Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tahdot elämältäsi?

Vierailija
30.07.2023 |

Mitä toivot tulevaisuudeltasi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tahdo mitään? Asia selvä ja fine.

Vierailija
2/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-v ja oikeastaan en tiedä mitä haluan tulevaisuudelta. Iloa, seesteisyyttä, sosiaalisuutta ja onnellista parisuhdetta.

Urahaaveita ei enää ole. Uusi asunto talon sijaan olisi mukava, mutta siihen junaan mieheni ei lähde. Tulevaisuuttani rajoittaa pitkä avioliitto, mutta erotakaan en halua. Lapsista vielä 1 yläkoululainen asuu kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta haluaisin, hyviä ihmissuhteita, terveyttä. Mutta eipä niitä taida oikeasti löytyä, että kunhan tän nyt sais rämmittyä loppuun.

Vierailija
4/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy jatkaa eteenpäin.

Vierailija
5/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että onnistun pitämään aivoni vireinä ja innostumaan edelleen uusista asioista, oppimaan ja olemaan avoin maailmalle. Odotan, että saan nautittua mielenkiintoisesta elämästä niin kauan kuin se on mahdollista. Ja toivon, että kissani elää pitkään :) miaauu!

N-työtön-57v

Vierailija
6/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti terveyttä ja rahaa. Asunto merenrannalta, paljon bensiinillä käyviä arvoautoja, häränpihviä, Yms.

Vierailija
7/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aim high! ^

Vierailija
8/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy jatkaa eteenpäin.

Se ois muuten kova sana mullakin. Mulla tähän asti oli lapset, jo aikuiset, mutta meni siinäkin suhteessa matto alta, sen verran antoi tulla ja teki selväksi ettei mua kaivata.

Vierailija
9/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä, hyviä ihmissuhteita, uusia kokemuksia ja taloudellista riippumattomuutta. Tällä hetkellä näyttää hyvältä, mutta kukapa tulevaisuudetaan tietää.

Vierailija
10/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kerran elämässäni kokea aidon rakkauden ja päästä parisuhteeseen jonkun minulle sopivan miehen kanssa. Lapsi-juna meni jo niin enää voi haaveilla miehestä. Toivon myös, että tulevaisuudessa olisi vähän helpompaa taloudellisesti, vähän liian rankkaa tarpomista välillä tämä yksin elo tältäkin osin. 

Vierailija
11/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa tahtoisin elää ihanan, rakastavan ja turvallisen naisen kanssa. Nyt ainoa syyni elää on lapset.

Vierailija
12/13 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa tahtoisin elää ihanan, rakastavan ja turvallisen naisen kanssa. Nyt ainoa syyni elää on lapset.

Ei sekään huono syy ole.

Itseä pitää täällä halu saada hommat valmiiksi ja olla hyödyksi lapsille. Ja omituinen uteliaisuus.

Vierailija
13/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta olen toivonut yläasteelta asti. En ole vielä ollut niin onnekas että olisin sitä saanut. Alkaa usko jo mennä. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme