Vanhemmat toivovat lapsistaan heteroita?
Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita – ”sydämeni vuotaa verta”, suree asiantuntija
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/b13ca6d4-cdd6-4445-ac39-d770…
Uskomatonta, vuonna 2021! Mitä helvetin väliä tuolla asialla on? Ja kyllä, olen itse kohta viisikymppinen tätinainen ja lisääntymiseni lisääntynyt, sydän ei ”vuoda verta”, vaan olla kuolla vitutukseen tällaisesta!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Tämä suuntaus on todennäköisesti vastareaktio tälle yhä kärjistyvälle yhteiskunnalliselle ilmapiirille, jossa sukupuolia pitää olla kymmeniä ja ties mitkä suuntaukset pitää esittää jo peruskoulusta lähtien tavanomaisina ja normaaleina vaihtoehtoina. Olen itse homoseksuaali mies ja samalla lopen kyllästynyt kaikenlaiseen pridetykseen ja homouden ja muiden seksuaalisten ja sukupuolisten suuntausten tyrkytykseen ja hehkutukseen. En itsekään haluaisi kasvattaa mitään genderfluidia lasta, vaan ihan tavallisen tytön tai pojan. Ja heteroseksuaalina lapsi todennäköisesti pääsisi hieman helpommalla (vaikkakaan homona eläminen ei Suomalaisessa yhteiskunnassa ole enää minkäänlainen ongelma, vaikka jotkut itkupillit jotain syrjintää valittavat). En yhtään ihmettele, että ihmisillä on tullut mitta täyteen tästä kaikesta moninaisuuden toitottamisesta ja siitä, että kaikki kummallisimmatkin fetissit ym. pitäisi tunnustaa aivan tasa-arvoisina seksuaalisina suuntauksina.
Olen joistakin asioista kanssasi samaa mieltä, mutta mihin tämä hyökkäys fetissejä kohtaan liittyy? Kyllä fetisistit ovat ihan tasa-arvoisia muiden kanssa suuntauksineen, vai mitä meinasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä suuntaus on todennäköisesti vastareaktio tälle yhä kärjistyvälle yhteiskunnalliselle ilmapiirille, jossa sukupuolia pitää olla kymmeniä ja ties mitkä suuntaukset pitää esittää jo peruskoulusta lähtien tavanomaisina ja normaaleina vaihtoehtoina. Olen itse homoseksuaali mies ja samalla lopen kyllästynyt kaikenlaiseen pridetykseen ja homouden ja muiden seksuaalisten ja sukupuolisten suuntausten tyrkytykseen ja hehkutukseen. En itsekään haluaisi kasvattaa mitään genderfluidia lasta, vaan ihan tavallisen tytön tai pojan. Ja heteroseksuaalina lapsi todennäköisesti pääsisi hieman helpommalla (vaikkakaan homona eläminen ei Suomalaisessa yhteiskunnassa ole enää minkäänlainen ongelma, vaikka jotkut itkupillit jotain syrjintää valittavat). En yhtään ihmettele, että ihmisillä on tullut mitta täyteen tästä kaikesta moninaisuuden toitottamisesta ja siitä, että kaikki kummallisimmatkin fetissit ym. pitäisi tunnustaa aivan tasa-arvoisina seksuaalisina suuntauksina.
Olen joistakin asioista kanssasi samaa mieltä, mutta mihin tämä hyökkäys fetissejä kohtaan liittyy? Kyllä fetisistit ovat ihan tasa-arvoisia muiden kanssa suuntauksineen, vai mitä meinasit?
Fetissit ovat kuitenkin yksityisasioita jotka eivät nimenomaisesti liity homoseksuaalisuuteen. Eikä niitä olla koskaan tuomittu/kriminalisoitu kuin aiheesta...
Setan ja sexpon kaltaisten tahojen toiminta on monille meistä vastenmielistä juuri siksi, että he liittävät "kaikki on sallittua"-ajattelutapansa homojen oikeuksiin. Ja levittävät tätä "ilosanomaa" sitten valtaväestölle. Tällaisen mielikuvan luominen on paitsi harhaanjohtavaa, myös haitallista.
Tietenkin toivon lapsestani heteroa! Sehän ei silti tarkoita, että hylkäisin lapseni jos hän olisikin homo.
Toivon hänestä myös yliopistokoulutettua, mutta en yhtään nykyistä vähempää rakastaisi häntä vaikka hänestä tulisi vain joku sairaanhoitaja tms.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kaikkia muitakin toiveita, alkaen vauvan sukupuolesta. Miksi on hyväksyttävää toivoa esim. pitkää jälkeläistä mutta ei heteroa?
Ei musta ole hyväksyttävää toivoa pitkää jälkeläistä. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos kuulisit vanhemmiltasi, että he toivoivat sinun kasvavan vähintään 185 senttiseksi? Ja olisit 178 cm...
Yleensähän sitä toivoo lapsilleen mahdollisimman "helppoa" elämää, onko toi joku ihme?
Ymmärtääkseni ihan suomalainen tutkimus pystyi osoittamaan sen, että oliko se nyt viidennellä raskausviikolla koettu hormonihäiriö johti lapsiin joiden seksuaalinen suuntaus on valtavirrasta poikkeava.
Sinäkin AP olisit siis voinut valita että synnytätkö heteroita vai et.
