PLUSSA ei voi olla totta!
en usko tätä. tässä kuussa vauvat ja raskautuminen ei ole käynyt kuin välillä mielessä (siis ennen sitä ajatteli 24/7) ja ovulaationkin olin tuntevinani menneen ohi. siis kuvittelin, ettei ollut mitään toiveita, mutta aamupöpperössä tein testin tuossa 10min sitten. sellainen david testit mammaksilta, onko tuttu?
hyvä kun olin kerinnyt pyyhkiä pyllyn niin siinä oli jo kaksi viivaa. olin ihan varma, että tein ovulaatiotestin, mutta ei. onkohan pakkaajilla tullut virhe, en voi uskoa tätä ja mistä saan sunnuntaina toisen testin kun ei paikallinen apteekki ole auki..
olo on niin sekava! ja olin pe juhlimassa, onko alkoholista (ja buranasta) vaaraa? koska olin 100% varma, etten voi olla raskaana. ei voi olla totta!!!
päällimmäinen tunne on epätodellinen, en osaa edes iloita vielä! tuntuu, että tämän täytyy olla virhe!!
sanokaa, että totta se on :)
viiva on ihan hyvin havaittavissa, ei mikään haamu mutta ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, sillä ei tietenkään ole merkitystä.
ja ei mitään oireita, vähän äklö olo, mutta saattaa johtua vielä perjantaista.. tissit ei ole kasvanu eikä pissata jatkuvasti..
Kommentit (3)
Onneksi olkoon, kyllä sä voit testiin luottaa jos kaks viivaa näytti! Eikä alkoholi varmasti haitannut, kun niin alussa vasta!
Mikä kiertopäivä sulla on, onko menkat myöhässä?
:)
Tutti
Nyt on kiertopäivä 28/28-30
ei tätä vieläkään usko! maha on kyllä siihen malliin kipeä, että kohta menkat alkaa.. jännittää mahottomasti :) tämä oli ensimmäinen kuukausi, kun vauvat eivät olleet päällimmäisenä mielessä, koska niin paljon asioita on tapahtunut viime aikoina. Voisi siitä päätellä, että stressiä kannattaa tosiaan välttää..
Onnea!!
Vihreänä kateudesta en ensimmäisellä palstavisiitillä " kyennyt" onnittelemaan, mutta aikuisuus sai voiton;)
Eli onnittelut täydestä sydämestä!