Taasd medi 40 miljon paketti ukrainaa suomeltta.
Kommentit (14)
Rahaa on. Kaikille muille paitsi suomalaisille.
Laarin pohjat jne.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hullunhommaa.
3 päivää kestävä sotilaallinen erikoisoperaatio on hullunhommaa.
Eihän se enää missään tunnu, pikkusumma kokonaisvelkaan verrattuna ! Sin män. Täällähän sitä rahaa ei tarvita kunhan Petteri saa isoilta pojilta taputuksia olalle 🤔
Taas venäläinen trolli kirjoittaa jotain outoa kieltä.
Pitäisi laittaa vapaaehtoiseksi, ne jotka haluavat lahjoittaa rahaa korruptio Ukrainalle niin ole hyvä vain.
Joka päivä menee kelaloisten elättämiseen 50 miljoonaa euroa ja vastikkeeksi ei saada mitään. Miksi tätä ei koskaan kyseenalaisteta. Miksi ei vaadita vaikka siivoamaan tai tekemään jotain hyödyllistä. Veronmaksajana ottaa päästä elättää laiskurielättejä.
Kelan elättämät luuserit saisivat painua hiiteen Suomesta. Ovat pahinta saastaa täällä.
Kela elätti = turhake = haitake -> poistoon
Vierailija kirjoitti:
Helvetin hyvä.
Ei ole. Ettekö te vassarit tajua että suomi menee konkurssiin ma muja rahoittamalla.
Eun kautta suomi antoi 40 miljoonaa ukrainalle taas. Kyllä rahaa on eikä veronmaaksajat vastusta.
Nyt ei oikein lähtenyt, kehitä jotain parempaa