Pizza ei ole erityisen hyvää
Totta kai nälässä se on mahtavinta päällä maan, mutta noin muuten aika ällöttävää.
Kommentit (31)
Pizza on hyvää! Me syödään sitä kerran kk.
Väsyttää myös syönnin jälkeen helvetisti. Ihan eri olo jos syö vähähiilihydraattisesti.
Et vaan ole kunnon pizzoja syönyt, vain jotain pakastepizzoja tai kotipizzan jauholättyjä
Vierailija kirjoitti:
Et vaan ole kunnon pizzoja syönyt, vain jotain pakastepizzoja tai kotipizzan jauholättyjä
Öööö no eipä aloitus koske nyt kumpaakaan. En tilaa kotipizzasta melkein ikinä mitään.
Pizza on parasta 😊
Olin kerran Italiassa kaksi viikkoa.
Söin 10 pizzaa matkan aikana.
Siihen ei vaan kyllästy 🍕🍕🍕🍕🍕
Mä olin pizzeriassa tarjoilijana ja söin joka päivä pizzan, nam.🍕
Kotona tehty pitsa on ihan parasta. Eikä siinä ole mitään epäterveellistä.
Ei pizza nyt parasta ruokaa ole, mutta onhan se ruoka, jonka melkein kaikki syövät mielellään. Varma valinta uuden tuttavuuden kanssa.
Jos sen saisi ilman tomaattikastiketta, voisin ehkä tykätä. Tuoreesta tomaatista pidän kyllä, mutten pyreestä, kastikkeesta tai ketsupista.
Antakaa hyvä koti pizzan pohja ohje tähän:
Jos osaa itse tehdä mieleistä, niin a vot. Ohut leivinjauhepohja ja paljon päällystettä. + litra maitoa tahi piimää tasottamaan maarua.
Atrian jauhelipizza on parasta! Senku laittaa vähäksi aikaa uuniin, niin oi oi oi namskista. Ja tämä herkku maksaa vain alle euron.
Hyvä pitsa on hyvää ja jotkut pitsat on erityisen hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Jos sen saisi ilman tomaattikastiketta, voisin ehkä tykätä. Tuoreesta tomaatista pidän kyllä, mutten pyreestä, kastikkeesta tai ketsupista.
Saahan niitä, esim. ranskankermalla.
samaa mieltä