Vanhemmat toivovat lapsistaan heteroita?
Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita – ”sydämeni vuotaa verta”, suree asiantuntija
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/b13ca6d4-cdd6-4445-ac39-d770…
Uskomatonta, vuonna 2021! Mitä helvetin väliä tuolla asialla on? Ja kyllä, olen itse kohta viisikymppinen tätinainen ja lisääntymiseni lisääntynyt, sydän ei ”vuoda verta”, vaan olla kuolla vitutukseen tällaisesta!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vituttaisi jos jälkikasvu osoittauisi homoiksi, saati sitten joiksikin transvestiiteiksi ja mölisisivät jostain sukupuolen vaihtamisesta. Perinnöttömäksi tekisin.
Onneksi oman lapsen perinnöttömäksi tekeminen on Suomessa mahdotonta. Voitko siis täydestä sydämestäsi valehtelematta sanoa että et enää rakastaisi lastasi jota olet rakastanut vaikka 17 vain sen takia että hän olisi homo, trans.. Sinä ja kaikki muut näin ajattelevat: ei kannata hankkia lapsia sillä vakavimmillaan voin tuhota hänen elämänsä täysin.
Minun vanhempani ainakin toivoivat. Toivoivat oikein hartaasti. Niin kovasti, että kun kerroin seurustelevani naisen kanssa katkaisivat välit kokonaan.
Olemme nyt naimisissa (naispari siis) ja meillä on kaksi lasta. Vaimoni vanhemmat ovat aivan ihania ja aina meidän tukenamme. Omat vanhempani asuvat kahdestaan vanhassa omakotitalossaan ja kai he ovat sitten tyytyväisiä valintaansa, etteivät halua nähdä meitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempani ainakin toivoivat. Toivoivat oikein hartaasti. Niin kovasti, että kun kerroin seurustelevani naisen kanssa katkaisivat välit kokonaan.
Olemme nyt naimisissa (naispari siis) ja meillä on kaksi lasta. Vaimoni vanhemmat ovat aivan ihania ja aina meidän tukenamme. Omat vanhempani asuvat kahdestaan vanhassa omakotitalossaan ja kai he ovat sitten tyytyväisiä valintaansa, etteivät halua nähdä meitä koskaan.
Järkyttävää. Miten olet selvinnyt?
Varmaan aika moni vanhempi salaa toivoo lapsensa olevan hetsku jotta voivat saada omia jälkeläisiä kumppaninsa kanssa.
Omista lapsistani 12v poika on todennäköisesti homo. Olen sinut asian kanssa. Ollut jo vuosia.
Miehelleni poikansa kumppaninvalinta oli kipeä, koska hän olisi kovasti toivonut sukunsa ns jatkuvan. Toinen lapsi on vapaaehtoisesti lapseton.
Ei kuitenkaan ole näyttänyt lapsilleen kuinka häneen koskee se ettei saa biologisia lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Miten olet selvinnyt?
Ihan hyvin. Yllättävää kyllä. Meillä muutenkin arvotettiin se vanhempien rakkaus aina esimerkiksi "jos jostain teistä tulee joku homo tai lesbo niin ette enää ole meidän lapsiamme", "jos ikinä jäätte kiinni lintsaamisesta / kaljoittelusta / pahanteosta ette ole enää meidän lapsiamme", "jos jäätte työttömiksi ettekä töihin pääse ette ole enää lapsiamme"...
Sellaisia vanhanaikaisia jääriä he olivat, joten kun vihdoin tunnustin heille täysi-ikäisenä pitäväni naisista ei se yllätyksenä tullut, että pistävät välit poikki. Ja olinkin jo todella väsynyt aina "kelpaamaan" heille, kun en kelvannut sellaisena kuin olin.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ei merkitystä, mutta homojen mielenterveysongelmat huolestuttaisi heti jos lapseni kertoisivat olevansa homoja. Tunnen kohtuullisen paljon homoja ja jonkinlainen tabu on miten paljon homojen joukossa on mielenterveysongelmia.
Voit miettiä mitä oma asenteesi vaikuttaa? Miten vaikuttaa se, ettei uskalla edes omille vanhemmilleen kertoa olevansa homo tai lesbo.
Tietenkin.
Homous on poikkeavuus. Jokin ei ole aivoissa yhdistynyt niin kuin normaalisti.
Voi toki aina miettiä mistä nämä mielenterveyden ongelmat johtuvat. Homous ei ole = mielenterveyden ongelmat. Oma suhtautuminen seksuaalisiin suuntautumisiin vaikuttaa valtavasti siihen uskaltaako lapsi (mikäli on siis homo/bi/lesbo/pan...) lopulta tulla kaapista vanhemmilleen.