Vanhemmat toivovat lapsistaan heteroita?
Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita – ”sydämeni vuotaa verta”, suree asiantuntija
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/b13ca6d4-cdd6-4445-ac39-d770…
Uskomatonta, vuonna 2021! Mitä helvetin väliä tuolla asialla on? Ja kyllä, olen itse kohta viisikymppinen tätinainen ja lisääntymiseni lisääntynyt, sydän ei ”vuoda verta”, vaan olla kuolla vitutukseen tällaisesta!
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei toivoisi. No tietysti homot "vanhemmat".
En ole ”homo vanhempi”. Silti ei tullut tuollaiset häiriintyneet toiveet mieleenkään.
Ap
Olen miettinyt, elänkö jossain kuplassa, koska tuttavapiirissäni ei tietääkseni juurikaan ole ihmisiä, joille lapsen homous olisi ongelma. Täällä av:lla taas tulee ihan erilaista näkökulmaa vastaan paljon.
Niin toivonkin. Jos joskus ilmoittaisi homo olevansa teen välittömästi lasun
Kkoska en voi huolehtia tuollaisesta yksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, elänkö jossain kuplassa, koska tuttavapiirissäni ei tietääkseni juurikaan ole ihmisiä, joille lapsen homous olisi ongelma. Täällä av:lla taas tulee ihan erilaista näkökulmaa vastaan paljon.
Et. Av on häiriintynyt kupla.
Tietysti toivoo, lapsi pääsee paljon helpommalla elämässä.
Kuten aina, lasten vanhemmat ovat pääasiassa ihan he.....tin itsekkäitä. He ajattelevat vain omia halujaan. Jokainen vähänkin fiksumpi vanhempi toivoo vain, että lapset olisivat onnellisia elämässä.
Onhan niitä kaikkia muitakin toiveita, alkaen vauvan sukupuolesta. Miksi on hyväksyttävää toivoa esim. pitkää jälkeläistä mutta ei heteroa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on elämämkolulaisuus vahvalla edustuksella, tärkeitä arvoja on muiden turpiinvetäminen, rasismi, kouluttamattomuus, kännääminen ja muutenkin vastuuton ja muita kunnioittamaton elämä. Ei yhtään yllätä, että homouskin kuuluu maailman kauheimpiin asiohin näille ameeboille.
Vanhemmat yleensä toivovat, että lapsi pärjää hyvin ja on onnellinen, löytää hyviä ihmissuhteita ja tulee yleisesti hyväksytyksi eikä kiusatuksi.
Sellainen keskiarvolapsi, normaalipituinen ja -painoinen, ei ääriaatteita eikä ylettömän tyhmä, terve sillä tavalla, ettei kärsi kipuja ja toimintakyky on normaali. Sellaistahan vanhemmat lopulta toivovat. Harva vanhempi varmaan toivoo, että lapsi tulisi syrjityksi, joutuisi hirveästi taistelemaan tullakseen hyväksytyksi ja kärsisi olemassaolostaan (vaikkapa fyysisen vamman vuoksi, joka tuottaa joka hetki kipuja)?
Niin, ei kai sille mitään voi jos vanhempi jättää lapsen, suuntauksen vuoksi. Sitten kaikki elävät sen asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kaikkia muitakin toiveita, alkaen vauvan sukupuolesta. Miksi on hyväksyttävää toivoa esim. pitkää jälkeläistä mutta ei heteroa?
On tietenkin hyväksyttävää toivoa heteroa.
Eh... no tuota... luuletko ihan aikuisten oikeasti, ihan VILPITTÖMÄSTI, että tämä homomyönteinen liberaali tapa elää on A) yleistä ja hyväksyttävää muiden maapallon kansojen keskuudessa, kuin vain liberaalien länsimaisten joukossa? B) Luuletko, että SE ON AINUT OIKEA tapa elää, johon KAIKKI MUUT MAAPALLON KANSAT HALUAVAT JA PYRKIVÄT, mukaan lukien myös osassa länsimaista elävistä ihmisistä?
