Vanhemmat toivovat lapsistaan heteroita?
Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita – ”sydämeni vuotaa verta”, suree asiantuntija
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/b13ca6d4-cdd6-4445-ac39-d770…
Uskomatonta, vuonna 2021! Mitä helvetin väliä tuolla asialla on? Ja kyllä, olen itse kohta viisikymppinen tätinainen ja lisääntymiseni lisääntynyt, sydän ei ”vuoda verta”, vaan olla kuolla vitutukseen tällaisesta!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kaikkia muitakin toiveita, alkaen vauvan sukupuolesta. Miksi on hyväksyttävää toivoa esim. pitkää jälkeläistä mutta ei heteroa?
Mä toivon punapäistä lasta, koska itsekin olen. Äitinikin toivoi ja sai haluamansa. Mitä vikaa tässä oikeasti on, jos se on vaan toive eikä vaikuta mitenkään lapsen kasvatukseen tai hänen saamaansa rakkauteen?
Tämä on vähän sama kuin ihmeteltäisiin, että miksi vanhemmat eivät halua lapsestaan jotain muunlaista friikkiä. Aika monet vanhemmat haluavat mahdollisimman tavallisen lapsen.
Minä toivon että lapseni on älykkyydeltään vähintään 125, ettei akateemisten opintojen kanssa ole mitään vaikeutta. Samalla toivon, ettei hän tyydy AMK-tutkintoon. Toivon myös, että hän on pituudeltaan keskiverto ja klassisen kaunis.
Mikään näistä toiveista ei tietenkään vaikuta mihinkään vaikka tulisi debiili, kääpiökasvuinen vesipää.
Vierailija kirjoitti:
Toivovat lapsenlapsia.
Joita myös muilta kuin heteroilta saa. (On kuvottavaa toivoa narsistina omien geeniensä jatkumoa, kuriositeetti.)
Tottakai minäkin toivon lapsistani heteroita. Ihan vain siitä syystä, että jos päättävät haluta lisääntyä, niin se on huomattavasti helpompaa kuin homoseksuaalina. Ei se sen kummallisempaa ole.
Seksuaalinen suuntautuminen on minulle ihan se ja sama, kunhan ei suuntauduta lapsiin tai eläimiin tai ihmisten pakottamiseen.
Oikeastiko meillä on jo Ohisalon toivoma ajatusten tason vihapuheen kieltäminen voimassa? Lapsestaan ei saa siis enää toivoa musikaalista, iloista tai heteroa? Ylipäätään ihmisten toiveet ovat jotenkin kiellettyjä?
Aika normaalia ihan lapsen kannalta toivoa että siitä tulee hetero. Etenkin itä Suomessa on paljon syrjintää ja väkivaltaa homoja kohtaan. Entisessä kaveripiirissäni eräs jäi kiinni homoilusta ja kyllähän sitä ihmiset levittelivät ja sitten alkoi syrjiminen. Nykyään taitaa kaveri olla mielisairaalassa kun sairastui siitä miten häntä kohdeltiin. Olen nähnyt omin silmin Suomessa tällaista:
Aika moni toivoo, mutta sitä(kään) ei saa enää sanoa ääneen.
Homoseksuaalinen elämäntapa aiheuttaa tutkitustikin syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalinen elämäntapa aiheuttaa tutkitustikin syöpää.
Mitä syöpiä? Peräsuolen, kurkun ja suun syöpää?
Mitä ihmettä tarkoitti... "haluan tehdä lapselleni heteroelämää tutuksi"? 🤣
Kuulostaa lähinnä pelottavalle asennemaailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Toivovat lapsenlapsia.
Heterous ei ole tae lapsenlapsista. Toisaalta homoilla tai lesboilla voi olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivovat lapsenlapsia.
Joita myös muilta kuin heteroilta saa. (On kuvottavaa toivoa narsistina omien geeniensä jatkumoa, kuriositeetti.)
Joka ainoa elämänmuoto tällä planeetalla on evoluution tulos. Omien geenien jatkaminen on ykkösprioriteetti. Jokainen "levähippu" on narsisti.
Juu, on vapaaehtoisesti lapsettomia, kunhan ehkäisyvälineitä löytyy. Jos ei löydy, tulee vahinkolapsia. Ehkäisyä on ollut niin vähän aikaa, ettei sillä ole vieteillemme merkitystä.
En toivo lapseltani mitään muuta kuin että eläisi elämäänsä itselleen ja keskittyisi oman onnensa tavoitteluun olematta ilkeä ja itsekäs. Minusta vanhemmat eivät voi toivoa lapselleen muuta kuin hyvää elämää. Ei lapsi ole vanhemman omaisuus tai jatke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivovat lapsenlapsia.
Heterous ei ole tae lapsenlapsista. Toisaalta homoilla tai lesboilla voi olla lapsia.
Mikään ei ole tae mistään. Mitä tahansa VOI tapahtua. Joku lataa aseen, painaa piipun ohimolleen ja vetää liipaisimesta. Mutta tulee toimintahäiriö. Joku toinen saa salamaniskun päähän ja kuolee heti.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni toivoo, mutta sitä(kään) ei saa enää sanoa ääneen.
"Liberaali" yhteiskunta perustuu piikkilankaan ja ilmiantajien verkostoon.
Lesbous Ok, miesten välinen homoilu ei.
Vaikka tätä ei ole poliittisesti korrektia sanoa, niin ympäristö, ei pelkästään geenit, vaikuttaa seksuaaliseen suuntautumiseen. Miten muuten on mahdollista tällainen LGBT-suuntautumisten yleistyminen?
https://www.statista.com/statistics/719685/american-adults-who-identify…
Tottakai toivon myös että lapseni on hetero, mutta siihenpä ei voi vaikuttaa.