Tosin pelkään että näin biologinen ajatus sukupuolisen suuntautumisen määräytymisestä ei käy kovin monen liberaalin ihmisen ajatusmaailmaan. "Se on ihmisessä oleva ominaisuus joka syntyy ihmisestä itsestään."
Minulla on 3 lasta. En halua heistä homoseksuaaleja ja pyrin kaikin tavoin edistämään tätä. Koulussa opetetaan, mitä opetetaan ja olen ohjannut lapsiani vastaamaan esim. koekysymyksiin koulun agendan mukaisesti, mutta muistuttanut oman päättelykyvyn käytöstä. Osaavat jo erottaa hölynpölyn seasta oikeaakin tietoa. Esim. muunsukupuolisuus on nykyajan keksintö. On vain naisia ja miehiä sekä kehityshäiriöitä. Parasta kasvatuksessani on se, että te kaikki viherhypervasemmistolaiset sekoilijat ette voi asialle yhtään mitään.
Toki toivon lapsesta heteroa. Toivon hänestä myös perinteitä kunnioittavaa akateemisesti koulutettua menestyjää, jolle raha ei turhaan aiheuta päänvaivaa ja joka pysyy terveenä sekä onnellisena. Ei haittaa jos joku tai mikään toive ei toteudu, sillä hän on aina rakas lapseni.
Sinänsä ei merkitystä, mutta homojen mielenterveysongelmat huolestuttaisi heti jos lapseni kertoisivat olevansa homoja. Tunnen kohtuullisen paljon homoja ja jonkinlainen tabu on miten paljon homojen joukossa on mielenterveysongelmia.
Täysin ymmärretävä toive paitsi niistä jotka eivät ole heteroita.
Niin no, tietysti se elämä olisi ehkä helpompaa jos olisi hetero. Tunnen muutamia homoja ja yhden transnaisen. Jokainen heistä on joutunut kärsimään sen vuoksi mitä ovat, vähättelyä, kiusaamista, yksinäisyyttä, väkivaltaakin. Maailma toki muuttunut tosi paljon suvaitsevaisempaan suuntaan sitten vuosituhannen vaihteen.
Kyllä mua vituttaisi jos jälkikasvu osoittauisi homoiksi, saati sitten joiksikin transvestiiteiksi ja mölisisivät jostain sukupuolen vaihtamisesta. Perinnöttömäksi tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vituttaisi jos jälkikasvu osoittauisi homoiksi, saati sitten joiksikin transvestiiteiksi ja mölisisivät jostain sukupuolen vaihtamisesta. Perinnöttömäksi tekisin.
Älä tee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee lapsia.
Tein jo. Ovat onneksi päästään terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, elänkö jossain kuplassa, koska tuttavapiirissäni ei tietääkseni juurikaan ole ihmisiä, joille lapsen homous olisi ongelma. Täällä av:lla taas tulee ihan erilaista näkökulmaa vastaan paljon.
Kyllä se enemmän niin päin on, että AV on se kupla ja sinä elät yhteiskunnan valtavirrassa. Täällä on aivan käsittämättömän konservatiiviset ja elämälle vihamieliset asenteet varsinkin sukupuolta, seksuaalisuutta ja seksiä koskevissa asioissa.
Tai sitten anonyymillä palstalla voi kertoa mitä mieltä asioista oikeasti on. Omalla nimellä somessa tai IRL voi esittää suvaitsevaisempaa kuin onkaan, ettei joudu myrskyn silmään ja maalitetuksi.
Sateenkaariparisuhteet/perheethän ovat suhteellisen uusi (massa)ilmiö.
Ei ihmiset sellaiseen yhden sukupolven aikana totu, vanhempi sukupolvi on ikänsä elätellyt toiveita lapsenlapsista ja lapsensa perhe-elämästä, joka olisi samankaltainen kuin itsellä - vanhemmillahan on taipumusta neuvoa ja opettaa lapsiaan, miten voivat opettaa homosuhteessa eläviä ilman kokemusta? Sellainen voi luoda suuren kuilun.
Vierailija kirjoitti:
Lesbous Ok, miesten välinen homoilu ei.
Perustele. Väitteessä ei ole perää, sillä kyse on samasta asiasta. Lesbous ja homous on rakastamista samaa sukupuolta kohtaan kuin itse on. Niissä ei ole eroa, joten miten toinen voi olla oikein, mutta toinen ei.
Toivoa saa vaikka mitä, kunhan hyväksyy ja rakastaa lastaan sellaisena kuin hän on.
Olisin toivonut, että lapseni menestyy koulussa, oppii nopeasti lukemaan ja pärjää ilman isoja ponnisteluja. Niin ei käynyt. Lapseni on silti minulle rakas ja omana itsenään täydellinen. Tuen häntä sataprosenttisesti ja uskon, että hän tulee pärjäämään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti toivoo, lapsi pääsee paljon helpommalla elämässä.
Aiemmin toki pääsi, kun homous ollut rikos, sairaus tai muuten haitta ihmisen elämän sujumisen kannalta. Tänä päivänä en olisi niinkään vakuuttunut, että esim. omat 10 ja 12 vuotiaat hyötyvät tai kärsivät suuntautumisestaan. Tilastollisestihan he luultavasti ovat heteroita.
Ymmärrän jos ihminen kokee suvunjatkamisen ja lapsenlapset tärkeänä, niin heterous auttaa asiassa.Toki tuolloinkaan mikään ei ole varmaa.
Ihan normaalia ja luonnollistahan noin on toivoa.