Noh, voin valitettavasti kertoa sinulle, että suurimmassa osassa maapallon kansoja homoseksuaalisuutta ei todellakaan arvosteta. Eli homoseksualismin arvostuksen puute on TYYPILLISTÄ ja ns. NORMI.
Nyt voitkin ryhtyä miettimään seuraavaksi, että miksiköhän asiat ovat näin. Vinkki: Aloita vaikka miettimällä mihin konservatismi perustuu ja miten biologia määrittelee paljon ihmisten käyttäytymistä.
En ollut edes ajatellut koko asiaa, ennen kuin luin tuon jutun. Miksi siitä pitäisi tehdä mitään numeroa? Lapsi on sellainen kuin on ja kasvaa sitten siihen seksuaaliseen suuntautumiseen, mikä tuntuu hyvältä. Koen outona sen, että jutun mukaan jotkut yrittäisivät esitellä lapsilleen vain hetero- tai homoelämää ja yrittäisivät ohjata lapsen seksuaalisuutta sillä. Tekeeköähn oikeasti jotkut noin? Onhan se totta, että tässä maailmassa pääsisi paljon helpommalla, jos on hetero, mutta itse en ainakaan ole asialla päätäni vaivannut.
Homous ei ole ongelma, mutta vielä siitä voi joutua kärsimään enemmän. On ymmärrettävää, että vanhemmat haluavat säästää lapsensa siltä.
Kysyttiinkö muuten myös muslimivanhemmilta? Itketkö ap vain muiden asenteita?
No en toivo! Seksuaalisuus on noin muutenkin aika pieni osa elämää, rakkaus sitten eri juttu. Lisääntyminen ei meidän nyky-yhteiskunnassamme enää heteroseksiä tarvitse, ja konservatiivien mielipiteillä voi pyyhkiä hanuria. Tuttava- ja ystäväpiirinsä jokainen valitsee itse.
Vierailija kirjoitti:
Homous ei ole ongelma, mutta vielä siitä voi joutua kärsimään enemmän. On ymmärrettävää, että vanhemmat haluavat säästää lapsensa siltä.
Kysyttiinkö muuten myös muslimivanhemmilta? Itketkö ap vain muiden asenteita?
Ei itketä oma asenne tämän asian suhteen. Ja kuten kirjoitin, ei edes itketä, vaan vituttaa.
Ap
Toivoisin kyllä, että lapseni olisivat heteroita, koska jos ovat homoja, niin silloin riski joutua syrjityksi ja kokemaan kaikenlaisia ei kivoja juttuja on paljon suurempi. Mutta jos nyt osoittautuvat olemaan homoja, niin saavat kaikin mokomin puolestani olla sellaisia.
No tietenkin toivon lapsestani heteroa! Todella outoa edes ajatella toisin. Liberaalien oudot tavat ajatella alkavat olla onneksi jo last-season, eikä niille kannata antaa painoarvoa.
Tämä suuntaus on todennäköisesti vastareaktio tälle yhä kärjistyvälle yhteiskunnalliselle ilmapiirille, jossa sukupuolia pitää olla kymmeniä ja ties mitkä suuntaukset pitää esittää jo peruskoulusta lähtien tavanomaisina ja normaaleina vaihtoehtoina. Olen itse homoseksuaali mies ja samalla lopen kyllästynyt kaikenlaiseen pridetykseen ja homouden ja muiden seksuaalisten ja sukupuolisten suuntausten tyrkytykseen ja hehkutukseen. En itsekään haluaisi kasvattaa mitään genderfluidia lasta, vaan ihan tavallisen tytön tai pojan. Ja heteroseksuaalina lapsi todennäköisesti pääsisi hieman helpommalla (vaikkakaan homona eläminen ei Suomalaisessa yhteiskunnassa ole enää minkäänlainen ongelma, vaikka jotkut itkupillit jotain syrjintää valittavat). En yhtään ihmettele, että ihmisillä on tullut mitta täyteen tästä kaikesta moninaisuuden toitottamisesta ja siitä, että kaikki kummallisimmatkin fetissit ym. pitäisi tunnustaa aivan tasa-arvoisina seksuaalisina suuntauksina.
Lohduttakaa nyt mua lisääntymisikäiset että nuo ovat jotakin marginaalia? Ovathan?