukaan saatte pikaisesti korjattua, ettei tarvi tulvista sisällä kärsiä

Jessis: mukavaa, että siellä mennään parempaa suuntaan, innokasta peittojen heiluttelua

Juli: onnittelut synttäreiden johdosta :)

Titi: harmi ku täti tuli reissussa kiusaan. Toivottavasti tauko tekee tehtävänsä ja heti pärähtää plussa kehiin. Käyhän kertoilemassa kuulumisia.

Muskotti: taitaa noilla äiteillä on jonkinlainen vaisto tietää asioista vaikkei oo kertonnukkaan :)

anitah: toivottavasti se täti nyt sieltä kerta hänen vierailua odotetaan

Mooli: eiköhän sen pienen kivun kestä ku tietää mitä siitä seuraa :)

apila: toivottavasti siellä ollaan paremmalla mielellä. ei riitely ikinä mukavaa oo. pupuiluintoa :)

Mitäs mieltä enskat on tosta Valvomon mikä kesä? biisistä?? Siitä kuulee niin monia mielipiteitä. Musta se on jotenkin kiva sellanen letkee lallatus. Tuli vaan mieleen ku tulee tuolta voicelta just nyt.

On: ei mitään ihmeellistä. Tikuttelun alottelua saan hetken odotella, pupuillaan tässä jos sellanen fiilis on muutenkin. Kp 7/33-45.

-Sara-Maria-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroon menoa tässä odottelen eikä oikein mitään tekemistä. Ukkokin lähti harrastuksiinsa.

Oikeastaan siksi kirjoitan, kun huomasin, että mennään Sara-Marian kanssa just samoilla päivillä! Mulla myös kp7 ja kierto toivottavasti tulee olemaan tuota 35päivän luokkaa. Eli sainpas susta sitten piinailukaverin! Kiva löytää aina joka kiertoon joku, joka menee samoilla päivillä niin on tuplasti jännempää hommaa!

Titi-uulle halitusrutistukset negojen ja tädin vuoksi! Tuu heti takas, kun siltä tuntuu!

Moolille myös täältäpäin on peukut pystyssä! bd

Kindness: Eihei, et ole ainoa, joka pillitti Sinkkuelämää katsoessa! Tais se 4D-dokkari hieman herkistää... :)

Tälläista lätinää tällä kertaa! Moi!

Vierailija
24/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala päivä oli töissä tänään. En ehtinyt edes vilkaista enska-sivuja koko päivänä! Aargh! Onneksi sentään nyt on aikaa lueskella teidän kuulumiset.

Killa: Kiitos peukutuksista! Ajattelin testata perjantai-aamuna, jos ei nyt sitten hermo petä, ja jo huomenna¿ Ei noista sun ovisoireista ota selvää, paras vaan pupuilla vähän joka välissä ;)

Naksu & Bianco: Nuo teidän varmistelukeinot kuulostaa kyllä ihan takuuvarmoilta! Kyllä noilla eväillä luulis raskautuvan!

Apila: Eiks se Ryb&Dekkeri sitten käy? Tai se taitaa kyllä olla jotain vähän feikkimehua¿ Se Valion on vaan ihan ällöpahaa. Ja kannattaa leppyä miehelle tämän kerran vähän nopeammin, ihan vaan sen oviksen takia =)

Live: Aika jännät päivät sullakin! Plussatuulia sinne!

Lisbetille vilkutukset ja kärsivällisyyttä! Kaksi kuukautta menee äkkiä ja sitten pääsette taas tositoimiin!

Julille paljon onnea syntymäpäivänä!!!

Titille isot pahoittelut¿ Varmasti oli valtava pettymys, mutta toivotaan että ajatusten suuntaaminen välillä muualle toisi sitten sen yllätysplussan!

Saikku: Mikä on tilanne siellä? Eikös mennä nyt plussajunaan ihan samalla ovenavauksella?

Heipat ja kiitokset plussatoivotteluista myös Kepardille, Sara-Marialle, Remukalle, Apilalle, Deselle, Muskotille, Jessikselle ja Kindnessille!

ON: Mahakipu vaan kasvaa! Tänään on vähän menkkamaista jomotusta ja välillä pistelyä ja vähän niin kuin pientä kouristelua, ja valkkarikin on nyt tullut kuvaan! Ei tätä piinaa kestä! Ennen viikonloppua pitää kyllä testata, mutta on vähän vaikea sanoa onko se liian aikaista. Edellisten kiertojen mukaan on, mutta oviksesta laskien vois kai jo näkyä, kun se (kai) oli kp 14.

T: Meriheppa (kp 29/31-38)

Vierailija
25/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärionnittelut Julille! Oot horoskoopiltasi siis leijona - niin minäkin. Lukeeko enskat muuten horoskooppeja (kun näistä ennustuksistakin on ollut juttua)? Minä luen, mutta lähinnä huvin vuoksi. Aika taikauskoinen kyllä olen noin muuten, esim. vanhoja horoskooppeja en lue koskaan koska oon kuullut että se tuottaa huonoa onnea. Ja taikauskoani en osta vauvalehtiäkään, ja pitkään aikaan en uskaltanut tännekään kirjoittaa...

Titi-uulle pahoittelut tädistä! On varmaan hyvä pitää välillä vähän taukoa, ja keskittyä muihin asioihin. Ihanaa ja stressitöntä syksyä!!

Revin b-flyn sormustestin takia paljon tukkaa päästä, kalju kohta tuli takaraivolle. Mulla on vaan niin lyhyet hiukset että sain ihan tynkälangan niistä vaan sormuksen riiputtamiseen. Pojalla se aloitti, ja sitten en enää ottanutkaan selvää mihin suuntaan se pyöri ja pysähtyikö välillä vai ei. Täytyy kaivella jostain jotain kunnon lankaa.

Pipillä olikin hurja työvuoroputki! Toivottavasti ei tarvi ihan tuota tahtia koko syksyä painattaa!

Lisbeth: tsemppiä ja jaksamista sinne! Pari kuukautta menee tosiaan nopeasti ja lokakuussa ollaan ennenkuin huomaatkaan! Kiva jos jaksat kirjoitella silloin tällöin!

Moolilla on jännää! Koskas se siirto oikein tehdäänkään (en oo ihan pysynyt kärryillä, sorry)?

Killa ainakin kyseli meidän hoitoprojektista. Me ollaan siis menossa yksityiselle, Fertinovasta varasin ajan. Kävin omalla gynellä tuossa keväällä - silloin ultrasi ja kaikki oli kunnossa. Mulla on tosiaan suhteellisen säännöllinen kierto (ainakin gynen mukaan) ja lämpöjä seuraamalla löydän selvän oviksenkin, joten mitään tosi selvää syytä ei ainakaan gynen mielestä ole. Häneltäkin olisin saanut lähetteet johonkin perustutkimuksiin (sanoi, että soita syksyllä jos mitään ei ole tapahtunut), mutta ajattelin että jos hoitoihin asti vaikka päädytään, niin on kiva sitten pysytellä samassa paikassa ja saman lääkärin hoidettavana koko ajan.

Mutta nyt täytyy ruveta tekemään kotitöitä - hyrskynmyrskyn koko kämppä. Mä elän aina kuin pellossa jos mies ei oo kotona, ja sitten siivoan tehosiivouksella ennen kuin se tulee kotiin :)

+++onnea!

bee

Vierailija
26/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-maria: tykkään ite ainakin tosta valvomon mikä kesä biisistä, just semmonen et pikku hiprakoissaan pistää sukat pyöriin jaloissa :) Tällä on monta päivää soinut päässä just se täydelliset naiset mainos omppu biisi...*heiluttelee varpaitaan* telkku huutaa täysillä aina kun se tulee... ;)

Meriheppa: just niinku jo tuolla mainitsin et mitä pahempaa " lääke" on sitä tehokkaampaa se on :P siis tuosta greippimehusta. Itellä en oo ainakaan huomannu mitään vaikutusta tuolla ryb&dekkerillä...muutamana kiertona oon sitä litkinyt aika paljonkin. Tuo valion vastaava on nyt ihan uus tuttavuus mulle, aamusin ainakin nautittuna pistää hampaatirvessä-kalistuksen päälle....yöööööks!! liekkö mitään vaikutusta jos jois joka päivä pari tölkkiä greippi-lonkkua??!!! :D pitänee testata..alkaa taas nimittäin 2 viikon " loma" perjantain jälkeen, wihiii :)

tämä lähtee taas lämmittelemään miestä saunaan..ja VAIN JA AINOASTAAN oviksen takia leppyy pöllyyttämään sauna puhtaana lakanoita ;)

Vierailija
27/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun työt tuppaa välillä sekottamaan tätä palstailua. Nyt kuitenkin taas linjoilla!

TITI:lle pahoittelut tädistä...

Ei täälläkään mitään iloista kerrottavaa.. Täti tuli jo maanantaina, kuten veikkasinkin.. Kierto jäi lyhyeksi eli kp 26 muuttui 1. Nyt siis taas tättärää kestitään, eikä muuta voi.

Miehen kanssa saatiin hirmuriita aikaan maanantaina ja sekin vielä on tässä rassannut, joten ei ole kovin mukava viikko takana..

JESSICA: Hyvä, että miehesi alkaa taas olla kunnossa! Toivottavasti pupuilu uudella innolla tuottaa tulosta!

KILLA: Moikka ja kiitos, kun kaipailit!

MOOLI: Täällä peukut varpaat ja kaikki pystyssä sulle plussaa toivoen!

NAKSU: Mä teljen tän eukon tänne kellariin, jottei se kuitenkaan sun luo tulis! bd bd bd

Muillekin enskoille terveisiä ja toivotaan nyt tälle viikolle edes 1 kunnon PLUSSA! Ketäs ilmoittautuu piinailijoiksi loppuviikolle?

Oon@

Vierailija
28/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti tulin. Titille: pahoittelut tädistä. Käy kuiteskin välillä kertomssa kuulumisiasi kun siltä tuntuu. Täältähän meidät löydät. Yritän huomenna kommentoida enemmän. Nyt väsyttää...vuorotyö sotkee kun peräkkäin iltaa ja aamua...kotona ehtii vaan nukkua. Hyvää yötä kaikille ja vilkutuksia, olette mielessä.

Nenna

Vierailija
29/29 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Oonalle[/b]! Kiva kun löydyit, mutta kurjia kuulumisia sulla oli! :( Pahoittelut tädistä! Ja myös riidasta miehen kanssa, tylsä juttu!

[b]Nenna[/b]: tai toivotaan, että meitä ei löydetä täältä enää, kun Titi palaa.... Vaan o-puolelta! ;)

[b]Bianco[/b]: hyvä että asiat nyt etenee, siis noiden tutkimusten suhteen.

No nyt öitä kaikille!

Killa